Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Er det meg som har dårlig nett eller er sendingen veldig dårlig?

Sendingen er dårlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Er det meg som har dårlig nett eller er sendingen veldig dårlig?

Er bra her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ser bra ut for å være første kamp. Tydelig hva Bradley ønsker. Og gøy å se press-spillet i etterkant av balltap. Det har jeg savnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev Sindre:

Vet noen hvor toppet laget til Raufoss er? 

ikke veldig - hverken Hay eller Hustad spiller (foreløpig) og det er de to "største" signeringene deres så langt i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint spill på små flater og, flertallet har vært gode til å gjøre seg spillbare. Selv om motstanden er særs svak. Bob ekstremt aktiv i å detaljstyre utpå banen, det er tydelig hva han vil. Synes dette lover godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev kuk:

Synes det ser bra ut for å være første kamp. Tydelig hva Bradley ønsker. Og gøy å se press-spillet i etterkant av balltap. Det har jeg savnet.

Enig! Mange mål i denne gjengen. Men litt for mange balltap særlig fra Kostadinov men det kommer seg nok utover preseason

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min vurdering av 1. omgang:

Olderheim, Hegardt og Spiten imponerer stort, kanskje spesielt Olderheim. Mye bra pasningsspill for å løse situasjoner. Skille ble usynlig i store deler av omgangen men får målet til slutt. Syns ikke resten av laget leser bevegelsene til Skille like bra som det han kanskje selv ønsker. Ser mye mer potensiale i Skille når laget leser han bedre. Veldig lite å klage på fra 1. omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev bandy90:

Hvem er denne Skille?

Prøvespiller fra Strømmen. Jeg kan ikke se at han har levert noe i denne førsteomgangen som tilsier at han er spissen vi leter etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev kuk:

Og synes Vinge viser hvorfor han kommer til å herje i OBOS i år.

Kombinasjonen Olderheim-Vinge kommer til å gjøre mange spillere svimle i år. Ut over omgangen hektet også Riise seg på som en tredje mann bakfra i samme rekke, men tviler vel på at det er han som har den plassen når sesongen starter. Uansett kjekt å se at det gror i hele troppen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2024
  • Opprett ny...