yiddo 2 413 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Rossbach, Wendt og Olderheim godkjent. Diabate bedre enn i treningskampene. 1 poeng her er helt ok. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Wendt må starte neste kamp 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Vinge kan det bare gå oppover for iallfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Diabaté ser kanskje ikke ut som en slepen fotballspiller, men du verden som kampbildet snur når han kommer inn! Åpner rom med løp, initiativ og veiving med armene. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
CHTI 137 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April Visste ikke at det var A-laget de siktet til da Gåfotball-konseptet ble lansert her tidligere. Godt vi blir berget av fantastisk enkeltmannsprestasjon av Wendt! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Herlig med et poeng. Det kunne fort vært langt verre etter 75 ekstremt svake minutter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flem 243 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Diabate, Wendt, Olderheim og Rossbach positive. Opseth får for lite ball til å vise seg frem, men har troa på at han skal bli viktig. Christensen kommer til å bli irriterende i løpet av sesongen. Greit nok at han skal være ballsikker def midt, men minst 9/10 pasninger går jo tilbake til forsvaret, litt samme problem med Veum i dag også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Vi tar 1 poeng any day etter den prestasjonen der! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sogniuer 50 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Rimelig begredelig i lange perioder. Men, jeg ser absolutt muligheter for at dette laget kan blomstre og bli skikkelig bra. Vi har noen spillere med veldig spennende ferdigheter. Oskar Spiten og Vinge (selv om han var svak i dag) på kantene. Olderheim kan bli helt vanvittig bra og bør være bankers på laget. Wendt har jeg aldri sett før, men han så jo fantastisk ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April zzzzzz et poeng er greit. wendt,olderheim og diabate ! der traff bob med byttene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 1 minutt siden skrev Flexi Knut: Diabaté ser kanskje ikke ut som en slepen fotballspiller, men du verden som kampbildet snur når han kommer inn! Åpner rom med løp, initiativ og veiving med armene. Helt enig! Det byttet snudde kampen rett og slett. Her har vi et viktig våpen! Wendt også kjempe spennende sammen med Olderheim. Spiten gjør seg ikke bort heller. Faen, for noen spennende unge spillere vi har på gang! Liker også det jeg ser av Roberts og Christensen. Men totalt sett så var det ingen stor kamp av oss, så vi tar det poenget her med glede. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Skal man ta med seg noe positivt fra de første 75, så må det være at vi spiller en rimelig kontrollert kamp borte mot en av ligaens beste lag. Vi tar liten risiko, og ligger som regel med folk bak ballen. Når vi skrur opp tempoet og tar mer risiko på slutten, viser vi at vi kan spille oss gjennom og skape farligheter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Ble bedre når vi fikk litt fart inn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Helt greit med 1-1 og poengdeling. Svakt frem til vi kom under, selv om jeg ikke er enig i at det var så utrolig dårlig som mange her vil ha det til. Synes ikke AAFK kommer til mange store sjanser, så vi hadde brukbar kontroll. Kunne fort blitt 3 poeng på slutten også. Vi vinner jo som kjent «aldri» i serieåpningen, så helt greit dette. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April FotballExtra mener dette var en jevnspilt kamp, og roser målet til Wendt opp i skyene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April At vi har brukbar kontroll syns jeg er å overdrive. Vi gir bort ballen ofte og forsvarsspillet er kaos. Jeg lurer på hvor gode Aalesund egentlig er som ikke får til mer. Det positive er at vi har mange veldig spennende enkeltspillere, spesielt blant de unge, offensive. Det negative er mangelen på et kollektiv - det blir mye én og én, dytt ballen til nestemann og se hva han kan finne på - og nivået defensivt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 50 minutter siden skrev Flem: ...Christensen kommer til å bli irriterende i løpet av sesongen. Greit nok at han skal være ballsikker def midt, men minst 9/10 pasninger går jo tilbake til forsvaret... Kan hende han trenger noe mer tid til å etablere bedre relasjoner med de fremover på banen. Men jeg har tro på at Bawa overtar den plassen i løpet av våren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Synes denne kampen var litt Kjønø-ball all over again. Men jeg lar meg ikke stresse av det, dette var åpningskampen og første tellende kampen for det som er et helt nytt lag. Synes det bar litt preg av det. Gøy å se Olderheim igjen, selv om han ikke traff med alt i dag er det det nydelig å se han spille fotball med deilige touch og selvsikker attitude. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Positivt: Rossbach. Olderheim. Wendt. Og at vi serieåpner med uavgjort borte mot laget alle bookmakerne har som en soleklar nummer tre i sine rangeringer. Enga åpner med u hjemme mot Sogndal… Men ellers? Kanskje at vi ikke er et lag som legger linja på 25 meter på hjemmebane? For Aalesunds del var det dessverre en grei kampplan i dag. Vi virker helt paralyserte når vi ser muren av ti spillere foran oss. Litt passende at det til slutt var Olderheim og Wendt som fant veien gjennom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April Etter den førsteomgangen så er jeg veldig happy med 1 poeng. Midtbanen i første omgang var alt annet enn spennende. Tregt, feigt og upresist. Helt utrolig hvor mange enkle baller vi mister/slår bort. (dog ikke bare midtbanen, men midtbanen bør jo være rutinen..) Ikke noen overbevisende prestasjon av Opseth, men han trenger vel litt tid for å komme i gang igjen. Tynn match av Vinge.. Liker han personlig bedre på venstresiden enn på høyre.. Veum trenger litt mer tid å venne seg til backen så vi får gi han litt mer tid før vi skal kreve så mye.. Men noen må snakke med han om innkast. Du prøver deg ikke på et 20 meters innkast på tvers midt på banen uten å være 100% sikker på at den kommer frem.. Moro med Wendt. Godt å se at han får ut noe av det han har vist i treningskampene. Olderheim er det noe magisk med.. Han kan finne på å bli alt for god alt for tidlig. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April Som nevnt ila kampen så synes jeg vi spiller med for stor risiko i spillet. Vi spiller på små marginer og mister ballen for lett. Kombinert med et, ikke helt utypisk for Bradley, lurvete organisert forsvarsspill, så blir det som det ble. Et bedre lag enn AaFK kunne straffet oss brutalt i 1. omgang. Ser ut for meg som vi legger om til 442 når vi ikke har ballen, og det demmer opp litt for offensiven deres. Forsåvidt et smart trekk, men det kom tidlig - så da går det å stille spørsmål med den opprinnelige matchplanen. Utover i kampen så synes jeg vi spiller av oss selvtilitt. Det blir mye å dytte ballen til sidemann og ellers stå og se på. For meg er det mest overraskende at Roberts fullfører kampen på sentral midt. jeg synes han var blandt de svakeste. Så får vi heldigvis inn lit gi faen og la oss prøve, ungdommelig pågangsmot i 2. omgang, og redder hjem 1 poeng - hvilket jeg ville vær fornøyd med før kampen. Så resultatmessig ok, spillemessig under pari. Hadde Vinge holdt huet litt mer kaldt og kjørt ei skuddfinte der på tampen så kunne vi tatt alle poengene, men det hadde nok vært et lite ran. Forøvrig enig med @ErikErik at Vinge ser best ut på venstre - så får vi håpe Hammy snart er klar igjen så ham kan ta høyrekanten. Tror de vil gi oss et løft. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April Hva er status på Hammy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April 34 minutter siden skrev @ringo: Som nevnt ila kampen så synes jeg vi spiller med for stor risiko i spillet. Vi spiller på små marginer og mister ballen for lett. Kombinert med et, ikke helt utypisk for Bradley, lurvete organisert forsvarsspill, så blir det som det ble. Et bedre lag enn AaFK kunne straffet oss brutalt i 1. omgang. Ser ut for meg som vi legger om til 442 når vi ikke har ballen, og det demmer opp litt for offensiven deres. Forsåvidt et smart trekk, men det kom tidlig - så da går det å stille spørsmål med den opprinnelige matchplanen. Utover i kampen så synes jeg vi spiller av oss selvtilitt. Det blir mye å dytte ballen til sidemann og ellers stå og se på. For meg er det mest overraskende at Robests fullfører kampen på sentral midt. jeg synes han var blandt de svakeste. Så får vi heldigvis inn lit gi faen og la oss prøve, ungdommelig pågangsmot i 2. omgang, og redder hjem 1 poeng - hvilket jeg ville vær fornøyd med før kampen. Så resultatmessig ok, spillemessig under pari. Hadde Vinge holdt huet litt mer kaldt og kjørt ei skuddfinte der på tampen så kunne vi tatt alle poengene, men det hadde nok vært et lite ran. Forøvrig enig med @ErikErik at Vinge ser best ut på venstre - så får vi håpe Hammy snart er klar igjen så ham kan ta høyrekanten. Tror de vil gi oss et løft. Enig i mye her. Mulig jeg er trangsynt, men jeg har fortsatt troen i trioen på midten. De har knapt spilt sammen. Bob skal ha for at han gjør tidlige bytter og endringer underveis. Denne hadde vi tapt under Kjønø. Opseth blir garantert bedre utover i sesongen, så den offensive som hentes nå, må kunne bidra fra dag en. Stallfyll og oppussingsobjekt trenger vi ikke. Da bør heller unggutta få sjansen. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April 5 timer siden skrev @ringo: For meg er det mest overraskende at Roberts fullfører kampen på sentral midt. jeg synes han var blandt de svakeste. Helt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Fra sidelinjen virket Veum veldig stresset når han skulle spille pasning i presset situasjoner. Gikk veldig ofte til en Aafk-spiller. Er tanken å kjøre ham inn som ren back framover? Kasper var ikke fornøyd med prestasjonene etter kampen da vi møtte ham. Han var dog glad det ble et poeng til slutt, men han var tydelig på at de måtte heve nivået til neste kamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Veum er midtstopper. Han trenger tid for å tilpasse seg posisjon nærmere sidelinjen. Helt naturlig at han er utilpass i denne kampen og de kommende kampene. Håper han får lov til å komme fremover i banen og skape overtall på midten etter hvert. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 1 time siden skrev JonasM: Fra sidelinjen virket Veum veldig stresset når han skulle spille pasning i presset situasjoner. Gikk veldig ofte til en Aafk-spiller. Er tanken å kjøre ham inn som ren back framover? Kasper var ikke fornøyd med prestasjonene etter kampen da vi møtte ham. Han var dog glad det ble et poeng til slutt, men han var tydelig på at de måtte heve nivået til neste kamp. Klubben hadde en erfaren back på kroken, men glapp til nivået over. Så nå får Veum kjørt seg skikkelig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April Veum er som kjent omskolert til høyre back, og vi må vel gi ham litt tid.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 3. April Del Skrevet 3. April 1 time siden skrev arni: Klubben hadde en erfaren back på kroken, men glapp til nivået over. Så nå får Veum kjørt seg skikkelig Happy med det jeg. Det håper jeg Veum er også 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå