Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke rart vi sliter med dårlig økonomi når alle spillerne får med seg klærne våre. Når Hagen forlot VIF hadde han jo ingenting igjen, kunne jo ikke trene fordi Siem hadde tilbakeholdt alt !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare vi som sliter med økonomien, slik du nevner. Brann kan heller ikke ha mye penger igjen etter Martin-kjøpet, når det ikke klarer å kle opp sine nye spillere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Dette kvalifiserer Martin rett inn i Hall of Fame

31356[/snapback]

Nå skal man jo ha lagt opp, for å komme inn der......Men det er kanskje det han har gjort??

31364[/snapback]

Er dette en ny budstikka greie.

"MARTIN ANDRESEN LEGGER OPP"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kvalifiserer Martin rett inn i Hall of Fame

31356[/snapback]

Nå skal man jo ha lagt opp, for å komme inn der......Men det er kanskje det han har gjort??

31364[/snapback]

Er dette en ny budstikka greie.

"MARTIN ANDRESEN LEGGER OPP"

31370[/snapback]

Synd Martin blir så feit av all denne pleie av skade. Da han kom fra Mlode vae det fra Hall of feit"!

Klart det er vondt for Martin å spille for Brann. Se bare på hvor tungt vi tar en Brann seier?! Er det rart han ikke spiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Men ler vi av kommende Stabæk spillere da?

32387[/snapback]

Jeg ler hvertfall av Stabæk spillere som stikker når det blir tøft. Det gjør jeg helt til de ber på sine knær om å bli tilgitt. Da skal jeg vurdere det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det på en måte var fint at Martin solgte seg jeg!

-Vi fikk penger i kassa!

-Vi slapp å betale den høye lønna hans!

-Vi slipper å ergre oss over at han nå er skadet!

Martin skal ha takk og ære for alt han gjorde for Stabæk på det beste. Positiv og underholdende.

Om han selv visste hvor det bar med helsa, og ville spare Stabæk for utgifter og frustrasjoner i en økonomisk anstrengt tid, eller om han faktisk hadde håp om å gjøre det stort i Bergen, skal jeg avstå fra å mene noe om!

Hvordan han klarte den medisinske testen til Brann i forkant av kjøpet blir en større og større gåte.

Om Martin kommer tilbake når han er skadefri og på billigsalg? Samme for meg bare han i så fall på nytt bidrar med godt spill og godt humør!

Å selge dyrt og kjøpe tilbake billig er ingen dum foretningsidé uansett om det er aksjer eller fotballspillere vi snakker om, forutsatt at spillerne ikke er vesentlig dårligere når de vender hjem! Chippen? Tobbe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker meg at ingen her er direkte negative mot Martin. Det er fordi alle vet at dette var riktig for han og klubben. Han skal ha all honnør for alt han har gjort sålangt i Stabæk, inkludert det å komme hjem igjen når det var som tyngst i fjor. At han nå må ha honør-rabbat på bussen i Bergen er jo trist for ham, ekstra krydder for oss.

Min krystallkule sier følgende:

Stabæk vinner 1. div og rykker rett opp igjen. Martin har en dårlig sesong, pga. skader, i Brann, og Brann rykker ned. Martin går billig tilbake til Stabæk. Stabæk vinner TL 2006. Martin fører landslaget til VM seier. Marin selges til vålerenga for 120 mill. og blir skadet. Vålerenga rykker ned og går dermed konkurs. Martin blir frisk igjen, frigitt fra kontrakta med Vif, vasker seg, og går tilbake til Stabæk igjen. Stabæk vinner nå TL 2008, tredje året på rad, og RBK prøver seg med sin faste taktikk; kjøp de beste fra de farligste konkurrentene. Martin går til Lerkendal for 200 mill., men havner på benken sammen andre storheter som "ikke passet inn i systemet". Martin og Ronaldinho (som også sitter på benken, sammen med Helstad og Iversen) bestemmer seg for å sabotere laget, og fixer det så trønderne rykker ned. Martin blir frigitt, vasker seg, og går tilbake til Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk vinner 1. div og rykker rett opp igjen. Martin har en dårlig sesong, pga. skader, i Brann, og Brann rykker ned. Martin går billig tilbake til Stabæk. Stabæk vinner TL 2006. Martin fører landslaget til VM seier. Marin selges til vålerenga for 120 mill. og blir skadet. Vålerenga rykker ned og går dermed konkurs. Martin blir frisk igjen, frigitt fra kontrakta med Vif, vasker seg, og går tilbake til Stabæk igjen. Stabæk vinner nå TL 2008, tredje året på rad, og RBK prøver seg med sin faste taktikk; kjøp de beste fra de farligste konkurrentene. Martin går til Lerkendal for 200 mill., men havner på benken sammen andre storheter som "ikke passet inn i systemet". Martin og Ronaldinho (som også sitter på benken, sammen med Helstad og Iversen) bestemmer seg for å sabotere laget, og fixer det så trønderne rykker ned. Martin blir frigitt, vasker seg, og går tilbake til Stabæk.

32525[/snapback]

Dagens innlegg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt!! Står det noe om hvem vi kjøper for alle disse pengene??

32529[/snapback]

Vel, det står noe om et bomkjøp til et par mill. av en fyr ved navn Zenedine ett-eller-annet. Scorer visstnok ikke mer enn 15-20 mål i året.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er d*u*b nicket til Ingo?

32539[/snapback]

Nei, men jeg kan "indigo" sangen fra Gullars serien. "Indigo, Indigo, ta meg med..." *nynne, nynne, vugge med hodet*. Husker jeg hata den serien da jeg var liten. Bergensere assa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Branns Røverkjøp
  • Opprett ny...