Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utrolig vanskelig å forstå denne mannen. Fighter som faen og ISKALD foran mål. Samtidig helt Bambi på isen og fullstendig uorientert til tider.

Må legges til: scorer mål og det er viktigst til syvende og sist!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev odd:

Nytt mål, men jeg er fortsatt ikke overbevist. Veldig lite bidrag ellers. (men det sier man visst om Haaland også..)

Ganske enig..

Som mange andre offensivt så er han fryktelig lett å vippe bort i duellene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 timer siden skrev ErikErik:

Som mange andre offensivt så er han fryktelig lett å vippe bort i duellene..

Hmm. Ikke fryktelig lett å vippe bort i forspillet til den stor Vinge-sjansen i begynnelsen av 2. omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Øyvind:

Hmm. Ikke fryktelig lett å vippe bort i forspillet til den stor Vinge-sjansen i begynnelsen av 2. omgang.

Godt gjort å få ballen videre til Olderheim ja, men vil vel ikke si at han dominierer fysisk i denne duellen heller.. 

https://youtube.com/clip/UgkxzX1zUOVJfYFVZYt3NLUENcSTjn0x-VET?si=8YdiE3Ekb8H7Fn23

Men så lenge han scorer og vi vinner så skal jeg ikke være så alt for negativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes han overrasker på den positive siden og tar steg kamp for kamp. Han har en god arbeidsmoral. Litt uferdig taktisk men det får det bare jobbes med og ikke redd for å gå i hodedueller. All in all forsvarer så langt en plass på laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er nok sammensatt av flere ting, om jeg skal skyte litt fra hofta. Vi bruker han også som spiss nå. Var en del på vingen i pre season, Relasjonen har blitt bedre, og ikke minst at det er nå det gjelder. Man er mer på i seriekamp kontra treningskamper. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hva som har skjedd er det enormt gøy å se. Det han gjør på 1-0 mot Åsane er rett og slett pur klasse. Måtte det fortsette for Bassekou, virker jo som en herlig type også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46 minutter siden skrev Marandinho:

Er nok sammensatt av flere ting, om jeg skal skyte litt fra hofta. Vi bruker han også som spiss nå. Var en del på vingen i pre season, Relasjonen har blitt bedre, og ikke minst at det er nå det gjelder. Man er mer på i seriekamp kontra treningskamper. 

Tillitt er alfa og omega - han har en trener som åpenbart tror på han, han er i flyt og det målet mot Åsane stinker det masse selvtillit av. Vi håper formen varer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev @ringo:

Tillitt er alfa og omega - han har en trener som åpenbart tror på han, han er i flyt og det målet mot Åsane stinker det masse selvtillit av. Vi håper formen varer

Bare å rekke opp hånda! Jeg hadde ikke troen på han i vinter. Av og til er det helt greit å ta feil…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Bare å rekke opp hånda! Jeg hadde ikke troen på han i vinter. Av og til er det helt greit å ta feil…

Jeg er fremdeles ikke overbevist - men han er i utvikling, ingen tvil om det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 timer siden skrev Tom Bruaset:

Forgjengeren hans «overbeviste» og ville bort… 

At Bodø-Glimt og Molde følger nøye med allerede er jeg 100% sikker på. Der må svaret bare være klink nei, uansett hva. Selger vi så selger vi til utlandet for et godt bud til riktig tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Marandinho:

Helt riktig @arni💪💙

Takk Il Presidente! Skjønte på podden at vi har registrert medlem nr 3?😊👏

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig natt og dag spiss! 1-0 scoringen er en enorm prestasjon, men burde ha fått til mye bedre på sjansen sin i andreomgang. Synes han venter unødvendig lenge med å gi fra seg ballen noen ganger. Samtidig som han tidvis er enormt god som targetspiss og er en god spillertype å sette opp med Olderheim. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev SAU:

Ikke på trening i dag, noen som vet noe?

Strekk tydeligvis, men han kom ut før treningen i treningstøy. Tipper han trener alternativ styrke;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev BelgiskBlaa:

Strekk dagen før kamp er sjelden en vinner. Noen som vet om Basse blir klar?

Han er ikke i troppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bassekou Diabaté
  • Opprett ny...