rykkinn 7 639 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 https://www.stabak.no/nyheter/slik-blir-sesongoppkjoringen-2024 Her er datoene man bør merke seg: 15. Januar: Spillerne returnerer fra ferie og begynner med fellestreninger. (PS: Oppstart kan endres) Treningskamper 26. Januar 18:00: Kjelsås-Stabæk, LSK-hallen 2. Februar 14.00: Raufoss-Stabæk, Raufoss-hallen 9.-19. Februar: Treningsleir i Spania, Oliva Nova 13. Februar: Treningskamp, tidspunkt og motstander kommer 18. Februar: Treningskamp, tidspunkt og motstander kommer 2. Mars 15:00: Treningskamp, Stabæk-Start, Nadderud Stadion 10. Mars 16:00: Treningskamp, Viking-Stabæk, SR-Bank Arena 17. Mars 15:00: Treningskamp, Stabæk-Kongsvinger, Nadderud Stadion 26. Mars 18:000: Treningskamp, Stabæk-Lillestrøm, Nadderud Stadion 2. April: Seriestart! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 762 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Seriestart 3. påskedag? Skal OBOS spilles på tirsdager nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 639 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 1 minutt siden skrev RedWhiteandBlaa: Seriestart 3. påskedag? Skal OBOS spilles på tirsdager nå? https://www.obos-ligaen.no/nyheter/se-hovedterminlisten-for-obos-ligaen-i-2024 Ser ut som Joakim har lagt inn feil dato på oversikten fra hjemmesiden til klubben. Seriestart er 2. påskedag, mandag 1. april. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 762 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 10 minutter siden skrev rykkinn: https://www.obos-ligaen.no/nyheter/se-hovedterminlisten-for-obos-ligaen-i-2024 Ser ut som Joakim har lagt inn feil dato på oversikten fra hjemmesiden til klubben. Seriestart er 2. påskedag, mandag 1. april. Toppers, da rekker man den kampen før retur til studiebyen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 18. Januar Del Skrevet 18. Januar Oppdatert med georgisk og ukrainsk motstand i Spania. 13. Februar: Treningskamp, Stabæk-Torpedo Kutaisi, Oliva Nova 18. Februar: Treningskamp, Stabæk-FC Karpaty Lviv, Oliva Nova Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Januar 1 time siden skrev elaang: Oppdatert med georgisk og ukrainsk motstand i Spania. 13. Februar: Treningskamp, Stabæk-Torpedo Kutaisi, Oliva Nova 18. Februar: Treningskamp, Stabæk-FC Karpaty Lviv, Oliva Nova Benytte sjansen til en støttemarkering for Ukraina før kampen mot Lviv? for de som skal reise. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 18. Januar Del Skrevet 18. Januar Utrolig at de ikke har forhørt/fått noe i stand med La Nucia kommnune, ett bedre anlegg og ett bedre område! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 22. Januar Del Skrevet 22. Januar Kamp på fredag mot Raufoss. Lov å håpe på en (eller tre) nye spillere inn før fredagen? hvis ikke tipper jeg 11ern blir omtrent Rosbach andresen Næss Pedersen wallstad Kay Bawa Olderheim Vinge Spiten Hammy. noe tynn benk.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 22. Januar Del Skrevet 22. Januar På 18.1.2024 den 14.58 skrev Styrmann: Benytte sjansen til en støttemarkering for Ukraina før kampen mot Lviv? for de som skal reise. Støttes 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 22. Januar Del Skrevet 22. Januar 40 minutter siden skrev Øistein: Kamp på fredag mot Raufoss. Lov å håpe på en (eller tre) nye spillere inn før fredagen? hvis ikke tipper jeg 11ern blir omtrent Rosbach andresen Næss Pedersen wallstad Kay Bawa Olderheim Vinge Spiten Hammy. noe tynn benk.. Noen som vet om kampen streames? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 22. Januar Del Skrevet 22. Januar 1 time siden skrev Øistein: Kamp på fredag mot Raufoss. Lov å håpe på en (eller tre) nye spillere inn før fredagen? hvis ikke tipper jeg 11ern blir omtrent Rosbach andresen Næss Pedersen wallstad Kay Bawa Olderheim Vinge Spiten Hammy. noe tynn benk.. Basert på treninger? Spitens spilletid i fjor var på kant. Jeg ser ikke helt for meg at han skal inn som midtspiss i 4-3-3? Spennende å se hvem som kommer til å få forsøke seg som høyreback fra starten av sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Del Skrevet 22. Januar Del Skrevet 22. Januar 37 minutter siden skrev odd: Basert på treninger? Spitens spilletid i fjor var på kant. Jeg ser ikke helt for meg at han skal inn som midtspiss i 4-3-3? Spennende å se hvem som kommer til å få forsøke seg som høyreback fra starten av sesongen! Hammy som falsk nier? 🤔 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 22. Januar Del Skrevet 22. Januar Tror det er en spiss på prøvespill denne uka - mulig han får prøve seg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 703 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar 3 timer siden skrev Øistein: Kamp på fredag mot Raufoss. Lov å håpe på en (eller tre) nye spillere inn før fredagen? hvis ikke tipper jeg 11ern blir omtrent Rosbach andresen Næss Pedersen wallstad Kay Bawa Olderheim Vinge Spiten Hammy. noe tynn benk.. Blir interessant om Andresen tar rollen som høyre bekk. Håper Piggy endelig tar steget denne sesongen, interessant å se om Bob gir han tillit som stopper eller om det er han som fyller inn på høyre bekk. Håper uansett vi får se Piggy fra start mot Raufoss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar På 11.12.2023 den 10.51 skrev rykkinn: https://www.stabak.no/nyheter/slik-blir-sesongoppkjoringen-2024 Her er datoene man bør merke seg: 15. Januar: Spillerne returnerer fra ferie og begynner med fellestreninger. (PS: Oppstart kan endres) Treningskamper 26. Januar 18:00: Kjelsås-Stabæk, LSK-hallen 2. Februar 14.00: Raufoss-Stabæk, Raufoss-hallen 9.-19. Februar: Treningsleir i Spania, Oliva Nova 13. Februar: Treningskamp, tidspunkt og motstander kommer 18. Februar: Treningskamp, tidspunkt og motstander kommer 2. Mars 15:00: Treningskamp, Stabæk-Start, Nadderud Stadion 10. Mars 16:00: Treningskamp, Viking-Stabæk, SR-Bank Arena 17. Mars 15:00: Treningskamp, Stabæk-Kongsvinger, Nadderud Stadion 26. Mars 18:000: Treningskamp, Stabæk-Lillestrøm, Nadderud Stadion 2. April: Seriestart! Raufoss og Kjelsås er vel omvendte datoer. Jeg vurderer Raufoss tur på fredag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar På 11.12.2023 den 10.51 skrev rykkinn: https://www.stabak.no/nyheter/slik-blir-sesongoppkjoringen-2024 Her er datoene man bør merke seg: 15. Januar: Spillerne returnerer fra ferie og begynner med fellestreninger. (PS: Oppstart kan endres) Treningskamper 26. Januar 18:00: Kjelsås-Stabæk, LSK-hallen 2. Februar 14.00: Raufoss-Stabæk, Raufoss-hallen 9.-19. Februar: Treningsleir i Spania, Oliva Nova 13. Februar: Treningskamp, tidspunkt og motstander kommer 18. Februar: Treningskamp, tidspunkt og motstander kommer 2. Mars 15:00: Treningskamp, Stabæk-Start, Nadderud Stadion 10. Mars 16:00: Treningskamp, Viking-Stabæk, SR-Bank Arena 17. Mars 15:00: Treningskamp, Stabæk-Kongsvinger, Nadderud Stadion 26. Mars 18:000: Treningskamp, Stabæk-Lillestrøm, Nadderud Stadion 2. April: Seriestart! Treningskamper 26. Januar 14:00: Treningskamp, Raufoss-Stabæk, Raufoss-hallen 2. Februar 18.00: Treningskamp, Kjelsås-Stabæk, LSK-hallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar Ser ikke ut til at fredagens kamp vises på direktesport (med mindre jeg har misset noe…) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 24. Januar Del Skrevet 24. Januar 4 timer siden skrev @ringo: Ser ikke ut til at fredagens kamp vises på direktesport (med mindre jeg har misset noe…) Ingen av Stabæks treningskamper blir vist på direktesport.no - i følge oppsettet hos nevnte kanal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 24. Januar Del Skrevet 24. Januar Raufoss skriver på sine sider at kampen vises på direktesport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 24. Januar Del Skrevet 24. Januar Vises den da på Budstikka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 24. Januar (endret) Del Skrevet 24. Januar (endret) 20 minutter siden skrev Yassine: Raufoss skriver på sine sider at kampen vises på direktesport. Den eneste kampen som vises på direktesport på fredag kl 1455 er Odd - Notodden. Kampen mellom Raufoss og Stabæk ligger ikke der. Budstikka skriver ingenting om at de vil vise den, men har link til direktesport. Kanskje Raufoss kan sende over en link til der de viser kampen?? Endret 24. Januar av h1912 Edit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 24. Januar Del Skrevet 24. Januar 12 minutter siden skrev tobb: Vises den da på Budstikka? Ja - Direktesport er vel knyttet til Amedia så har du riktig budstikka abo så skal du få sett kampen. Mye OBOS (alt?) vises på Direktesport så det er nok nesten obligatorisk for de som har vanskelig for å komme seg på kamp, særlig borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 24. Januar (endret) Del Skrevet 24. Januar (endret) 25 minutter siden skrev @ringo: Ja - Direktesport er vel knyttet til Amedia så har du riktig budstikka abo så skal du få sett kampen. Mye OBOS (alt?) vises på Direktesport så det er nok nesten obligatorisk for de som har vanskelig for å komme seg på kamp, særlig borte. Jeg har totalabonnementet +Alt fra Nettavisen. Jeg forsøkte å ringe dem, men ingen tok telefonen. Raufoss mot Hamkam og Vif ligger på direktesport, men ikke Raufoss mot Stabæk kl 1400. Jeg har nå sendt dem en noe på X/twitter Endret 24. Januar av h1912 . 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 24. Januar Del Skrevet 24. Januar Venter med å tegne nytt abo til jeg vet om treningskampene vises Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 24. Januar Del Skrevet 24. Januar 1 minutt siden skrev @ringo: Venter med å tegne nytt abo til jeg vet om treningskampene vises Det er litt rart at ingen av Stabæks kamper ligger der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar På 18.1.2024 den 23.09 skrev elaang: Oppdatert med georgisk og ukrainsk motstand i Spania. 13. Februar: Treningskamp, Stabæk-Torpedo Kutaisi, Oliva Nova 18. Februar: Treningskamp, Stabæk-FC Karpaty Lviv, Oliva Nova I kampen mot Torpedo Kutaisi blir det trolig gjensyn med tidligere landslagsspiller Bjørn Maars Johansen. Han har nettopp meldt overgang til laget fra Georiga. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 362 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar På 24.1.2024 den 8.58 skrev tobb: Vises den da på Budstikka? Oppland Arbeiderblad som står for den tekniske gjennomføringen, men vises på Budstikka og Direktesport. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar 12 minutter siden skrev fexter: Oppland Arbeiderblad som står for den tekniske gjennomføringen, men vises på Budstikka og Direktesport. Jeg får den ikke opp på direktesport Fint om noen andre kan teste det også. Har gitt beskjed til Budstikka at ingen av Stabæks kamper ligger hos direktesport, og har også sendt en melding til Joachim M. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar 8 minutter siden skrev h1912: Jeg får den ikke opp på direktesport Fint om noen andre kan teste det også. Har gitt beskjed til Budstikka at ingen av Stabæks kamper ligger hos direktesport, og har også sendt en melding til Joachim M. Kampen ligger inne på direktesport NÅ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar På 24.1.2024 den 9.40 skrev @ringo: Venter med å tegne nytt abo til jeg vet om treningskampene vises Ligger hos direktesport nå. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå