Blaakækse 346 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober Lov å håpe spiten er tilbake til denne for fullt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober Det jeg er redd for i kampen mot juksemakerne KFUM, er at de spiller så rått at de går ikke av veien for å få gule kort. Her må dommeren være på vakt.Her kan våre yngste bli sparket ned for fote. Vi har meget viktige kamper framover, og trenger ikke flere skader nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober Må satse alt her. Conference League neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober 24 minutter siden skrev h1912: spiller så rått at de går ikke av veien for å få gule kort. Kåffa er på nedre halvdel på korttabellen i Eliteserien, så ingen ekstraordinær risiko her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober Obos er vel generelt tøffere enn eliteserien også. Tror det kan passe oss bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober Lenge siden cupen og blitt godt vant med Obos. Er vel ikke hersens VAR i cupen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober 2 timer siden skrev Hanse: Obos er vel generelt tøffere enn eliteserien også. Tror det kan passe oss bra Det har passet særdeles dårlig så langt i sesongen… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Oktober Alle på kamp på søndag! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober herlig fra Miøen.. Vi har heller ingen karantener i NM, medieansvarlig bekjent. Det har heller ikke gjestene, selv om de ikke er så opptatt av den slags;) 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 5. Oktober Del Skrevet 5. Oktober Kåffa med 1,80 i odds, satser på en god BH plan😊 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Kampdag! Jeg er spent. Og som vanlig gruer jeg meg en del. Det er nøyaktig en hel divisjons forskjell. KFUM nr. 7 i Eliteserien, mens vi er nr. 7 i OBOS. På papiret er KFUM et bedre lag en oss. Likevel har jeg en god følelse i magen. Jeg synes vi er i en god flyt for tiden. God stemning i laget, bedre spill på banen og med ny trener ser det hele lysere ut enn på lenge. Hjemmebane med kjente omgivelser er også en liten fordel. Alt ligger jo i våre hender. Det er bare en ting vi ikke rår over - og det er dommeravgjørelsene! Jeg håper inderlig ikke at en kontroversiell dommeravgjørelse får kamp-avgjørende betydning. Men det hjelper vel ikke å be til høyere makter. Vi må gjøre jobben sjæl! Jeg holder en knapp på en knepen seier. 2 - 1 og stormende jubel til slutt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Hvis vi unngår å slippe inn mål på dustete vis har vi alle muligheter. Det som uansett taler litt mot seier idag er at @Slum har tro på storseier. Det er SJELDENT et godt tegn. At Walstad får stemmen som "banens beste" er derimot brennsikkert! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 10 minutter siden skrev mbh: Hvis vi unngår å slippe inn mål på dustete vis har vi alle muligheter. Det som uansett taler litt mot seier idag er at @Slum har tro på storseier. Det er SJELDENT et godt tegn. At Walstad får stemmen som "banens beste" er derimot brennsikkert! Slum har såpass trua at han tar andakten i Haslum kirke før Blaa åpner. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Håper vi har en plan for å demme opp for frisparkfoten til Robin Rasch. Og ta han ut av kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Tenk om vi slår KFUM idag, og vinneren av VIF-FFK i en semi. Lillestrøm slår Molde, men bottler det til mot Ulf i semien. I finalen møter vi Sandnes Ulf og taper billetten til Conference kvalikk. Mens Post Nord laget Ulf spiller e-cup kvalikk neste sesong. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Er vel en billett til Europa League playoff = minimum Conference League gruppespill. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Lenge siden jeg har gledet og gruet meg så mye til kamp. Så mye stang ut det har vært i år hadde det vært så hinsides fortjent med litt stang inn i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Walstad på høyre, skulle gjerne sett veum der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Beste benken vi har hatt på lang tid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 19 minutter siden skrev Jan Fredrik: Er vel en billett til Europa League playoff = minimum Conference League gruppespill. Det nekter jeg å tro at vinneren av norske cupen går rett inn i en Europa League playoff. Alle de seneste årene har de norske lagene startet ganske tidlig i kvalikkrundene, inkludert seriemesteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 23 timer siden skrev arni: Kåffa med 1,80 i odds, satser på en god BH plan😊 Trenger det, Moesgaard en av de beste taktikerne i ES! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 28 minutter siden skrev FranckTheBank: Det nekter jeg å tro at vinneren av norske cupen går rett inn i en Europa League playoff. Alle de seneste årene har de norske lagene startet ganske tidlig i kvalikkrundene, inkludert seriemesteren. Cupvinner går inn i EL tredje kvalrunde så man er sikret minst playoff til conferenceleague 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 9 minutter siden skrev Hanse: Cupvinner går inn i EL tredje kvalrunde så man er sikret minst playoff til conferenceleague Ok, det er vel en oppgradering fra tidligere sesonger? Norge har rykket opp på rankingen, siden to lag skal inn i CL kval? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 13 minutter siden skrev Hanse: Cupvinner går inn i EL tredje kvalrunde så man er sikret minst playoff til conferenceleague Er ikke den norske rankingen pr i dag slik at vi er rett inn i EL playoff? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober At folk mener at Øya er bra nok er helt spinnvilt. Trenger ikke bruke unge spillere bare fordi de er unge 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Kan vi opprette en Spleis slik at Eggen Vinge kan kjøpe skikkelig skotøy! Han sklir og kommer ut av balanse minst 10 ganger i løpet av en match. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Feil kan alle gjøre. Men det er utilgivelig å ikke forsøke å rette opp feilen med nebb og klør ved å kaste seg ned. Ikke stopp opp og ta deg til hodet lenge før Kåffaspilleren har fått ordentlig kontroll på ballen! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 89 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober 3 minutter siden skrev Mike: At folk mener at Øya er bra nok er helt spinnvilt. Trenger ikke bruke unge spillere bare fordi de er unge Han er åpenbart ikke god nok. Han er faktisk katastrofe å ha på banen. Mulig han har en god fremtid, men det hjelper ikke nå. Var bare et spørsmål om tid før tabbene kom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Hvor mange forskjellige firere i forsvaret har vi stilt med i år? Vilt mye rotasjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 6. Oktober Del Skrevet 6. Oktober Hva skal til for å få i gang Sjelvik? Nok en hjemvendt sønn motivasjon? Mannen har landskamper. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå