Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar Godt nytt år alle sammen, og velkommen til årsmøte på Onkel Blaa! I år har styret 2 saker vi vil fremme. Den ene er en vedtektsendring, en omskrevet variant av forslaget vi prøvde oss på i fjor. Sitat § 12 punkt 4 underpunkt 5: Revisor Styret foreslår å ta bort "Revisor" fra denne lista slik at revisor ikke må konstitueres av årsmøtet. Stabæk Support er ikke pliktig å ha revisor, men det sittende styret skal oppnevne revisor i løpet av året og i tide til at revisor kan levere sin beretning på det følgende årsmøtet. Fordi: Vi slipper å true Dagfinn eller ha ekstraordinært årsmøte fordi vi ikke klarer å velge revisor der. Den andre saken vi vil snakke om er innslipp, plassering osv som kommer til å prege Nadderud i 2 sesonger fram til ny stadion er klar. Det er laget en mulig plan for hvordan det kan løses, men den har en del utfordringer. Vi jobber derfor med et alternativ til slik at årsmøtet kan forankre hva vi skal jobbe videre med. Her er det forbehold om at det lar seg løse rent praktisk og sikkerhetsmessig, men vi vil presentere så mye vi kan 8. februar (og helst som saksdokumenter litt tid i forkant), og håper at det blir en god diskusjon og at vi kan ta et informert valg. Ber om at vi får tid til å presentere begge alternativene skikkelig, for det er jævlig mange kompliserende omstendigheter når byggeplassen ligger helt inntil kortlinja og spiser innganger og arealer. Det er gives and takes uansett hva. Årsberetning, forslag til budsjett osv vil bli lagt inn i denne tråden så fort det er klart. Vel møtt! 😃 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 12. Januar Del Skrevet 12. Januar Er det mulig å få til en løsning til oss som ikke bor på Østlandet? En enkel stream løsning? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Del Skrevet 14. Januar Del Skrevet 14. Januar Er det noen informasjon om hvor lenge årsmøte kommer til å vare? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 14. Januar Del Skrevet 14. Januar 5 timer siden skrev Stian1359: Er det noen informasjon om hvor lenge årsmøte kommer til å vare? Det kommer nok an på diskusjonen, men ofte har de vart i omtrent en time + litt løs prat etterpå om vi har noe spennende å melde. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. Januar Del Skrevet 18. Januar Inn mot årsmøtet skal vi i valgkomiteen komme med en innstilling til neste års styre. Dersom du er interessert og tror du eller en du kjenner kan gjøre en god jobb kan du sende meg en melding på 41642185 og fortelle om det. Jeg trenger dette innen 28. januar. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 18. Januar Del Skrevet 18. Januar På 10.1.2024 den 10.22 skrev Posse: Godt nytt år alle sammen, og velkommen til årsmøte på Onkel Blaa! I år har styret 2 saker vi vil fremme. Den ene er en vedtektsendring, en omskrevet variant av forslaget vi prøvde oss på i fjor. Fordi: Vi slipper å true Dagfinn eller ha ekstraordinært årsmøte fordi vi ikke klarer å velge revisor der. Den andre saken vi vil snakke om er innslipp, plassering osv som kommer til å prege Nadderud i 2 sesonger fram til ny stadion er klar. Det er laget en mulig plan for hvordan det kan løses, men den har en del utfordringer. Vi jobber derfor med et alternativ til slik at årsmøtet kan forankre hva vi skal jobbe videre med. Her er det forbehold om at det lar seg løse rent praktisk og sikkerhetsmessig, men vi vil presentere så mye vi kan 8. februar (og helst som saksdokumenter litt tid i forkant), og håper at det blir en god diskusjon og at vi kan ta et informert valg. Ber om at vi får tid til å presentere begge alternativene skikkelig, for det er jævlig mange kompliserende omstendigheter når byggeplassen ligger helt inntil kortlinja og spiser innganger og arealer. Det er gives and takes uansett hva. Årsberetning, forslag til budsjett osv vil bli lagt inn i denne tråden så fort det er klart. Vel møtt! 😃 Dersom SS får plass på hovedtribunen fra og med serierunde 2 i år, vil dette løses av seg selv, slik jeg ser det, men jeg har jo ikke full innsikt i saken, bortsett fra det jeg har lest meg til fra byggeprosjektet. Bortesupport benytter den inngangen de er vant med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar Årsberetning er klar og ligger vedlagt. Vi erkjenner at vi i svært stor grad har plagiert ordlyden i fjorårets årsberetning, som igjen var plagiat av 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014 og 2013. Årsberetning Stabæk Support 2023.pdf 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. Januar Del Skrevet 21. Januar På 18.1.2024 den 17.53 skrev msp: Inn mot årsmøtet skal vi i valgkomiteen komme med en innstilling til neste års styre. Dersom du er interessert og tror du eller en du kjenner kan gjøre en god jobb kan du sende meg en melding på 41642185 og fortelle om det. Jeg trenger dette innen 28. januar. Og det et greit å presisere at man ikke trenger å være i styret for å bidra i SS. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar Valgkomitéen kommer her med sin innstilling til styret i Stabæk Support for 2024. Bjørnar Posse Sandboe - styreleder Dr. Lars Roar Frøyland - kasserer Jonas Myrmo - tur Maya Olsen - sikkerhet Marius Skaugård Ashkan Zeinalzadeh Jørgen Schønberg-Grevbo Magnus Haug Ruud Hanna Lie Stor-Re - Valgkomiteen 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. Februar Del Skrevet 8. Februar Minner om årsmøtet ikveld klokken 19:00. Møt opp, det er mye som skal diskuteres og debatteres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Februar Gratulerer til alle i det nye Stabæk Support styret. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Februar Vedlagt ligger referat og vedtatt budsjett fra årsmøtet. Vedtektene og kontaktinformasjonen fra styret er også oppdatert i henhold til årsmøtets avgjørelser. Jeg legger også ved revisjonsberetningen, samt et skriv jeg lagde til alle som var på valg med utfyllende informasjon i tillegg til vedtektene. Dette var bakgrunnen til hvorfor votering gjennomføres slik vi gjorde, så tenker det er ryddig å bare legge ut den samme informasjonen her. Referat - arsmote Stabaek Support 2023.pdf Regnskap 2023.xlsx Revisjonsberetning Stabæk Support 2023.docx Rutiner for votering på årsmøtet.pdf 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Februar Del Skrevet 12. Februar Veldig bra, Posse. Viktig med gode rutiner i et hvert årsmøte, slik at det ikke blir misforståelser og ytringer i etterkant. Dette var et godt årsmøte å være en del av. Lykke til, til dere som ble valgt inn. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå