Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 timer siden skrev Stian1359:

Skadet

Ikke klar for Ranheim

Kan ikke ha han ute for lenge!! Har vært super viktig, og kan fort bli avgjørende. Noen som vet hvor lenge det er snakk om? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Stian1359:

Men på transfermarkt står jo det også at veum er skadefri og det er jo han ikke

Det var det jeg forsøkte å si med denne setningen: "Det er ikke noe merke på noen av de andre som er ute pr nå". Jeg vet ikke noe mer enn deg, bare en opplysning om at de nevnte hadde et "røde kors" merke ved sitt navn, noe jeg har forstått som at er langtidsskadet, men jeg kan ta feil. Hadde vært fint om en eller annen fra klubben kunne oppdatert oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 timer siden skrev Stian1359:

Oppdatering på diabate?

Verken han eller Opseth er klar, iflg BOB i intervju i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev stabækerbest:

Noen som vet når diabate er tilbake veldig savn på topp!?

Finstad håper på en kamp før ferien, men han er veldig usikker, og tror det kan bli i slutten av juli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer siden skrev rykkinn:

Etter morgendagens kamp, er neste match 12. juni! Satse på han tilbake til den? 

#4 STABÆK - MJØNDALEN 12.06.2024 19:00
Nadderud stadion 

#13 START - STABÆK 16.06.2024 15:00
Sparebanken Sør Arena

#14 STABÆK - LEVANGER 23.06.2024 17:00
Nadderud stadion

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

30 minutter siden skrev rykkinn:

Klar til onsdag?

Med tanke på at han ikke trente denne uken så virker det lite sannsynlig. Men mot Start kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

45 minutter siden skrev Celebi2:

Blir ekstremt viktig etter sommerpausen

Helt enig. Akkurat nå er vi et Spiten-one-man-show, og det er gøy det. Men det kan bli litt tynt etterhvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd med den skaden han var sikkelig het og for meg en veldig positiv overraskelse i starten av sesongen. Håper han kommer tilbake i nogenlunde tilsvarende (mål)form!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diabate har sett kamper fra hovis i det siste, men med en lang sommerpause foran oss skal det være gode sjanser for at han - og flere andre - er tilbake og klare for å ta fått på høstsesongen. Vi må være sterke rett ut av startblokkene for å ta inn forspranget til VIF & Co.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger at de snubbler litt og, men KILs form i det siste gir håp!

Så hadde det hjulpet om vi hadde en trener som så verdi i forsvarsspill også, så vi slipper å kaste bort fler poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev @ringo:

Vi trenger at de snubbler litt og, men KILs form i det siste gir håp!

Så hadde det hjulpet om vi hadde en trener som så verdi i forsvarsspill også, så vi slipper å kaste bort fler poeng.

Det ble trent på forsvarsspill på fredag faktisk. 5’er linja ble drillet i skyving og støting. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og så har vi hentet to rutinerte forsvarsspillere, så vi kan håpe vi får en varig forbedring.

Det så ikke fryktelig mye mer solid ut Levanger til tross for smultringen da men…

Nå ble ikke Rom bygget på en dag. Men jeg blir ikke beroliget før jeg ser et lag med tettere avstander mellom stopperene, at de opptrer som en defensiv enhet og ikke lar seg dra fra hverandre eller konkurrere om å jakte innleggsmuligheter fra hjørnet av 16. De må gjerne bidra offensivt gjennom tidlige innlegg om det er rom bak motstanders backrekke, men vingstopper er ikke en greie (eller ihvertfall ikke hos meg)

Det jeg egentlig etterlyser er bedre balanse generelt og mer smartness spesielt når vi leder. Vi har f.eks. gode nok kvaliteter til å rulle kula rundt i eget lag og bruke opp tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bassekou Diabaté
  • Opprett ny...