odd 18 696 Del Skrevet 25. Juni Del Skrevet 25. Juni Semb prøvd i sin tid Solskjær som kant og Iversen som indreløper for å få plass til alle spissene vi hadde da. Det fungerte ikke spesielt bra… Når det gjelder Hammy har vi gjort samme feilen som med Hugo: sendt han rundt i forskjellige roller i flere år. Han burde hatt tydeligere oppgaver og mål gjennom vinteren. Pr nå tror jeg han er mest aktuell som toppen av en diamant på midten. Men er det der han bør etablere seg? Som 10er synes jeg han mangler både rykk og toppfart, og er heller ikke veldig god på å gå av forsvarere i rene 1-mot-1. Jeg synes det hadde vært spennende om de hadde jobbet med det som mangler i en pirlo-rolle dypt på midten. Han har nærteknikken, pasningsfoten, blikket og forståelsen. Hadde trengt å finne frem treningsdagbøkene fra da Martin Andresen gikk fra å være dribleving til hissigpropp på midten. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 25. Juni Del Skrevet 25. Juni 10 minutter siden skrev odd: Semb prøvd i sin tid Solskjær som kant og Iversen som indreløper for å få plass til alle spissene vi hadde da. Det fungerte ikke spesielt bra… Jeg skjønte ikke hva du mente med dette eller hvem som liksom er så veldig ute av posisjon i den elleveren jeg la ut. (Bortsett fra Næss, men den føler jeg er greit begrunnet.) Olderheim og Geelmuyden er 8-er og 10-er som er satt opp som 8-er og 10-er. Jeg ser ikke helt likheten mellom det og å bruke Solskjær og Iversen som kant og indreløper. At Hammy ville vært interessant i en Pirlo-rolle på sikt er jeg for øvrig helt enig i. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni Jeg tror ikke han har temperamentet til Andresen. Men han besitter mange av de samme ferdighetene med blikk og pasningsfot. Der er han best i troppen pt. Gitt tillit er jeg helt sikker på at han ville prestert bedre en Roberts over tid. Høyre indreløper/kant tror jeg er beste posisjonen. Han har et litt spesielt løpesett som kanskje gir litt feil inntrykk. Hva vet jeg, men se etter når han tripper da er han i form. Om du vi se en spiller med dårlig innsats - gå og se gamle klipp av Sammy Skytte. Han er en høflig gutt fra et møblert hjem. Jeg skulle også ønske at han tok mer plass, det hadde vært det beste for han og for laget. Samtidig så er jeg enig med @odd at han lider av å ikke bli satset på i en fast plass. Paralellen til Vetlesen er god. Samtidig er det lett å forstå at han også preges av at han kun får få minutter hist og her til å overbevise. Visse spillere trigges av utfordringer, andre av tillit. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 25. Juni Del Skrevet 25. Juni 37 minutter siden skrev @ringo: Han er en høflig gutt fra et møblert hjem. Akkurat det med møbler hadde nok Martin Andresen nok av også 🙂 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 25. Juni Del Skrevet 25. Juni 14 minutter siden skrev odd: Akkurat det med møbler hadde nok Martin Andresen nok av også 🙂 😂😂😂 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 14 timer siden skrev odd: Semb prøvd i sin tid Solskjær som kant og Iversen som indreløper for å få plass til alle spissene vi hadde da. Det fungerte ikke spesielt bra… Når det gjelder Hammy har vi gjort samme feilen som med Hugo: sendt han rundt i forskjellige roller i flere år. Han burde hatt tydeligere oppgaver og mål gjennom vinteren. Pr nå tror jeg han er mest aktuell som toppen av en diamant på midten. Men er det der han bør etablere seg? Som 10er synes jeg han mangler både rykk og toppfart, og er heller ikke veldig god på å gå av forsvarere i rene 1-mot-1. Jeg synes det hadde vært spennende om de hadde jobbet med det som mangler i en pirlo-rolle dypt på midten. Han har nærteknikken, pasningsfoten, blikket og forståelsen. Hadde trengt å finne frem treningsdagbøkene fra da Martin Andresen gikk fra å være dribleving til hissigpropp på midten. Bare å sende Hammy til Wimbledon eller en annen lettere psykotisk bande i England som brenner alle klærne hans på første samling med laget, det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 19 timer siden skrev odd: Når det gjelder Hammy har