Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det går nok bra. Regner med Bradley har brukt dagene og treningene fornuftig og vært tydelig på posisjoner og markeringer.

Bare det ikke blir nok en treningskamp der vi graver oss enda dypere ned i motløsheten. Det må være en plan bak treningskampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte abonnement hos budstikka igjen for å få med meg denne, får ikke sett kampen og får beskjed fra kundeservice at Direktesport ikke blir aktivert før om 2 dager. Ubrukelig opplegg, noen som har opplevd det samme?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev sacrebleu:

Kjøpte abonnement hos budstikka igjen for å få med meg denne, får ikke sett kampen og får beskjed fra kundeservice at Direktesport ikke blir aktivert før om 2 dager. Ubrukelig opplegg, noen som har opplevd det samme?

Herregud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev tobb:

Hvordan er prøvespilleren?

Var vel helt middels. Løp mye, ikke så god touch og likte å sentre ballen enten langt bak eller langt foran. 

Matic synes jeg forøvrig så meget bra ut! Dekker mye rom, aggressiv og skaper en bedre balanse på midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig! Bradley hadde bra pauseprat? 😉

Så ikke kampen, men hvis vi snubler oss opp til Eliten blir vel dette ett argument for at vi faktisk har noe der å gjøre. Dette gir også håp for cupen! Hyggelig å lese at de nye spillerne har en positivt impact. Kanskje Finstad reddet sitt omdømme likevel denne sommeren. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 minutter siden skrev Andreas:

Deilig! Bradley hadde bra pauseprat? 😉

Så ikke kampen, men hvis vi snubler oss opp til Eliten blir vel dette ett argument for at vi faktisk har noe der å gjøre. Dette gir også håp for cupen! Hyggelig å lese at de nye spillerne har en positivt impact. Kanskje Finstad reddet sitt omdømme likevel denne sommeren. 

Godset ligger plassert ca ett tap unna full nedrykksstrid, har tapt 10 av 21 og har -10 i målforskjell (vi har tapt 6 av 21 og har +3). Jeg tenker at (med dette resultatet) var det forhåpentligvis en selvtillitsboost for gutta våre, spesielt etter den starten. Dette er ikke et "godt ES-lag" per nå.

Etter min mening har vi ingenting i ES å gjøre med det vi viser nå. Vi bør vinne 3-4 kamper på rad stadig vekk og hvis vi taper kamper bør vi ikke slippe inn mer enn ett, maks to. Det er ingen lag i vår serie som er så gode at de skal score mer enn 2 mål på oss (langt mindre 7). Klarer vi ikke dette, så er vi ikke klare for ES.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 timer siden skrev Nico1:

Vi hadde ingenting å gjøre i Eliteserien da vi rykket opp i 2013 heller, men det gikk ganske greit i 2014. Veldig sjeldent at man stiller med nøyaktig samme mannskap som man rykket opp med. 

Du måtte ti år tibake...Det er riktig at man ikke stiller med samme mannskap (som også er grunnen til at vi inntil vi begynner å tenk mer langsiktig vil forbli et heis-lag som rykker opp og ned). 

Som alle andre ønsker jeg opprykk, men å klare det med et nødskrik fordi konkurrentene snubler på målstreken en etter en, for så å måtte panikk-kjøpe spillere i begge vinduene året etter for å unngå et nytt nedrykk? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2024
  • Opprett ny...