Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen! Meget erfaringsrik keeper og enda bare 27 år.

Noen som kan si noe om hvordan gutten er med ballen i beina? Føler at det er viktig egenskap for keepere for å kunne utvikle spillet vårt i retning av den moderne fotballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev Kongen23:

Velkommen! Meget erfaringsrik keeper og enda bare 27 år.

Noen som kan si noe om hvordan gutten er med ballen i beina? Føler at det er viktig egenskap for keepere for å kunne utvikle spillet vårt i retning av den moderne fotballen.

Spurte en Odd fan jeg kjenner;

Han er god med ballen i beina! Det er en av hans styrker. Reaksjonsredninger også. Han er lav og har kort rekkevidde, og gjorde mye tabber på slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev @ringo:

Han er god med ballen i beina! Det er en av hans styrker. Reaksjonsredninger også. Han er lav og har kort rekkevidde, og gjorde mye tabber på slutten.

Takk for rapport. 188 cm høy i følge wiki.

Når vi skal ut å styre kamper i 2024, er ikke rekkevidde og skuddstopping det viktigste vi gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Budsjettversjon av Isak Pettersson 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev odd:

Budsjettversjon av Isak Pettersson 🙂

Ja - samme tenker jeg...

Sannsynligvis ikke like god da, men jeg har trua på Espen Granli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev @ringo:

Ja - samme tenker jeg...

Sannsynligvis ikke like god da, men jeg har trua på Espen Granli.

Ville vært et scoop om vi klarte å få tak i en bedre keeper enn hva nummer to i Allsvenskan klarte. Tipper Finstad er ganske spot on i Stikka: vi har en av de beste keeperne i Obos. Så får Bob og Granli bruke året på å sørge for at han neste år er en av de bedre i Eliteserien. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At han takket nei sist gang han hadde muligheten, gjør at det blir det en lengre reise inn til mitt hjerte. Håper at han blir dritgod, men havner på benken på grunn av en enda bedre Gunnerød.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta en Lilyhammer: «Nå må vi realitetsorientere oss.»

Mitt hjerte er like blått som ditt, men skjønner at gutten vil teste utlandet (om så Sverige) etter nærmere 300 kamper spilt i Eliteserien. Jeg tror erfaringen fra Sverige er som Sveits - verdens største pluss. Vi går rett opp og velkommen skal Rossbach være, et år forsent!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

3 minutter siden skrev Øistein:

Redder 3 poeng i dag

Litt overdrevet kanskje? Trygg og gjør det han skal. Brynes største sjanse var  vel skudd langt over på åpent mål…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 timer siden skrev M-A-N:

Litt overdrevet kanskje? Trygg og gjør det han skal. Brynes største sjanse var  vel skudd langt over på åpent mål…

Ehhh så du kampen? Da burde du i hvert fall fått med deg disse:

1  Svært god redning da han var raskt nede og stoppet et farlig skudd langs bakken med benet fra ca 5 meter ved høyre stolperot i første omgang
2 Kom ut og blokkerte nydelig med kroppen et skudd fra 7-8 meters hold i andre (kjempesjanse for Bryne)
3 Bra enhåndsredning da han kastet seg mot høyre kryss og stoppet et godt langskudd i andre omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sondre Rossbach
  • Opprett ny...