Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er et kjøp av en spiller som har vært betydelig for nåværende lag (utkjøpsklausul innfridd) og som får kontrakt til 2027.

Noe helt annet en typiske siste liten-signeringer fra Stabæk. 

Selv om vi har mange unge så synes jeg helt ærlig at vi har manglet noe på siste tredjedel offensivt. Så så lenge dette er på lang kontrakt er jeg positiv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dribbler ofte - lykkes halvparten av gangene.

Scoret 30 mål over to sesonger på nivå 3. Men virker vel ikke å ha lykkes å gjenskape det på nivået over. Selv om faktiske mål er større en xG indikerer vel at han har ok avsluntingsegenskaper. Næstvedt er jo et Bunnlag i div 2 - det vil selvsagt påvirke tallene også. Hvor ofte man kommer seg i posisjon for å score f.eks.

Det blir spennende å se ihvertfall, men vi har andre unge spillere i samme posisjon - så la oss håpe det ikke er et tilfelle av at gresset virker grønnere på andre siden av gjerdet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

I følge han selv; er det ikke satt noen dato for når han er tilbake, og melder at det kan ta litt tid.. 😕 men gleder seg til å være tilbake når han er klar!🤝🏾 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev rykkinn:

I følge han selv; er det ikke satt noen dato for når han er tilbake, og melder at det kan ta litt tid.. 😕 men gleder seg til å være tilbake når han er klar!🤝🏾 

Synd med den trege starten han har fått, men gledes til å se han tilbake !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har vi også kjøpt kjeks fra Mali, kjeks fra Sogndal og hentet opp kjeks fra Akademiet?

Meg bekjent har han fått en skade, men hva tilsier at han er en «kjeks»?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev boie:

Vi tror vi kjøper dansk dynamitt og ender opp med dansk kjeks!

Til over 2,5 mill++, uflaks!

Status 1 mai fra @rykkin: I følge han selv; er det ikke satt noen dato for når han er tilbake, og melder at det kan ta litt tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Frederik Ellegaard
  • Opprett ny...