arni 9 544 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April Lasse Bransdal scorte 4 for Bærum idag. En å kikke nærmere på😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 1 time siden skrev arni: Lasse Bransdal scorte 4 for Bærum idag. En å kikke nærmere på😊 Samme mann har 11 mål på 4 kamper. 3 i Post Nord og 1 i cupen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 2 timer siden skrev arni: Lasse Bransdal scorte 4 for Bærum idag. En å kikke nærmere på😊 Her er alle data på Bransdal https://www.transfermarkt.com/lasse-bransdal/leistungsdatendetails/spieler/412816/wettbewerb/NO43/saison/2023 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Vises på direktesport: https://www.direktesport.no/sport/fotball/fotball-nm-menn/baerum-stabaek-1954976.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Fylles borte seksjonen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Mener å huske at cupen ble sendt på tv2 play i fjor. Har de sluttet med det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 789 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 7 timer siden skrev FranckTheBank: Mener å huske at cupen ble sendt på tv2 play i fjor. Har de sluttet med det? Nei, kampen sendes på tv2play. Er bare å søke opp kampen inne hos dem så finner man kampen. https://play.tv2.no/sport/fotball/fotball-nm-menn/baerum-stabaek-1954976.html?utm_source=share Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
CL2027 5 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Får håpe gutta spiller med litt passion idag 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 3 timer siden skrev rykkinn: Nei, kampen sendes på tv2play. Er bare å søke opp kampen inne hos dem så finner man kampen. https://play.tv2.no/sport/fotball/fotball-nm-menn/baerum-stabaek-1954976.html?utm_source=share Bra. Asker kampen gikk jeg glipp av fordi jeg ikke trodde den ble sendt der. Hadde inntrykk at dn kun ble sendt på direktesport Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 18 timer siden skrev arni: Fylles borte seksjonen? 500 bill totalt på stadion solgt pr igår kveld. Fortsatt skuffende god plass 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April https://www.stabak.no/nyheter/dette-er-troppen-til-baerum-kampen Veum, Roberts og Ellegaard er ikke med. Nysveen og Ekorness er med og har begge mulighet til debut for a-laget. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 11 timer siden skrev FranckTheBank: Mener å huske at cupen ble sendt på tv2 play i fjor. Har de sluttet med det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 298 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 51 minutter siden skrev FranckTheBank: Bra. Asker kampen gikk jeg glipp av fordi jeg ikke trodde den ble sendt der. Hadde inntrykk at dn kun ble sendt på direktesport Legg til Stabæk som favoritt i play så dukker neste kamp automagisk opp i «ditt innhold» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 5 timer siden skrev Yassine: https://www.stabak.no/nyheter/dette-er-troppen-til-baerum-kampen Veum, Roberts og Ellegaard er ikke med. Nysveen og Ekorness er med og har begge mulighet til debut for a-laget. Bawa heller ikke med ser jeg. Spilte riktignok 90. min for andrelaget på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 530 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 5 hours ago, Yassine said: https://www.stabak.no/nyheter/dette-er-troppen-til-baerum-kampen Veum, Roberts og Ellegaard er ikke med. Nysveen og Ekorness er med og har begge mulighet til debut for a-laget. Ingen Øya mot gamleklubben, altså. Har sett lite til ham etter signeringen. Er han skadet? Synd Veum er ute, jeg hadde hatt lyst til å se ham som stopper sammen med Ekorness. Syns Veum har tatt seg opp de siste par kampene og helt klart har noe ved seg, og Ekorness er definitivt en vi må prioritere å satse på. Artig om Nysveen får godt med spilletid og. En type som fort kan bli en ordentlig publikumsfavoritt om han tar stegene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Hammy enda ikke i 11ern. Må virkelig finne seg noe nytt, for sin egen del. Samme situasjon som Piggy, stagnerer og stagnerer. Trist! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 7 minutter siden skrev Mike: Hammy enda ikke i 11ern. Må virkelig finne seg noe nytt, for sin egen del. Samme situasjon som Piggy, stagnerer og stagnerer. Trist! Han har nettopp kommet tilbake fra skade, tåler neppe 90 min. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Bytte seg bedre utover i kampen ser det ut til. Bradley liker gambling😊 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 6 minutter siden skrev Yassine: Han har nettopp kommet tilbake fra skade, tåler neppe 90 min. Ikke så mye involvert i i fjor heller, for å si det mildt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Gøy med Nysveen fra start! Han og Riise på hver sin back er fremtiden 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 170 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 7 minutter siden skrev Mike: Ikke så mye involvert i i fjor heller, for å si det mildt. Enig, bortkastet for han å bli her. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Var vel i denne runden det sa stopp ifjor? Mot Kjelsås... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 725 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 27 minutter siden skrev FranckTheBank: Var vel i denne runden det sa stopp ifjor? Mot Kjelsås... Stemmer, møtte Åssiden runde 1, Kjelsås runde 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Kjelsås vant 1 juni, det utrolige var vel at det gikk 3-4 måneder før neste Stabæk seier. Så gi gass gutta 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Spiller vi i 3-5-2 i dag? Riise, Næss og Walstad bakerst, Andresen og Nysveen på back. Har vi trent på dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Hos meg kommer det opp som 3-4-3 på grafikken jeg får. Hegardt litt dyp bak Spiten og Opseth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 390 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Når skal direktesport lære seg at man ikke alltid må vise reprise som varer i 10 sek rett etter hver minste avslutning..? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 397 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 1-0 Hegardt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Herlig angrepsspill og 1-0. Deilig å se hvor mye å den gollen betyr for Hegardt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 429 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Synes Bærum fortsatt det er stas med besøk? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå