Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 minutter siden skrev gegras:

Hadde Pignatel fått spille mer under Bob, hadde vi unngått denne fadesen

Det er en annen diskusjon. Personlig mener jeg ikke Piggy var god nok i de kampene han fikk for oss til at det er mye å sutre over. Ei heller for Start. Dessverre er vi jo nå i en situasjon hvor flere av stopperne våre er helt krise da så…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 minutter siden skrev Luringen:

Bob hadde ikke en finger med i spillet på salget av Piggy. Klubben har villet beholde han på tvers av hovedtrenere som ikke har gitt han tillit. Lånetilbud ble sagt nei til under Bohinen sin periode. I mars i år kom Start og Åsane på banen og han skulle opprinnelig selges motvillig til Åsane. Hans agenter fikk presset igjennom en overgang til Start gjennom vår styreledelse.

Du synes fortsatt det er en merkelig avgjørelse å selge en spiller som ikke får spilletid, har villet på vei bort i lang tid, og må gå gjennom ledelsen for å presse fram en overgang?

Var det slik? Jeg hørte at Bob ikke ønsket Piggy, ville heller ha Øya! Derfor valgte Piggy å gå til styreledelsen for å bli solgt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev blaasoldat:

Var det slik? Jeg hørte at Bob ikke ønsket Piggy, ville heller ha Øya! Derfor valgte Piggy å gå til styreledelsen for å bli solgt

Bob var nok ingen stopper for hele greia nei, som egentlig startet allerede før Eliteserie-sesongen 2023. Hvorvidt han ville ha Øya eller ikke vet jeg ingenting om. Med tanke på at det gikk en måned pluss imellom Øya sitt prøvespill og hans signering er jeg villig til å vedde på at det ikke var en massiv prioritering. Klubbledelsen har fortsatt ville beholde Piggy i den perioden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev gegras:

Hadde Pignatel fått spille mer under Bob, hadde vi unngått denne fadesen

Uenig. Ikke bevist noe i de kampene han fikk spille. Rundingsbøye hver kamp, og pinglete i dueller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget mitt er at Piggy med stor sannsynlighet fortsatt hadde vært i klubben dersom det ikke hadde vært et sterkt ønske for han å forlate klubben i lang tid, lenge før Bob kom til klubben. Noe som åpenbart er forståelig, han fikk ikke spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel også tenkes at han får ut potensialet sitt bedre i Start enn han ville fått i Stabæk. Hadde han blitt så hadde vel det vært feil også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev SAU:

Det kan vel også tenkes at han får ut potensialet sitt bedre i Start enn han ville fått i Stabæk. Hadde han blitt så hadde vel det vært feil også.

Han hadde garantert ikke vært redningen i årets forsvar uansett. Problemet der har vært større enn én spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er uansett historie!

Men til neste sesong så kommer vi til å trenge en defensivt solid, kompromissløs stopper og NEI, det er ikke Øya.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutter siden skrev @ringo:

Det er uansett historie!

Men til neste sesong så kommer vi til å trenge en defensivt solid, kompromissløs stopper og NEI, det er ikke Øya.

Valsvik hadde vært grei å ha 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 timer siden skrev Nr14:

Han fortjener virkelig kred for en solid innsats. Her tar BHR en Pep eller Arteta og kjører stopper ut på back. Fortsett med det image.png.b4507248d85094b9aa9f2b7e65852b0a.png

Klassisk Stabæk - de kanskje to beste egenutviklede stopperne vi har hatt, Skjønsberg og Hanche er langt i fra typiske backer, men gjorde en god jobb der før de vant plassene i midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan si mye om Øya. Men at han et god nok, kan man ikke si. Skjønner det ikke er andre alternativer nå, men det er krise for Stabæk at han et nødt til å spille. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jon Haukvik Øya
  • Opprett ny...