Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må jo være ganske bra hos Al Ahly, vinner ligaen hvert år og har vunnet 5 av de siste 7 CAF Champions League. Ifølge transfermarkt har de signert spillere for summer over €1m hvert år siden 2015. De har brukt over €4m på en signering før så penger virker det som at de har

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Kan vel bli en ok slump penger det -  ikke sikkert det er helt feil for garderobeklimaet heller....

Har vi en ny Gift på hånden?  Altså en skikkelig sjarmklump...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

https://africafoot.com/bassekou-diabate-jai-des-interets-de-clubs-en-belgique-mais/

Intervju oversatt:

- Jeg har hørt mange rykter i media, men ingenting konkret ennå. Når det er sagt, fikk jeg et tilbud fra Türkiye. En 2. divisjonsklubb, MKE Ankaragücü, var veldig interessert og villig til å betale prisen, men jeg var på utkikk etter en mer stimulerende utfordring fremfor alt. Andre klubber i Dubai tok også kontakt med meg, men deres lønnstilbud var ikke opp til forventningene mine. Agenten min informerte meg om at belgiske klubber er interessert i meg, men nok en gang er det et spørsmål om lønn. Så jeg er fortsatt positiv, for det er fortsatt tid... Overgangsvinduet i Norge varer ut mars.

- Jeg ville elsket å spille i Frankrike, England, Tyskland, eller til og med Belgia... Hvis det ikke er mulig, ville det ikke være et dårlig alternativ å bli med i en norsk eliteklubb, siden flere av dem allerede var interessert i meg på slutten av forrige sesong . Sverige frister meg også. Alt avhenger av tilbudet jeg får. Jeg forblir rolig og fortsetter å jobbe hardt, samtidig som jeg lar agenten min ta seg av forhandlingene. Målet mitt er å være klar for Africa Cup of Nations i Marokko, for jeg håper å bli en del av Eagles-gruppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Nøfyse:

Jeg ser ingen grunn til å dømme for hardt Diabaté for å snakke om sine ambisjoner med et afrikansk fotballmagasin, eller engang kritisere ham for det. Det er vel ingen som har trodd at en spiller fra Mali uten noen spesiell tilknytning til verken Norge eller Stabæk av en eller annen syk grunn skulle se på norsk fotballs nivå to som sitt ultimate karrieremål. Jeg syns det ville vært større grunn til å lure på om han var helt ved sine fulle fem enn at han som alle andre ønsker å få det beste ut av en kort og uviss fotballkarriere. Jeg syns også det er noe helt annet at han svarer på den måten når africafoot tar kontakt enn om det f.eks. var en sak på stabak.no. En ikke-sak, etter min mening.

100% enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ambisjoner er greit. Jeg tror ingen på vårt eget akademi drømmer om å spille hele karrieren i Stabæk heller.

Men det går an å være smart i hva man sier utad. Det gjelder både for egen klubb og også fremtidige. Tipper Ankaragücü heller ikke er fornøyd med å bli navngitt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

53 minutter siden skrev SAU:

Det var ikke kommet noe bud på Diabaté pr 31.01 men det jobbes med saken iflg agenten.

Gjenstår å se om han får den lønnen han tydeligvis fortjener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bassekou Diabaté
  • Opprett ny...