sexxes 3 618 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 19 minutter siden skrev Slum: Vi blir ikke like mange som i 2005, men det er i alle fall seks av oss som foreløpig har bestilt tur. Send meg privat melding om det er flere som ønsker å bli lagt til i turgruppen på WhatsApp. Blir flere enn i 2019. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Ser forøvrig ikke ut som Alta har hatt i tankene at de skulle få hjemmekamp i 3. runde. Spilles kamp der kl 16. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Mulig det er nevnt før, men denne karen spilte mot oss i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 1 time siden skrev Øyvind: Mulig det er nevnt før, men denne karen spilte mot oss i går. Nettopp. Der kan man se. Det gikk altså ikke så bra med unge Frobenius. Sånn kan det gå... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April De fleste talenter blir jo ikke proffer på høyeste nivå uansett så en kan vanskelig konkludere om hva som var riktig i ett spesielt tilfelle. Men den større trenden virker jo å være at den strategien som fungerer best for flest er å ta steg for steg med førstelagsfotball i mindre klubber og ligaer fremfor å tilbringe mange år i de største akademilagene. Men det er klart at de største navnene kan virke veldig forlokkende og det er fort gjort å tenke at gresset er grønnere på den andre siden - på samme måte som at vi som klubb har en tendens til å overvurdere alskens middelmådige spillere utenifra sammenlignet med dem vi produserer selv i akademiet. Far Frobenius er for øvrig en forfatter som har skrevet ting som mange sikkert vil kjenne igjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BennyGullfot 168 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 1 time siden skrev L 57: Nettopp. Der kan man se. Det gikk altså ikke så bra med unge Frobenius. Sånn kan det gå... Han er vel ikke urgammel enda....Tidlig å avskilte en 20-åring 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marthe91 63 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 5 timer siden skrev sexxes: Ser forøvrig ikke ut som Alta har hatt i tankene at de skulle få hjemmekamp i 3. runde. Spilles kamp der kl 16. På Vg-live er den nå flyttet til kl 19.00. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April På 25.4.2024 den 6.15 skrev sexxes: Ser forøvrig ikke ut som Alta har hatt i tankene at de skulle få hjemmekamp i 3. runde. Spilles kamp der kl 16. Linken nedenfor sier følgende: 3. Runde spilles allerede neste onsdag, 1. mai klokken 19.00. https://www.stabak.no/nyheter/vi-moter-alta-i-nm-3.runde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April På 25.4.2024 den 11.01 skrev BennyGullfot: Han er vel ikke urgammel enda....Tidlig å avskilte en 20-åring Ja vel. Så får vi se om f. eks. fem år, eller syv år, hvor han er i utviklingen. Jeg venter i spenning... Da får vi også se hvor den ekle faren hans er - i hans forfatterskap om hvordan Stabæk fotball behandlet hans sønn. For oss som har levet en stund huskes godt hans ønske om hvordan Frobenius jr. skulle utvikle seg til en formidabel spiller. Og om hvordan Stabæk fotball oppførte seg... Frobenius jr. ser ut til å bli en klassisk middelhavsfarer. Men kanskje noen her inne på forumet vil si "Heia Bærum SK"? Eller...? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April Noen klarer nok å ønske en lokal gutt all mulig lykke i karrieren, selv om faren har vært kjip i media. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April Faren var da ikke særlig kjip engang, var han det? Det må være helt OK å mene det han gjorde. Jeg syns det blir litt sært å mislike en person hvis det verste han har gjort er å ønske at sønnen skal bli en formidabel fotballspiller og prøve å legge til rette for det etter beste evne og forstand. Om han har vurdert riktig kan sikkert diskuteres, men det blir en annen sak. For øvrig har jeg ingen problemer med å si "Heia Bærum SK", heller. Ikke at jeg har det for vane og jeg vet ikke om jeg faktisk har gjort det noen gang, men det ville ikke kostet meg noen ting. I en ideell verden er Stabæk et topplag i Eliteserien mens Bærum og Asker er habile OBOS-lag i gode sesonger og i verste fall topplag på nivå tre i dårlige. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 11 timer siden skrev Nøfyse: Faren var da ikke særlig kjip engang, var han det? Det må være helt OK å mene det han gjorde. Jeg syns det blir litt sært å mislike en person hvis det verste han har gjort er å ønske at sønnen skal bli en formidabel fotballspiller og prøve å legge til rette for det etter beste evne og forstand. Om han har vurdert riktig kan sikkert diskuteres, men det blir en annen sak. For øvrig har jeg ingen problemer med å si "Heia Bærum SK", heller. Ikke at jeg har det for vane og jeg vet ikke om jeg faktisk har gjort det noen gang, men det ville ikke kostet meg noen ting. I en ideell verden er Stabæk et topplag i Eliteserien mens Bærum og Asker er habile OBOS-lag i gode sesonger og i verste fall topplag på nivå tre i dårlige. Ja vel. Det er i orden. Da skal jeg forsøke å heie på andre lag enn Stabæk, selv om det kan bli vanskelig. Og så vil jeg også forsøke å like folk som IKKE heier på og IKKE liker Stabæk. Dette kan bli særdeles interessant. Men jeg lover på tro og ære! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 16 minutter siden skrev L 57: Da skal jeg forsøke å heie på andre lag enn Stabæk, selv om det kan bli vanskelig. Kan anbefale å juble for Lommedalen, Haslum og Bærums Verk/Hauger også! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April Den største trusselen mot A-laget til Stabæk er manglende fotballinteresse i Bærum. Enig? Derfor er enhver ting som øker fotballkulturen, noe som vil øke buzzen også rundt Stabæk. Er ellers enig i det Nøfyse sier, bortsett fra at Asker og Bærum i dag ikke er topplag på nivå tre, men på nivå fire. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April Når det kommer til Frobenius Sr er det aldri heia Bærum, men forza Rykkinn. Alltid, uansett. Hvis hukommelsen min er riktig reagerte han fordi Stabæk snevret inn muligheten for å dra på prøvespill i utlandet. Sammen med en haug av østlandsklubber i en erklæring. Sr har ikke helt nådd tidlig Harald Eia eller Lord Bård Torgersen status hos meg enda. Men han er nær. Tror vi gjorde han forbanna med regler 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 710 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 1 hour ago, 1369 said: Den største trusselen mot A-laget til Stabæk er manglende fotballinteresse i Bærum. Enig? Derfor er enhver ting som øker fotballkulturen, noe som vil øke buzzen også rundt Stabæk. Er ellers enig i det Nøfyse sier, bortsett fra at Asker og Bærum i dag ikke er topplag på nivå tre, men på nivå fire. Tror ikke det er mangel på fotballinteresse i Bærum, men det er dessverre mangel på interesse for Stabæk - av mange ulike årsaker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 26 minutter siden skrev Petter Westlye: Tror ikke det er mangel på fotballinteresse i Bærum, men det er dessverre mangel på interesse for Stabæk - av mange ulike årsaker Litt som mangelen på interessen for Åsane, selvom lidenskapen for fotball i Bergen er stor. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April CUPEN 2024 ruller videre den 1. mai, og Stabæk skal møte Alta borte. Alta på sin side har i løpet av april tilegnet seg to eliteseriespillere på utlån, der Tobias Vonheim Norbye kom fra Tromsø, og Fabian Holst-Larsen fra Strømsgodset. Dette skal ikke stoppe gutta våre! Først tok vi Asker, så tok vi Bærum og nå tar vi ALT(A) Bærums stolthet, STABÆK! Alltid. Uansett! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 4 timer siden skrev Petter Westlye: Tror ikke det er mangel på fotballinteresse i Bærum, men det er dessverre mangel på interesse for Stabæk - av mange ulike årsaker 80% innflyttere er vel en stor del av forklaringen. Tidligere dårlig håndtering av bredde fotballen har vel også en del av skylden. Aner ikke hvordan det er nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 8 timer siden skrev Petter Westlye: Tror ikke det er mangel på fotballinteresse i Bærum, men det er dessverre mangel på interesse for Stabæk - av mange ulike årsaker 4 timer siden skrev Latmann: 80% innflyttere er vel en stor del av forklaringen. Tidligere dårlig håndtering av bredde fotballen har vel også en del av skylden. Aner ikke hvordan det er nå. Samt meget svak rekruttering av den yngre garde som vokser opp i regionen! Selv om far heier på Rosenborg, vil ikke naturligvis poden gjøre det! Om den får tilhørighet og samhold i den lokale klubben! Spesielt om flere av vennene også har det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April Til Alta-reisende: Vi får en bunke med gratis kampbilletter fra Stabæk som deles ut til de som trenger. Send meg melding om du trenger billett. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April Viktig å slå tilbake med seier i morgen. Alta tapte 4-0 for Follo en divisjon under oss, i en jevn kamp, der det var 1-0 helt frem til godt inni siste ti minuttene av ordinær tid. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai MATCHDAY! Troppen som reiser til Alta i dag: https://www.stabak.no/nyheter/her-er-troppen-som-reiser-til-alta 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 368 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Eidsvold Turnforening løper over og leder 2-0 over Åsane ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Bodø/Glimt er ute, Rosenborg er ute, Brann er ute. Wow! Gjør jobben mot Alta senere i dag også er det trekning klokken 21:30. Veien til Ullevaal ser lysere ut nå! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Vi har snakket om en usedvanlig svak Obos-liga, men i dag tok Ulf og Levanger seg videre mot eliteseriemotstand. Obos-lag har tapt mot mye rart så langt, men innbyrdes mot Eliteserien er det så vidt jeg kan se 2-2. En annen kuriositet er forøvrig at Lysekloster fra 2. divisjon er bergenområdets gjenværende lag etter at Brann og Åsane ble slått ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Laget! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Ekorness fra start er gøy! Første for ham, vel? Håper også det løsner litt for Opseth. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Enga må ut i ekstraomganger. Trist. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai 5 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Laget! 4-1-2-1-2? Ulla Riise - Næss - Ekorness - Andresen Christensen Hegardt - Roberts Olderheim Spiten - Opseth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå