Gå til innhold

Anbefalte innlegg

0-3! Deilige greier! Kanskje hvile Nico, Walstad og Christensen etter 60 min?

Mangler bare Opseth scoring nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Det ble så stille blant barnestemmene på hovedtribunen. Har de ikke voksne supportere? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutes ago, Mike said:

Bra kommentator idag. 

Kan ikke si jeg drar kjensel på stemmen, men han må vel være lokal så god kjennskap som han har til begge lagene?

Oppløftende kamp av akademiproduktene våre, igjen. Også oppløftende av Hegardt. Mindre oppløftende hvor enkelt til og med et tredjedivisjonslag slipper til mot oss, særlig før pause. Veldig lite imponert over Christensen, Walstad og spesielt Næss og i hvor liten grad de klarer å markere og duellere ut tredjedivisjonsspillere. Syns det har vært det samme i samtlige kamper til nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Kan vi spille på Nadderud 1. mai dersom vi får hjemmekamp?

Ja i følge Ekeli, men det trengs fortsatt flere frivillige mandag/tirsdag for fullføringen av mellomtrinnene på det nye ståfeltet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt sitter man jo og jubler hver gang det ryker ut gode lag fra cupen. I dag er det litt annerledes. Aalesund og Kongsvinger (mot cup-laget Kjelsås) får mindre å tenke på fremover. Sogndal spilte ekstraomganger med 11 mot 9 mot et bunnlag fra 3. divisjon. Straffekonk, der Frøya leder 4-3 før de to siste straffene. Sogndal scorer. Frøya kan avgjøre med bommer. Straffen må imidlertid tas på nytt, men de bommer igjen. På den 7. straffen avgjør sønnen til Tommy Øren og sikrer Sogndal videre cupspill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aafk ute, Moss ute, Kongsvinger ute, Mjøndalen ute. Trekning om 30 min, lavest rangerte lag får hjemmekamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutter siden skrev odd:

Normalt sitter man jo og jubler hver gang det ryker ut gode lag fra cupen. I dag er det litt annerledes. Aalesund og Kongsvinger (mot cup-laget Kjelsås) får mindre å tenke på fremover. Sogndal spilte ekstraomganger med 11 mot 9 mot et bunnlag fra 3. divisjon. Straffekonk, der Frøya leder 4-3 før de to siste straffene. Sogndal scorer. Frøya kan avgjøre med bommer. Straffen må imidlertid tas på nytt, men de bommer igjen. På den 7. straffen avgjør sønnen til Tommy Øren og sikrer Sogndal videre cupspill.

Spilte 11 mot 10. Det første røde kortet førte bare til at det ble en leder mindre på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arendal og Lysekloster  er vel å foretrekke for banehopperne. Oppsal og Tromsdalen (for de av oss som ikke var der i 94) er fortsatt mulige pr. nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev sexxes:

Arendal og Lysekloster  er vel å foretrekke for banehopperne. Oppsal og Tromsdalen (for de av oss som ikke var der i 94) er fortsatt mulige pr. nå.

Oppsal kunne jo vært artig av flere grunner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men på generell basis vil jeg si at verken Bærum SK, eller Martin Strømme, eller fatter'n hans, eller Henning Hauger som er sportslig leder (Sic!), eller den fete og meget overvektige Stian Kleppe, på noen som helst måte har injurierende kraft. Stabæk Fotball er så til de grader i førersetet når det gjelder kvalitets-fotball i Bærum!! Livet er herlig!! Og Alta er kurant!! 😁 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47 minutter siden skrev guttensindet:

Neppe, men om… da skal jaggu jeg også bli med bussen.

SAS t/r koster mellom 4300 og 6000 avhengig av når du ønsker å dra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev h1912:

SAS t/r koster mellom 4300 og 6000 avhengig av når du ønsker å dra. 

Bruker nok litt poeng da, så det i det minste blir under 3000. Ellers flyr Norwegian dit også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir ikke like mange som i 2005, men det er i alle fall seks av oss som foreløpig har bestilt tur.

Send meg privat melding om det er flere som ønsker å bli lagt til i turgruppen på WhatsApp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2024
  • Opprett ny...