vi gjort samme feilen som med Hugo: sendt han rundt i forskjellige roller i flere år. Han burde hatt tydeligere oppgaver og mål gjennom vinteren. Pr nå tror jeg han er mest aktuell som toppen av en diamant på midten. Men er det der han bør etablere seg? Som 10er synes jeg han mangler både rykk og toppfart, og er heller ikke veldig god på å gå av forsvarere i rene 1-mot-1. Jeg synes det hadde vært spennende om de hadde jobbet med det som mangler i en pirlo-rolle dypt på midten. Han har nærteknikken, pasningsfoten, blikket og forståelsen. Hadde trengt å finne frem treningsdagbøkene fra da Martin Andresen gikk fra å være dribleving til hissigpropp på midten. Hvis det Hammy viser mot Levanger er representativt for defensive nivået hans, så har han/vi et problem. Lite innsats og lite fart. Vi ble nesten redusert til 9 utespillere i forsvar.. Håper han har mer inne, eller at vi heller satser på andre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Juni 2 timer siden skrev Bjornh: Hvis det Hammy viser mot Levanger er representativt for defensive nivået hans, så har han/vi et problem. Lite innsats og lite fart. Vi ble nesten redusert til 9 utespillere i forsvar.. Håper han har mer inne, eller at vi heller satser på andre. Kan du være mer konkret? Jeg kan ikke se en eneste situasjon fra Levanger-kampen hvor Hammy ble avslørt på et for dårlig defensivt nivå eller "lite innsats og lite fart". Det er lov å være uenig og jeg sier ikke at du nødvendigvis tar feil, men jeg trenger noe mer konkret enn en påstand om "lite innsats og lite fart" for å forstå hvilke spillsekvenser du sikter til når du sier at han er for dårlig defensivt, for treg og løper for lite. At han har lite fart tør jeg nesten påstå er direkte feil. Et konkret eksempel for å underbygge det: Hans første involvering mot Levanger var av defensiv karakter da Levanger begynte omgangen med en lang ball som Øya nikket unna, noe ukontrollert, inn et rom mellom tre Levanger-spillere på høyre side av banen midt inne på vår banehalvdel. Hammy var våken og kvikk, løp enkelt opp en Levanger-spiller som i utgangspunktet hadde 2-3 meters forsprang, vant kampen om ballen og spilte den kontrollert til medspiller og sørget med det for at vi fikk kontroll i stedet for å bli satt under et umiddelbar press. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Men når Diabate er tilbake… blir det 4-3-3 igjen da? Har vi noengang fått noe ordentlig svar på hvorfor vi spiller 3-4-3 annet enn det korte intervjuet hvor Bradley sa noe om at det måtte til for at Spiten kunne være spiss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Det er jeg usikker på gitt - gitt at vi har signert Skjelvik. Dessuten når man ser på EM så er 3 backs linje i vinden og trenere har en tendens til å følge trendene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 11 minutter siden skrev @ringo: Det er jeg usikker på gitt - gitt at vi har signert Skjelvik. Dessuten når man ser på EM så er 3 backs linje i vinden og trenere har en tendens til å følge trendene. Spennende hvem som utgir 3-eren bak da hvis alle er skadefri. Som flere her inne er jeg også veldig skeptisk til Næss, men som kaptein skal det vel mye til for at Bradley benker han? Hvis han fortsetter med 3 bak kunne jeg tenkt meg Pedersen-Øya-Skjelvik. Men med Bradley brillene på blir det kanskje Pedersen- Næss- Skjelvik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Det får vi se - jeg synes også Næss tid som stopper nok er forbi. Var mye feil i fjor og synes vi ser den samme trenden i år. Virker som Øya er ganske het hos Bob da, så ikke gitt han blir benket. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Tror Næss kan gjøre en mye bedre jobb på midten enn Christensen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 3 timer siden skrev Nøfyse: Kan du være mer konkret? Jeg kan ikke se en eneste situasjon fra Levanger-kampen hvor Hammy ble avslørt på et for dårlig defensivt nivå eller "lite innsats og lite fart". Det er lov å være uenig og jeg sier ikke at du nødvendigvis tar feil, men jeg trenger noe mer konkret enn en påstand om "lite innsats og lite fart" for å forstå hvilke spillsekvenser du sikter til når du sier at han er for dårlig defensivt, for treg og løper for lite. At han har lite fart tør jeg nesten påstå er direkte feil. Et konkret eksempel for å underbygge det: Hans første involvering mot Levanger var av defensiv karakter da Levanger begynte omgangen med en lang ball som Øya nikket unna, noe ukontrollert, inn et rom mellom tre Levanger-spillere på høyre side av banen midt inne på vår banehalvdel. Hammy var våken og kvikk, løp enkelt opp en Levanger-spiller som i utgangspunktet hadde 2-3 meters forsprang, vant kampen om ballen og spilte den kontrollert til medspiller og sørget med det for at vi fikk kontroll i stedet for å bli satt under et umiddelbar press. Jeg la meste merke til det på slutten. Mener han knapt deltok i presset i det hele tatt nå de hadde ball, og heller ikke jobbet for å vinne ballen tilbake når han mistet den eller ikke fikk tak i en (upresis) takling. Snakket med de rundt meg om det, og vi synes det var spesielt siden han hadde spilt en omgang mindre enn de andre på laget. Skal ikke vedde livet på at vårt syn var riktig, men antar dette er årsaken til lite spilletid.. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 3 timer siden skrev Andreas: Spennende hvem som utgir 3-eren bak da hvis alle er skadefri. Som flere her inne er jeg også veldig skeptisk til Næss, men som kaptein skal det vel mye til for at Bradley benker han? Hvis han fortsetter med 3 bak kunne jeg tenkt meg Pedersen-Øya-Skjelvik. Men med Bradley brillene på blir det kanskje Pedersen- Næss- Skjelvik? Håper Skjelvik-Øya-Næss. Synes øya virker som beste boksforsvaren og lar Næss ha litt mer spillerom offensivt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Nå glemmer du Pedersen synes jeg. Det viktigste er kanskje at Walstad ikke spiller stopper fremover når vi har fått inn Skjelvik. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 4 timer siden skrev Andreas: Men når Diabate er tilbake… blir det 4-3-3 igjen da? Har vi noengang fått noe ordentlig svar på hvorfor vi spiller 3-4-3 annet enn det korte intervjuet hvor Bradley sa noe om at det måtte til for at Spiten kunne være spiss? Enten er nå Andresen en klink kant, med skjelvik og Walstad på backen, eller så er det 3 mann bak. Kan ikke se for meg Næss benkes og skjelvik-næss blir litt i veikeste laget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 1 minutt siden skrev @ringo: Nå glemmer du Pedersen synes jeg. Det viktigste er kanskje at Walstad ikke spiller stopper fremover når vi har fått inn Skjelvik. Meget viktig fyr, absolutt! Rent defensivt synes jeg dog øya tilfører mer av det vi absolutt trenger i en tre-mann bak 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 1 time siden skrev Bjornh: Jeg la meste merke til det på slutten. Mener han knapt deltok i presset i det hele tatt nå de hadde ball, og heller ikke jobbet for å vinne ballen tilbake når han mistet den eller ikke fikk tak i en (upresis) takling. Snakket med de rundt meg om det, og vi synes det var spesielt siden han hadde spilt en omgang mindre enn de andre på laget. Skal ikke vedde livet på at vårt syn var riktig, men antar dette er årsaken til lite spilletid.. OK, ingen konkrete situasjoner å vise til, altså? Jeg kjente ikke igjen beskrivelsen din av prestasjonen hans mot Levanger i det hele tatt så jeg tittet raskt gjennom den andreomgangen for å se hva jeg hadde gått glipp av. Som sagt fant jeg ikke en eneste situasjon hvor jeg kan se at han ble avslørt på de tingene som du påstår. Og jeg ble ikke så mye klokere av disse vage, ubegrunnede påstandene, heller. Er det hvor mye han løper for å presse ballfører når Levanger har ballen i forsvarsleddet du snakker om? Om så er, så vil jeg påstå at kritikken er feilslått. I de situasjonene står vi konsekvent med kun Spiten og Hammy mot Levangers fire-fem forsvarere pluss målvakt og typisk med ganske stor avstand ned til midtbanen vår. Hvis man skal presse motstanderen høyt i de situasjonene, må det være med en kollektivt plan og innsats. Og det har vi åpenbart ikke. At to spisser alene skal jage så voldsomt etter fire-fem motstandere som ikke vil ha noen som helst problemer med å trille ball rundt dem så mye og lenge de vil, blir dermed bare å kaste bort krefter. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 450 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 12 minutter siden skrev @ringo: Nå glemmer du Pedersen synes jeg. Det viktigste er kanskje at Walstad ikke spiller stopper fremover når vi har fått inn Skjelvik. Klink enig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Etter ferien kan vi håpe å ha Næss, Pedersen, Øya, Veum og Skjelvik å velge mellom. I tillegg til Walstad og Ekorness. Man kan jo tenke seg forskjellige konstellasjoner der Skjelvik prioriteres som stopper når vi står høyt og presser, mens Pedersen kan komme inn hvis vi skal stå i mot pumping av baller inn i feltet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 27. Juni Del Skrevet 27. Juni På 26.6.2024 den 22.45 skrev Nøfyse: OK, ingen konkrete situasjoner å vise til, altså? Jeg kjente ikke igjen beskrivelsen din av prestasjonen hans mot Levanger i det hele tatt så jeg tittet raskt gjennom den andreomgangen for å se hva jeg hadde gått glipp av. Som sagt fant jeg ikke en eneste situasjon hvor jeg kan se at han ble avslørt på de tingene som du påstår. Og jeg ble ikke så mye klokere av disse vage, ubegrunnede påstandene, heller. Er det hvor mye han løper for å presse ballfører når Levanger har ballen i forsvarsleddet du snakker om? Om så er, så vil jeg påstå at kritikken er feilslått. I de situasjonene står vi konsekvent med kun Spiten og Hammy mot Levangers fire-fem forsvarere pluss målvakt og typisk med ganske stor avstand ned til midtbanen vår. Hvis man skal presse motstanderen høyt i de situasjonene, må det være med en kollektivt plan og innsats. Og det har vi åpenbart ikke. At to spisser alene skal jage så voldsomt etter fire-fem motstandere som ikke vil ha noen som helst problemer med å trille ball rundt dem så mye og lenge de vil, blir dermed bare å kaste bort krefter. Må innrømme jeg ikke er interessert nok til å se dette i reprise, ei heller klarer å beskrive noen situasjoner konkret nok til nevne dem her. Du vinner helt klart på innsats, så slår jeg meg til ro med at vi ser forskjellig på det. Jeg er fornøyd bare Stabæk fortsetter med morsom fotball og plukker poeng, antar vi er enige på det punktet i hvert fall! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juni 6 timer siden skrev Bjornh: Må innrømme jeg ikke er interessert nok til å se dette i reprise, ei heller klarer å beskrive noen situasjoner konkret nok til nevne dem her. Du vinner helt klart på innsats, så slår jeg meg til ro med at vi ser forskjellig på det. Jeg er fornøyd bare Stabæk fortsetter med morsom fotball og plukker poeng, antar vi er enige på det punktet i hvert fall! Helt fair, det. Det er lov å være uenig og det er som sagt mulig du ser noe som jeg ikke klarer å se på egenhånd. Det var to grunner til at jeg ville utfordre deg på dette. Den første var at beskrivelsen din av Hammy var så diametralt forskjellig fra hva jeg ser når han er på banen. Det jeg ser er en spiller med noen av de beste fotballferdighetene i troppen som hever laget omtrent hver gang han får gode nok minutter til å gjøre det. Mot Levanger var han små marginer fra å skaffe oss straffe, var helt sentral i målet og kun en god Levanger-redning fra å gjøre et mål selv også. Jeg vil hevde at han ble helt avgjørende for at vi fikk tre poeng i den kampen. Den andre og viktigste grunnen var at jeg syntes karakteristikken din var såpass hard at den i det minste måtte kunne underbygges med noen konkrete situasjoner som utløste en såpass sterk reaksjon fra deg. Om du ikke er interessert nok så er det helt OK - men da håper jeg at du i det minste vurderer å tone ned karakteristikkene til noe du faktisk kan forsvare. Min mening er at Hammy kritiseres urimelig hardt og mye, ofte ikke på bakgrunn av hva som faktisk skjer ute på banen, men for lite begrunnede ting som har blitt repetert mange nok ganger til at de har blitt sanne og helt sikkert har farget manges oppfatninger om ham som fotballspiller. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 28. Juni Del Skrevet 28. Juni Jeg har sett få kamper i år, sjekket hvem som hadde draktnummeret etter at jeg gjorde mine observasjoner. Mine meninger var derfor ikke farget av hva andre har skrevet. Tror du legger lista høyt for et diskusjonsforum om man må kunne peke må mange konkrete situasjoner for å kunne skrive hva man mener, særlig mot et lag som Levanger der jeg antar jeg ikke er helt ensom på forumet om å ikke kunne navnet på en eneste spiller. Håper uansett at han gjør det strålende framover, og viser med beina at han kan bedre enn hva jeg mente å se i denne kampen, uansett om jeg så riktig eller ikke 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni Jeg er helt enig i at en ikke må kunne peke på noe konkret for å underbygge de meningene en har gitt uttrykk for. Men jeg tenker at det må da være helt greit å spørre for det, og så står folk helt fritt til å bestemme selv hva de vil svare på og hvordan. Som jeg svarte deg så er det helt fair å si at du ikke er interessert i å svare noe mer konkret. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni 10 timer siden skrev Bjornh: Jeg har sett få kamper i år, sjekket hvem som hadde draktnummeret etter at jeg gjorde mine observasjoner. Mine meninger var derfor ikke farget av hva andre har skrevet. Tror du legger lista høyt for et diskusjonsforum om man må kunne peke må mange konkrete situasjoner for å kunne skrive hva man mener, særlig mot et lag som Levanger der jeg antar jeg ikke er helt ensom på forumet om å ikke kunne navnet på en eneste spiller. Håper uansett at han gjør det strålende framover, og viser med beina at han kan bedre enn hva jeg mente å se i denne kampen, uansett om jeg så riktig eller ikke Vanskelig å trekke frem enkelte hendelser når man snakker om helhetsinntrykket. Holder det med vitner? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni På 28.6.2024 den 5.52 skrev Nøfyse: Helt fair, det. Det er lov å være uenig og det er som sagt mulig du ser noe som jeg ikke klarer å se på egenhånd. Det var to grunner til at jeg ville utfordre deg på dette. Den første var at beskrivelsen din av Hammy var så diametralt forskjellig fra hva jeg ser når han er på banen. Det jeg ser er en spiller med noen av de beste fotballferdighetene i troppen som hever laget omtrent hver gang han får gode nok minutter til å gjøre det. Mot Levanger var han små marginer fra å skaffe oss straffe, var helt sentral i målet og kun en god Levanger-redning fra å gjøre et mål selv også. Jeg vil hevde at han ble helt avgjørende for at vi fikk tre poeng i den kampen. Den andre og viktigste grunnen var at jeg syntes karakteristikken din var såpass hard at den i det minste måtte kunne underbygges med noen konkrete situasjoner som utløste en såpass sterk reaksjon fra deg. Om du ikke er interessert nok så er det helt OK - men da håper jeg at du i det minste vurderer å tone ned karakteristikkene til noe du faktisk kan forsvare. Min mening er at Hammy kritiseres urimelig hardt og mye, ofte ikke på bakgrunn av hva som faktisk skjer ute på banen, men for lite begrunnede ting som har blitt repetert mange nok ganger til at de har blitt sanne og helt sikkert har farget manges oppfatninger om ham som fotballspiller. Flere har pekt på at han ikke så ut til å være i spesielt god fysisk form mot Levanger og at man bør kunne forvente bedre press og mer løping i 45 minutter. Ingen tvil om at han har ett genialt fotballhode og kommer kondisjonen på plass i sommer pausen kan han herje i høstsesongen. 😀 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni Mer spilletid så kommer formutløsningen 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 30. Juni Del Skrevet 30. Juni 9 timer siden skrev @ringo: Mer spilletid så kommer formutløsningen Det er nok riktig. Det er derfor jeg ikke fatter at spillere i hans situasjon ikke spiller mer på 2.laget for å få mer matchtrening/spilletid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 30. Juni Del Skrevet 30. Juni Det må nesten trenerteamet svare på! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå