rykkinn 7 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars Signering! 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Fantastisk! Velkommen til STB. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars En ting som ikke har vært trukket frem: Det at Glimt har tatt i mot han og latt han trene med laget må jo tilsi at han er en bra fyr? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 004 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Spiiiiisss!! 🤩 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Velkommen til Stabæk, Kristian! Denne skal være åpen: https://www.budstikka.no/dette-er-mannen-stabak-haper-skal-skyte-dem-tilbake-til-toppen/s/5-55-1656170 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 609 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars 31 minutter siden skrev odd: En ting som ikke har vært trukket frem: Det at Glimt har tatt i mot han og latt han trene med laget må jo tilsi at han er en bra fyr? Han var jo deres beste og mestscorende spiller mellom 2017 og 2019. Ble vel kåret til årets beste i 1. divisjon også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars 29 minutter siden skrev h1912: Han var jo deres beste og mestscorende spiller mellom 2017 og 2019. Ble vel kåret til årets beste i 1. divisjon også. Joda. Men selv om Lumanza var vår beste spiller omtrent på den tiden er det vel ikke gitt at Bob hadde ønsket han velkommen på treningsfeltet.. (Eller Gift for den saks skyld) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars 9 minutter siden skrev odd: Joda. Men selv om Lumanza var vår beste spiller omtrent på den tiden er det vel ikke gitt at Bob hadde ønsket han velkommen på treningsfeltet.. (Eller Gift for den saks skyld) Det har du jo rett i! Nico var romkamerat med ham i S08. Får høre med ham Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars Godt valg 😀 Velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars 2 timer siden skrev odd: En ting som ikke har vært trukket frem: Det at Glimt har tatt i mot han og latt han trene med laget må jo tilsi at han er en bra fyr? Det at han dropper VIF og signerer for oss er også et bra tegn😜 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 5. Mars Del Skrevet 5. Mars 2 timer siden skrev boie: Det at han dropper VIF og signerer for oss er også et bra tegn😜 Vitner om en fornuftig fyr 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 456 Del Skrevet 6. Mars Del Skrevet 6. Mars Dette blir bra! 💪🤝💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mars Denne signeringen er jeg svært godt fornøyd med. Dobbel bonus at han snappes opp foran nesa på fiaskoklubben øst for akerselva. Bra jobba, Finstad! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 6. Mars Del Skrevet 6. Mars 12 timer siden skrev kuk: Denne signeringen er jeg svært godt fornøyd med. Dobbel bonus at han snappes opp foran nesa på fiaskoklubben øst for akerselven. Bra jobba, Finstad! Måtte bare beklager. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 6. Mars Del Skrevet 6. Mars 9 minutter siden skrev sacrebleu: Måtte bare beklager. Du mener nesen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 6. Mars Del Skrevet 6. Mars Godt jobbet, Finstad! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars Del Skrevet 6. Mars 57 minutter siden skrev Snæss: Godt jobbet, Finstad! Finsted? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mars Huff! Det beklages på det groveste. 😅 Tenk å skitne til forumet med østkant-sjargong. Jeg skjemmes og gir meg selv noen minutters karantene. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Bruke cupen til å vise seg fram ikveld! Litt for anonym hittil 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April Bør bli inspirert av 10 år yngre Diabate! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 394 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai Sterk feilvendt, men fortsatt rusten med ball. Bra å sette straffe da. Tar ikke det for gitt etter sandefjordmatchen i fjor... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai Blitt sagt noe om skade? Litt kjipt om både Opseth og Diabate er ute de neste kampene🤔 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 34 minutter siden skrev M-A-N: Blitt sagt noe om skade? Litt kjipt om både Opseth og Diabate er ute de neste kampene🤔 På tide å se Victorio på A-laget kanskje?🧐 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 529 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 3 minutes ago, rykkinn said: På tide å se Victorio på A-laget kanskje?🧐 Enig. Victorio er en vi i det minste bør gi spilletid nok til å få evaluert ham skikkelig. Jeg syns han gjør veldig mye fint både med og uten ball for andrelaget, men det ser ut til å svikte litt for ofte når det kommer til den siste, avgjørende pasningen eller avslutningen. Jeg er usikker på om spiss egentlig er hans beste rolle. Det ville vært fint å få testet han litt grundig på førstelaget og OBOS-nivå. Ferrington sies jo å være et kjempetalent og er nok en mer klinisk avslutter enn Victorio ut fra hva jeg har sett. Geelmuyden burde vært et naturlig valg, men han er det vel dessverre knapt vits å nevne, virker det som. Kjedelig om Opseth er skadet, så klart, men ut fra alt vi har sett av ham til nå syns jeg han har like langt igjen til toppformen som Bakenga hadde og kan ikke forstå at han forsvarer en plass i kamptroppen - langt mindre å være rangert som nummer to bak Diabaté. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. Mai Del Skrevet 18. Mai https://www.budstikka.no/kristian-34-skadet-pa-festkvelden-klart-det-er-surt/s/5-55-1710928 uavklart kneskade 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 10. September Del Skrevet 10. September Oppdatering: https://www.budstikka.no/sesongen-kan-vare-over-men-dette-lyspunktet-holder-kristian-34-i-gang/s/5-55-1789181 Fokuset ligger nå på: «Nå forsøker jeg å ikke fokusere på når jeg skal tilbake, men heller det at det stadig blir litt bedre» Sesongen kan være over. Lyspunkt: Skal bli far om snaue to uker! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 10. September Del Skrevet 10. September 3 timer siden skrev rykkinn: Oppdatering: https://www.budstikka.no/sesongen-kan-vare-over-men-dette-lyspunktet-holder-kristian-34-i-gang/s/5-55-1789181 Fokuset ligger nå på: «Nå forsøker jeg å ikke fokusere på når jeg skal tilbake, men heller det at det stadig blir litt bedre» Sesongen kan være over. Lyspunkt: Skal bli far om snaue to uker! «Håvard Moksnes ved Olympiatoppen har sett på kneet. Han mener at det kan bli like godt som tidligere. Det er ikke store forandringer på hvordan det har vært tidligere, i lys av noen gamle MR-bilder. Men det er altså vanskelig å sette noen tidshorisont på det, sier Fardal Opseth.» Får håpe dette stemmer 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå