Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag syns jeg vi har vært ganske gode, skjønner ikke hvordan dette KFUM-laget klarer overleve Eliteserien. Men hjelper fint lite når de har 3 mål og vi 2. Helt utrolig at denne dommeren dømmer på toppnivå i Norge

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper laget klarer å se på kampen som et god prestasjon som de kan bygge videre på og ikke et tilbakeslag. Synes vi er det klart beste laget idag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Luringen:

Trist ass. Er det beste laget hele kampen og ryker på personlige feil.

Synes ikke vi slipper dem til så mange sjanser. Men markering på defensiv dødball, er noe vi ikke har trent mye på under BB hverfall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Flem:

Håper laget klarer å se på kampen som et god prestasjon som de kan bygge videre på og ikke et tilbakeslag. Synes vi er det klart beste laget idag. 

Utrolig at vi ikke rykker opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er best. Bare å ta med seg innsatsen, heve tenningsnivå og gjenvinningsspill enda et lite hakk og så ser vi plutselig livsfarlige ut foran sesonginnspurten. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Luringen:

Trist ass. Er det beste laget hele kampen og ryker på personlige feil.

Personlige feil ja. Det er fordi de ikke er gode nok individuelt. Bare tull. Øys viste i dag han må utvikle seg mye mer før han burde spille. Rent tøys han roter det til sånn på 0-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev PKhelten:

Bra gjennomført match! Vi er uheldige med en dommer som liker anti-fotball og litt presisjon. Og disse anti-supporterne på forumet her kan gå i seg selv fem minutter før de slenger dritt om ungguttene våre!

Enig i matchen er god. Men du mener man ikke kan være kritiske og mene de burde gjort det bedre i avgjørende situasjoner fordi de er unggutter? Er nettopp den innstillingen som gjør vi ligger der vi gjør

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ganske snille. Vi smiler masse før kampen, protesterer nesten aldri på avgjørelser som går oss imot, spretter opp etter stygge taklinger, godtar håpløse linjemenn og i det hele tatt... Vi er for lite profesjonelle. Jeg ønsker meg flere sinna serbere! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Blaa_Ottz:

Enig i matchen er god. Men du mener man ikke kan være kritiske og mene de burde gjort det bedre i avgjørende situasjoner fordi de er unggutter? Er nettopp den innstillingen som gjør vi ligger der vi gjør

Grunnen til at vi ligger der vi gjør er vel heller at spillere med rutine har sviktet og har hatt klippekort allikevel. De unge har stort sett vært våre beste spillere i hele år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Ace:

Sterk kamp. Med nøytral dommer tror jeg vi hadde gått videre. Måten Kåffa ble favorisert etter at vi tok ledelsen, selv i ekstremt åpenbare tilfeller, gir en vond smak i munnen. Blir ikke overrasket om det viser seg at denne kampen var fikset.

Hadde overrasket meg, dette er nivået jeg forventer av norske dommere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Ace:

Blir ikke overrasket om det viser seg at denne kampen var fikset.

Du verden, konspirasjoner her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Luringen:

Grunnen til at vi ligger der vi gjør er vel heller at spillere med rutine har sviktet og har hatt klippekort allikevel. De unge har stort sett vært våre beste spillere i hele år.

Til dels enig i det med sviktingen. Ingen tvil om at de rutinerte har svikter. Men pga det, så skal man ikke være kritiske til Øyas innsats på 0-1? Er det å slenge dritt til unggutta? Og at Vinge gjør noen dårlige involveringer i scoringsposisjon? Klarer ikke se sammenhengen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Blaa_Ottz:

Personlige feil ja. Det er fordi de ikke er gode nok individuelt. Bare tull. Øys viste i dag han må utvikle seg mye mer før han burde spille. Rent tøys han roter det til sånn på 0-1

Nå må du gi deg med det pisspreiket der! At han er den eneste forsvarsspilleren klar til å forsvare et keeperutspill(!) er den store feilen på 0-1. Så har han ikke flaksen på sin side i sprett og nedtak; men å være så hard på at han ikke skal spille er piss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2024
  • Opprett ny...