L 57 628 Del Skrevet 16. Mars Del Skrevet 16. Mars 13 minutter siden skrev gegras: Tipset ikke helt på green😊 Vel, vel... Men jeg vil gjerne også skryte av banemannskapet på Nadderud stadion, som klarte å måke banen og gjøre den klar til kampen. Forholdene tatt i betraktning ble det en utmerket gjennomkjøring. Og jeg registrerer samtidig at på Intility stadion/arena (noen kilometer lengre øst) evnet de ikke å gjennomføre kampen i Toppserien, der Stabæks kvinner skulle spille. Kanskje banemannskapet der ikke er så flinke? Og hadde de satt på undervarmen? Takke meg til koschlige, gamle Nadderud stadion! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 565 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars Hva skjedde med denne sesongoppkjøringen? Nesten ikke treningskamper, ingen med antatt første 11’er.. og knapt noen seire.. håper Bob har kontroll på at dette laget er godt nok samspilt, så vi slipper ta de første 5-6 rundene som øving. For dette var en merkelig og kjapp oppkjøring sett utenfra. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Er en kamp igjen mot LSK på lørdag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 282 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars 7 treningskamper er vel ikke helt utenom det vanlige. Skulle også vært 8, men en ble avlyst på kort varsel Tre seire, to tap og ett uavgjort på de 6 som er spilt så langt 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 443 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Har Stabæks pre season noen gang vært en indikasjon på hvordan sesongen kommer til å gå? Vi hadde en bra pre season i 2011 og 2012, begge sesongene var lett å glemme. Svak pre season begge gangene under Bob men gode sesonger. Tenker man ikke skal legge for mye i disse treningskampene, spess med Stabæk briller på. Formen og spillet som fryder setter seg i mai/juni tiden så kjører vi på derfra. Inntil da så håper jeg vi klarer å fikse max 3 poengere på hjemmebane og styre unna tap mot Aafk, VIF og Moss på bortebane. Åsane bør vi slå greit. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 601 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars Trening bør brukes på å øve inn det som er litt vanskeligere enn det vi kan i dag. For å sammenlikne med en populær idrett i Bærum - turn: Når man skal øve inn noe med høyere vanskelighetsgrad blir det nødvendigvis mye fall i starten. Føler meg trygg på at treningskampene vi spiller nå ikke handler om å spisse formen til 2. påskedag, men om å være det best mulige laget når vi går inn i Eliteserien 2025. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 419 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars 6 timer siden skrev Stb_nostalgi: Hva skjedde med denne sesongoppkjøringen? Nesten ikke treningskamper, ingen med antatt første 11’er.. og knapt noen seire.. håper Bob har kontroll på at dette laget er godt nok samspilt, så vi slipper ta de første 5-6 rundene som øving. For dette var en merkelig og kjapp oppkjøring sett utenfra. Det kollektive presset sviktet litt for ofte mot KIL, så her må det øves opp mot generalprøven. Vinge også tydelig i post match. Men så var det også veldig mye ungt på siste trening før KIL 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 959 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars 4 timer siden skrev odd: Trening bør brukes på å øve inn det som er litt vanskeligere enn det vi kan i dag. For å sammenlikne med en populær idrett i Bærum - turn: Når man skal øve inn noe med høyere vanskelighetsgrad blir det nødvendigvis mye fall i starten. Føler meg trygg på at treningskampene vi spiller nå ikke handler om å spisse formen til 2. påskedag, men om å være det best mulige laget når vi går inn i Eliteserien 2025. Tror vi skal ta et steg av gangen, det er ingenting som tilsier at dette laget enkelt rykker rett opp igjen. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 601 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars Enkelt blir det sikkert ikke. Men vil det ikke glede deg om vi tenker langsiktig? Om jeg ikke husker helt feil var du vel svært kritisk til at Bob 1.0 fokuserte for mye på resultater der og da? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 959 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars Eh jo - og det skal man. Men sist handlet det mest for Bob å komme seg kjapt videre. Nå håper og tror jeg han har et annet personlig mål. Så får vi uansett ta det stegvis, det er ikke gitt i skrivende stund at vi spiller Eliteseriefotball i 2025. Vi har levert ujevnt i treningskampene. Sluppet inn endel enkle baklengsmål som bekymrer litt. 4 i sekken mot KIL er f.eks. 3 for mye. Så før vi begynner å fabulere om eliteserien 2025, så tror jeg vi først skal se et lag som er kapabel til å ta ca 2 poeng i snitt over 30 kamper. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 601 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars Ja, dette med ujevne treningskamper var utgangspunktet. Jeg personlig aksepterer ujevne resultater så lenge årsaken er at vi bruker dem til å trene, ikke til å registrere seiere i arkivet. (Fire i sekken mot Kongsvinger inkluderer to mål i tredje omgang da reservene skulle spille, så ikke så svart som det høres ut?) 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Her er troppen til LSK-kampen: 1 - Sondre Rossbach 2 - Kasper Pedersen 4 - Nicolai Næss 5 - Nicolas Pignatel Jenssen 6 - Magnus Christensen 7 - Rasmus Eggen Vinge 8 - Chris Hegardt 9 - Bassekou Diabate 11 - Nikolas Walstad 13 - Richard Ferrington 14 - Thomas Roberts 15 - Olav Veum 17 - Szabolcs Buki 18 - Abu Bawa 22 - Kristian Fardal Opseth 23 - Marius Ulla 28 - Brage Tobiassen 32 - Karsten Ekorness 38 - William Wendt Et par skader samt noen på landslagssamling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 282 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Skulle likt en oppdatering på Olderheim 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 419 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars LSK topper laget: Mads Hedenstad Christiansen - Uba Charles, Espen Garnås, Ruben Gabrielsen, Martin Ove Roseth - Ylldren Ibrahimaj, Marius Lundemo, Gjermund Åsen - Eric Kitolano, Thomas Lehne Olsen, Henrik Skogvold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 959 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Spent på om han starter Diabate eller KFO på topp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 062 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 2 timer siden skrev @ringo: Spent på om han starter Diabate eller KFO på topp. Regner med at begge stiller toppet her. Håper det innebærer KFO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 419 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 3 timer siden skrev @ringo: Spent på om han starter Diabate eller KFO på topp. Starter med begge😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 695 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Er dette potensielt en 442-liknende formasjon? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 601 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Diabate har vært kant før, kanskje de vil teste litt forskjellig. Uten å sammenlikne for mye med den begredelige landskampen i går, er det jo mulig å tenke seg en skjev 4-3-3 der en ekstra spiss kommer inn i boks fra kanten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 695 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Syns fortsatt dette likner på en 442 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars Skjermen svart hos dere også? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 282 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Akkurat nå skrev SuperDungeonMaster: Skjermen svart hos dere også? Jepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars An we are back! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 282 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars Diabate har ikke hatt en eneste positiv involvering i pre-season tror jeg 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 13 minutter siden skrev Luringen: Diabate har ikke hatt en eneste positiv involvering i pre-season tror jeg Noen som da kan forklare hvorfor han er Stabækspiller? Er potensialet helt sykt? (Jeg har ikke sett han) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 419 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 10 minutter siden skrev Mihawk: Noen som da kan forklare hvorfor han er Stabækspiller? Er potensialet helt sykt? (Jeg har ikke sett han) Finstad er Finstad…. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 443 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 7 minutter siden skrev Mihawk: Noen som da kan forklare hvorfor han er Stabækspiller? Er potensialet helt sykt? (Jeg har ikke sett han) Elendig første touch, dårlig til å drible, veldig forutsigbar, dårlig bevegelse som spiss. Virker som en veldig svak signering dessverre.. Men han har brukbar fart og vi skal gi han litt mer tid så klart.. Men har mye å gå på. Håper han har mer å bidra med utover sesongen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 959 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Det er kanskje derfor vi fremdeles leter enda en offensiv forsterkning??? Men spørsmålet om hvorfor vi signerte i første omgang er jo fremdeles ubesvart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 279 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 11 minutes ago, Mihawk said: Noen som da kan forklare hvorfor han er Stabækspiller? Er potensialet helt sykt? (Jeg har ikke sett han) Han er feilplassert nesten hele tida og spiller bare bakover. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 695 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 0-1, sløvt spill fra korner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå