rykkinn 7 757 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli 22 minutter siden skrev ÅsmundJ: Vises denne kampen på Direktesport? Eller andre steder for oss som bor langt unna og ikke kan inne å se kampen? Budstikka sender kampen👏🏽 https://www.direktesport.no/sport/fotball/treningskamp/stabaek-sogndal-1980117.html?play=true&utm_source=amedia 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juli Blir spennende å se om nye forsvarspillere med mer rutine og antatt økt tempo bidrar til en mer solid defensiv. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli Etter treningen i dag å bedømme starter vi med Vinge, Kay, Roberts, Hammy og Olderheim. Michael som terpet den offensive øvelsen så ut til å like touchet til Kay veldig godt. Og touchet satt(!). Sønnen til Michael (10 år?) var med på denne øvelsen, noe jeg synes var svært merkelig for øvrig. Det gror ungt i det minste. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 12. Juli Del Skrevet 12. Juli 16 minutter siden skrev Kongen23: Sønnen til Michael (10 år?) var med på denne øvelsen, noe jeg synes var svært merkelig for øvrig. Det gror ungt i det minste. Husker at fetteren eller nevøen til Marel Baldvinsson trente med guttelaget vårt, vi var ca. 3 år eldre. Og det var merkbart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Skjelvik med viktigere ting. Ingen Spiten eller Dia? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 12 timer siden skrev Kongen23: Etter treningen i dag å bedømme starter vi med Vinge, Kay, Roberts, Hammy og Olderheim. Det var tynn tropp 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Ser jo direkte ut som at Olderheim spiller spiss. Veldig sjeldent han dropper dypt og spiller på midtbanen. En skikkelig false 9er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 1-0 Wendt ifølge STB på insta 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 4 minutter siden skrev tobb: 1-0 Wendt ifølge STB på insta 1-0 Wendt ifølge vi som sitter her og ser på også 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Hvordan formasjon spiller vi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 6 minutter siden skrev Elliott Ottesen: 1-0 Wendt ifølge vi som sitter her og ser på også Tok så lang tid uten at noen sa noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Hva skjer med Diabate? og er eventuell ny spiss på vei inn? Opseth har jeg gitt opp, skadefri eller ei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 1 minutt siden skrev Bjersk: Hva skjer med Diabate? og er eventuell ny spiss på vei inn? Opseth har jeg gitt opp, skadefri eller ei. Sitter på hovis og ser på. De tenker nok at han ikke er 100% kampklar ennå, lite vits i å ta risiko når det kunn er treningskamp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 1-1, stygg feil av Ulla 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 10 minutter siden skrev StabækMykle: Hvordan formasjon spiller vi? Likner faktisk på 442 som blir om til en 3-bak når vi angriper. Veldig vanskelig å si konkret hva det faktisk skal være Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Bør holde den gode statsen mot Sogndal på Nadderud, men farlig jevnt i 1 omgang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 2-1 Vinge, veldig bra skudd ned i hjørnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 2-2, skudd fra langt hold etter sykt raid av Baidoo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 3-2 Tobiassen. Blitt håndballkamp 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 3-3 med 10 sekunder igjen, merkelig mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Å miste ledelsen på slutten er årets mantra gitt 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Synes kampen inneholdt flere gode enkeltmomenter, men kampen som helhet synes jeg ikke var positiv. Dårlig og/eller latterlig innsats på tre baklengsmål. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Jeg fikk ikke sett kampen, men har vi brukt sommerpausen godt? Har vi strammet til bakover eller stemmer mistankene om at Bob har gitt en lang finger til forsvarstreningen nå også? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 5 minutter siden skrev kuk: Jeg fikk ikke sett kampen, men har vi brukt sommerpausen godt? Har vi strammet til bakover eller stemmer mistankene om at Bob har gitt en lang finger til forsvarstreningen nå også? Fortsatt alt for enkelt å score på denne strukturen og svake mentaliteten 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Uten å ha sett kampen virker jo kommentarene her som at pdd er vi like gode som i våres. Som ikke holder til opprykk. Heldigvis var vi jo ikke toppet, men jeg er litt nervøs for at Diabate enda ikke spiller. Greit nok at man er forsiktig, men vi kan ikke forvente at han går inn og leverer med en gang etter å ha vært ute så lenge. Her må det handles eller lånes en spiss ut sesongen, minst ! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 16 minutter siden skrev Andreas: Uten å ha sett kampen virker jo kommentarene her som at pdd er vi like gode som i våres. Som ikke holder til opprykk. Heldigvis var vi jo ikke toppet, men jeg er litt nervøs for at Diabate enda ikke spiller. Greit nok at man er forsiktig, men vi kan ikke forvente at han går inn og leverer med en gang etter å ha vært ute så lenge. Her må det handles eller lånes en spiss ut sesongen, minst ! I tillegg til å ikke ha med Diabate, satt seriens beste spiller (forrige måned) på tribunen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 16 minutter siden skrev Andreas: Uten å ha sett kampen virker jo kommentarene her som at pdd er vi like gode som i våres. Som ikke holder til opprykk. Heldigvis var vi jo ikke toppet, men jeg er litt nervøs for at Diabate enda ikke spiller. Greit nok at man er forsiktig, men vi kan ikke forvente at han går inn og leverer med en gang etter å ha vært ute så lenge. Her må det handles eller lånes en spiss ut sesongen, minst ! Ja, se på VIF som hadde Kamara og Rijks iform og nå har kjøpt kraftspissen Brajanac fra Danmark. Debuterte med to kasser mot KIL igår 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 12 minutter siden skrev odd: I tillegg til å ikke ha med Diabate, satt seriens beste spiller (forrige måned) på tribunen. Sånn sett er det veldig positivt at vi scorer 3 mål!! Savnet etter Diabate er mer det å ha litt andre strenger å spille på underveis som jeg tror vil hjelpe det defensive ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 14. Juli Del Skrevet 14. Juli Joda, men å score mål har jo ikke vært problemet vårt.. Det jeg håper på er at man har brukt pausen godt på å stramme til bakover. Det er jo der skoen trykker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 367 Del Skrevet 14. Juli Del Skrevet 14. Juli Vi fortsetter trenden med dårlig press på ballfører. Sogndals mål nr 2 var et resultat av manglende press fra forsvar/midtbane. Ulla må ta ansvaret på blemma som ga første mål. Vi må få opp konsentrasjonen. Er litt sånn "happy go lucky" over oss for tida. Litt mer påskrudd og vi hadde vunnet 3-1. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå