Gå til innhold

Anbefalte innlegg

13 minutter siden skrev gegras:

Tipset ikke helt på green😊

Vel, vel... Men jeg vil gjerne også skryte av banemannskapet på Nadderud stadion, som klarte å måke banen og gjøre den klar til kampen. Forholdene tatt i betraktning ble det en utmerket gjennomkjøring. Og jeg registrerer samtidig at på Intility stadion/arena (noen kilometer lengre øst) evnet de ikke å gjennomføre kampen i Toppserien, der Stabæks kvinner skulle spille. Kanskje banemannskapet der ikke er så flinke? Og hadde de satt på undervarmen? Takke meg til koschlige, gamle Nadderud stadion!  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 treningskamper er vel ikke helt utenom det vanlige. Skulle også vært 8, men en ble avlyst på kort varsel

Tre seire, to tap og ett uavgjort på de 6 som er spilt så langt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Stabæks pre season noen gang vært en indikasjon på hvordan sesongen kommer til å gå? Vi hadde en bra pre season i 2011 og 2012, begge sesongene var lett å glemme.

Svak pre season begge gangene under Bob men gode sesonger. 

Tenker man ikke skal legge for mye i disse treningskampene, spess med Stabæk briller på. Formen og spillet som fryder setter seg i mai/juni tiden så kjører vi på derfra. Inntil da så håper jeg vi klarer å fikse max 3 poengere på hjemmebane og styre unna tap mot Aafk, VIF og Moss på bortebane. Åsane bør vi slå greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer siden skrev Stb_nostalgi:

Hva skjedde med denne sesongoppkjøringen? Nesten ikke treningskamper, ingen med antatt første 11’er.. og knapt noen seire..

håper Bob har kontroll på at dette laget er godt nok samspilt, så vi slipper ta de første 5-6 rundene som øving. For dette var en merkelig og kjapp oppkjøring sett utenfra. 

Det kollektive presset sviktet litt for ofte mot KIL, så her må det øves opp mot generalprøven. Vinge også tydelig i post match.

Men så var det også veldig mye ungt på siste trening før KIL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt blir det sikkert ikke. Men vil det ikke glede deg om vi tenker langsiktig? Om jeg ikke husker helt feil var du vel svært kritisk til at Bob 1.0 fokuserte for mye på resultater der og da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh jo - og det skal man. 

Men sist handlet det mest for Bob å komme seg kjapt videre. Nå håper og tror jeg han har et annet personlig mål.

Så får vi uansett ta det stegvis, det er ikke gitt i skrivende stund at vi spiller Eliteseriefotball i 2025. 

Vi har levert ujevnt i treningskampene. Sluppet inn endel enkle baklengsmål som bekymrer litt. 4 i sekken mot KIL er f.eks. 3 for mye. 

Så før vi begynner å fabulere om eliteserien 2025, så tror jeg vi først skal se et lag som er kapabel til å ta ca 2 poeng i snitt over 30 kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er troppen til LSK-kampen:

1 - Sondre Rossbach
2 - Kasper Pedersen
4 - Nicolai Næss
5 - Nicolas Pignatel Jenssen
6 - Magnus Christensen
7 - Rasmus Eggen Vinge
8 - Chris Hegardt
9 - Bassekou Diabate
11 - Nikolas Walstad
13 - Richard Ferrington
14 - Thomas Roberts
15 - Olav Veum
17 - Szabolcs Buki
18 - Abu Bawa
22 - Kristian Fardal Opseth
23 - Marius Ulla
28 - Brage Tobiassen
32 - Karsten Ekorness
38 - William Wendt

Et par skader samt noen på landslagssamling. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK topper laget:

Mads Hedenstad Christiansen - Uba Charles, Espen Garnås, Ruben Gabrielsen, Martin Ove Roseth - Ylldren Ibrahimaj, Marius Lundemo, Gjermund Åsen - Eric Kitolano, Thomas Lehne Olsen, Henrik Skogvold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Spent på om han starter Diabate eller KFO på topp.

Regner med at begge stiller toppet her. Håper det innebærer KFO.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev @ringo:

Spent på om han starter Diabate eller KFO på topp.

Starter med begge😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diabate har vært kant før, kanskje de vil teste litt forskjellig. Uten å sammenlikne for mye med den begredelige landskampen i går, er det jo mulig å tenke seg en skjev 4-3-3 der en ekstra spiss kommer inn i boks fra kanten. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev Luringen:

Diabate har ikke hatt en eneste positiv involvering i pre-season tror jeg

Noen som da kan forklare hvorfor han er Stabækspiller? Er potensialet helt sykt? (Jeg har ikke sett han)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev Mihawk:

Noen som da kan forklare hvorfor han er Stabækspiller? Er potensialet helt sykt? (Jeg har ikke sett han)

Finstad er Finstad….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Mihawk:

Elendig første touch, dårlig til å drible, veldig forutsigbar, dårlig bevegelse som spiss. Virker som en veldig svak signering dessverre.. 

Men han har brukbar fart og vi skal gi han litt mer tid så klart.. Men har mye å gå på. Håper han har mer å bidra med utover sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje derfor vi fremdeles leter enda en offensiv forsterkning??? Men spørsmålet om hvorfor vi signerte i første omgang er jo fremdeles ubesvart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutes ago, Mihawk said:

Han er feilplassert nesten hele tida og spiller bare bakover. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2024
  • Opprett ny...