Gå til innhold

Anbefalte innlegg

5 minutter siden skrev 1369:

Første omgang var insane døll. Byttene satte fart. Coaching i verdensklasse ;)

Mye annet snacks i cupen også. Sandefjord ute, Haugesund putta ingen i straffekonken, Start ute, en fyr putta 7 mål etc.

Ja, jeg var rå i dag! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev FranckTheBank:

KKK tilbake, men ingen Hammy

De som stod bak meg i kveld, mente at Hammy fortsatt er skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev h1912:

De som stod bak meg i kveld, mente at Hammy fortsatt er skadet.

Stemmer - kanskje klar til Søndag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luksusproblem for NFF med hvor de skal sende oss i neste runde, flust av lag i "nærområdet" vi ikke har møtt i cupen på lange tider. Av rekka under her forsvinner vel Moss ut hvis/når de slår Sprint, mens Kjelsås, Strømmen, Elverum (om de vinner), Ull-Kisa og Ullern/Bærum kanskje er mindre aktuelle. Skal vi gjette på en tur til Vestfold (Fram Larvik/Eik Tønsberg) eller Østfold (Råde)?

image.png.c84df042823caa349c2a4ccd6f3e7750.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

51 minutter siden skrev PhunxZtar:

Luksusproblem for NFF med hvor de skal sende oss i neste runde, flust av lag i "nærområdet" vi ikke har møtt i cupen på lange tider. Av rekka under her forsvinner vel Moss ut hvis/når de slår Sprint, mens Kjelsås, Strømmen, Elverum (om de vinner), Ull-Kisa og Ullern/Bærum kanskje er mindre aktuelle. Skal vi gjette på en tur til Vestfold (Fram Larvik/Eik Tønsberg) eller Østfold (Råde)?

image.png.c84df042823caa349c2a4ccd6f3e7750.png

64 lag igjen i 2. runde, teoretisk er det da 32 fra ES og OBOS og så fordeles resten på 2. og 3. (4). Så er jo noen borte fra ES/OBOS (Heisan Azar!), men dette betyr vel sannsynligvis at vi møter lag fra nivå 3 (2. div) hvis man bruker vanlig seeding. Da er det Johan Anderssons blå og hvite arme som følelsesmessig skiller seg litt ut, synes jeg. Ellers er Arendal, Eik, Jerv, Skeid, Strømmen, Kjelsås og Ull/Kisa alle Div 2, hvorav de to siste vel er uaktuelle pga nylige cup-møter. Og hvis man legger vekt på seeding innenfor divisjonene tipper jeg det blir enten Eidsvold eller Eik (hvis de går videre). 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppsettet for 2. runde kommer fredag klokken 13.00.

Årets cuprunder spilles på følgende datoer (enkelte kamper kan bli flyttet en dag): 
2. runde: 24. april
3. runde: 1. mai
4. runde: 8. mai
5. runde: 6. oktober
Semifinaler: 30. oktober
Cupfinale: 7. desember

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi krysser fingrene for et herlig lokaloppgjør mot Stabæk. (Fra hjemmesiden til Bærum SK)

Håper selv på Oppsal, Eik-Tønsberg, Frigg eller Råde. Blir spennende å se i morgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 387

2 timer siden skrev Øyvind:

Ble Bærum -Stabæk gitt.

2. runde

Først tok vi Asker, så tar vi Bærum.
Blir ikke bedre enn det!

Bærums stolthet. STABÆK!

Endret av h1912
edit
Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev h1912:

Først tok vi Asker, så tar vi Bærum.
Blir ikke bedre enn det!

Bærums stolthet. STABÆK!

Godt ikke alle har det som meg. Kamper mot Bærum klarer jeg aldri å se frem til. Og det til tross for at jeg ser det som mindre sannsynlig at det blir tap her enn mot Asker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 12.4.2024 den 20.36 skrev sexxes:

Godt ikke alle har det som meg. Kamper mot Bærum klarer jeg aldri å se frem til. Og det til tross for at jeg ser det som mindre sannsynlig at det blir tap her enn mot Asker.

Samme hvem som spiller, bare Stabæk vinner!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2024
  • Opprett ny...