Gå til innhold

Anbefalte innlegg

5 timer siden skrev Stian1359:

Er det noen informasjon om hvor lenge årsmøte kommer til å vare?

Det kommer nok an på diskusjonen, men ofte har de vart i omtrent en time + litt løs prat etterpå om vi har noe spennende å melde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn mot årsmøtet skal vi i valgkomiteen komme med en innstilling til neste års styre. Dersom du er interessert og tror du eller en du kjenner kan gjøre en god jobb kan du sende meg en melding på 41642185 og fortelle om det. Jeg trenger dette innen 28. januar. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 10.1.2024 den 10.22 skrev Posse:

Godt nytt år alle sammen, og velkommen til årsmøte på Onkel Blaa! 

I år har styret 2 saker vi vil fremme. Den ene er en vedtektsendring, en omskrevet variant av forslaget vi prøvde oss på i fjor. 

Fordi: Vi slipper å true Dagfinn eller ha ekstraordinært årsmøte fordi vi ikke klarer å velge revisor der. 

Den andre saken vi vil snakke om er innslipp, plassering osv som kommer til å prege Nadderud i 2 sesonger fram til ny stadion er klar. Det er laget en mulig plan for hvordan det kan løses, men den har en del utfordringer. Vi jobber derfor med et alternativ til slik at årsmøtet kan forankre hva vi skal jobbe videre med. Her er det forbehold om at det lar seg løse rent praktisk og sikkerhetsmessig, men vi vil presentere så mye vi kan 8. februar (og helst som saksdokumenter litt tid i forkant), og håper at det blir en god diskusjon og at vi kan ta et informert valg.

Ber om at vi får tid til å presentere begge alternativene skikkelig, for det er jævlig mange kompliserende omstendigheter når byggeplassen ligger helt inntil kortlinja og spiser innganger og arealer. Det er gives and takes uansett hva. 

Årsberetning, forslag til budsjett osv vil bli lagt inn i denne tråden så fort det er klart. 

Vel møtt! 😃

Dersom SS får plass på hovedtribunen fra og med serierunde 2 i år, vil dette løses av seg selv, slik jeg ser det, men jeg har jo ikke full innsikt i saken, bortsett fra det jeg har lest meg til fra byggeprosjektet.
Bortesupport benytter den inngangen de er vant med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 18.1.2024 den 17.53 skrev msp:

Inn mot årsmøtet skal vi i valgkomiteen komme med en innstilling til neste års styre. Dersom du er interessert og tror du eller en du kjenner kan gjøre en god jobb kan du sende meg en melding på 41642185 og fortelle om det. Jeg trenger dette innen 28. januar. 

Og det et greit å presisere at man ikke trenger å være i styret for å bidra i SS. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Minner om årsmøtet ikveld klokken 19:00.

Møt opp, det er mye som skal diskuteres og debatteres. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra, Posse. Viktig med gode rutiner i et hvert årsmøte, slik at det ikke blir misforståelser og ytringer i etterkant. Dette var et godt årsmøte å være en del av. Lykke til, til dere som ble valgt inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årsmøte Stabæk Support - 8. februar 2024 kl 19:00
  • Opprett ny...