Gå til innhold

Målpoeng 2024 OBOS


Anbefalte innlegg


19 minutter siden skrev Kongen23:

Er det ikke gøy å gi gutta litt kred i en uoffisiell telling?

Walstad sitt skudd som ble blokkert av en Sogndal-spiller og som Matic snapper opp og scorer på, er jeg usikker på om det blir gitt som fantasy-assist. Hadde keepern reddet og gitt retur, hadde jeg gitt det, men siden det kommer fra en forsvarer, har jeg aldri skjønt fantasy-regelne her. Virker inkonsekvent. Synes ikke man bør få assist på det, derfor ga jeg den ikke. På mål nr 2 er det en corner fra Wendt som blir klarert ut til Matic. Garantert ikke assist. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Levanger-Stabæk 1-2

Mål: Diabate, Matic

Assist: Veum

Mål Diabate 15, Spiten Nysæter 9,  Olderheim 6, Vinge 3, Pedersen 3,  Roberts 3, Wendt 3, Matic 3,  Andresen 2, Næss 1, Fardahl Opseth 1, Walstad 1, Victorio 1, Geelmuyden 1

Målgivende Olderheim 7, Andresen 5, Spiten Nysæter 4, Walstad 4, Roberts 3,  Nysveen 2, Christensen 2, Jenssen Riise 2,  Diabate 2, Veum 2, Geelmuyden 1, Næss 1 , Wendt 1, Kostadinov 1, Vinge 1, Øya 1

 

Endret av Petter
Fikset resultat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - KFUM 2-3

Mål: Wendt, Diabate

Assist: Vinge, Spiten Nysæter

Totalt cup:

Mål: Olderheim 3, Fardahl Opseth 3, Spiten Nysæther 2, Diabate 2, Hegardt, Kostadinov, Christensen, Andresen, Næss, Vinge, Wendt

Assist:  Andresen 4, Hegardt 3, Vinge 2, Spiten Nysæter 2, Nysveen, Tobiassen, Christensen, Olderheim, Jenssen Riise, Wendt

Gratulerer til Olderheim og Fardahl Opseth med toppscorertittelen i cupen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kongsvinger - Stabæk 1-3

Mål: Spiten-Nysæter 2, Vinge 1

Assist: Wendt, Roberts, Christensen

Mål Diabate 15, Spiten Nysæter 11,  Olderheim 6, Vinge 4, Pedersen 3,  Roberts 3, Wendt 3, Matic 3,  Andresen 2, Næss 1, Fardahl Opseth 1, Walstad 1, Victorio 1, Geelmuyden 1

Målgivende Olderheim 7, Andresen 5, Spiten Nysæter 4, Walstad 4, Roberts 4,  Christensen 3, Nysveen 2,  Wendt 2, Jenssen Riise 2,  Diabate 2, Veum 2, Geelmuyden 1, Næss 1 , Kostadinov 1, Vinge 1, Øya 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Målpoeng 2024 OBOS
×
×
  • Opprett ny...