Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Toårskontrakt: https://www.stabak.no/nyheter/sondre-rossbach-klar-for-stabaek 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen! Meget erfaringsrik keeper og enda bare 27 år. Noen som kan si noe om hvordan gutten er med ballen i beina? Føler at det er viktig egenskap for keepere for å kunne utvikle spillet vårt i retning av den moderne fotballen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar 36 minutter siden skrev Kongen23: Velkommen! Meget erfaringsrik keeper og enda bare 27 år. Noen som kan si noe om hvordan gutten er med ballen i beina? Føler at det er viktig egenskap for keepere for å kunne utvikle spillet vårt i retning av den moderne fotballen. Spurte en Odd fan jeg kjenner; Han er god med ballen i beina! Det er en av hans styrker. Reaksjonsredninger også. Han er lav og har kort rekkevidde, og gjorde mye tabber på slutten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen, blir bra dette her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen til STB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar 1 time siden skrev @ringo: Spurte en Odd fan jeg kjenner; Han er god med ballen i beina! Det er en av hans styrker. Reaksjonsredninger også. Han er lav og har kort rekkevidde, og gjorde mye tabber på slutten. Takk for rapport. 188 cm høy i følge wiki. Når vi skal ut å styre kamper i 2024, er ikke rekkevidde og skuddstopping det viktigste vi gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Velkommen skal du være Født: 7. februar 1996 (alder 27 år), Porsgrunn Nåværende lag: Stabæk Høyde: 1,88 m Vekt: 80 kg Altså 7 cm høyere enn Pettersson! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar nei han er 185 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar 21 minutter siden skrev @ringo: nei han er 185 Her og her er Pettersson 1,81 Her er han 1,83 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar På odd.no var han tidligere oppført som 189 cm 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar 2 timer siden skrev @ringo: Spurte en Odd fan jeg kjenner; Han er god med ballen i beina! Det er en av hans styrker. Reaksjonsredninger også. Han er lav og har kort rekkevidde, og gjorde mye tabber på slutten. Budsjettversjon av Isak Pettersson 🙂 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar 8 minutter siden skrev odd: Budsjettversjon av Isak Pettersson 🙂 Ja - samme tenker jeg... Sannsynligvis ikke like god da, men jeg har trua på Espen Granli. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar 2 minutter siden skrev @ringo: Ja - samme tenker jeg... Sannsynligvis ikke like god da, men jeg har trua på Espen Granli. Ville vært et scoop om vi klarte å få tak i en bedre keeper enn hva nummer to i Allsvenskan klarte. Tipper Finstad er ganske spot on i Stikka: vi har en av de beste keeperne i Obos. Så får Bob og Granli bruke året på å sørge for at han neste år er en av de bedre i Eliteserien. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Dette er en spiller som var i landslagstroppen for noen år siden? Uvirkelig å få han til OBOS. Lukter seriegull i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Herlig signering. Soleklart førstevalg og ligaen beste keeper. Velkommen! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar At han takket nei sist gang han hadde muligheten, gjør at det blir det en lengre reise inn til mitt hjerte. Håper at han blir dritgod, men havner på benken på grunn av en enda bedre Gunnerød. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaffekopp 118 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar For å ta en Lilyhammer: «Nå må vi realitetsorientere oss.» Mitt hjerte er like blått som ditt, men skjønner at gutten vil teste utlandet (om så Sverige) etter nærmere 300 kamper spilt i Eliteserien. Jeg tror erfaringen fra Sverige er som Sveits - verdens største pluss. Vi går rett opp og velkommen skal Rossbach være, et år forsent! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Hvem vet, kanskje Rosabach blir den nye Jon Knudsen 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 5. Januar Del Skrevet 5. Januar Tipper 185 er riktig når man vet(?) at Finstad er 191 og ser på bildet av dem sammen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April Espen Granli take a bow 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April Redder 3 poeng i dag 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 3 minutter siden skrev Øistein: Redder 3 poeng i dag Litt overdrevet kanskje? Trygg og gjør det han skal. Brynes største sjanse var vel skudd langt over på åpent mål… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Akk ove 79 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April God kamp i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 3 timer siden skrev Luringen: Espen Granli take a bow Factos! Hver eneste keeper han har presterer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April 20 timer siden skrev M-A-N: Litt overdrevet kanskje? Trygg og gjør det han skal. Brynes største sjanse var vel skudd langt over på åpent mål… Ehhh så du kampen? Da burde du i hvert fall fått med deg disse: 1 Svært god redning da han var raskt nede og stoppet et farlig skudd langs bakken med benet fra ca 5 meter ved høyre stolperot i første omgang 2 Kom ut og blokkerte nydelig med kroppen et skudd fra 7-8 meters hold i andre (kjempesjanse for Bryne) 3 Bra enhåndsredning da han kastet seg mot høyre kryss og stoppet et godt langskudd i andre omgang 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå