Pompel 317 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 3 timer siden skrev arni: Til over 2,5 mill++, uflaks! Status 1 mai fra @rykkin: I følge han selv; er det ikke satt noen dato for når han er tilbake, og melder at det kan ta litt tid. 2,5 mill danske ja= 3,9mill NOK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 8 minutter siden skrev Pompel: 2,5 mill danske ja= 3,9mill NOK Neppe, 250 000 euro står det i transfermarket 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 10 minutter siden skrev arni: Neppe, 250 000 euro står det i transfermarket Ok, jeg leste 2,5 mill danske i danske medier da overgangen ble gjennomført, men umulig å stole på overgangsummer da.. »Men Sjællandske Nyheder erfarer, at Stabæk har måtte betale i omegnen af 2,5 millioner danske kroner for at få fingre i Frederik Ellegaard.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 1 minutt siden skrev Pompel: Ok, jeg leste 2,5 mill danske i danske medier da overgangen ble gjennomført, men umulig å stole på overgangsummer da.. Kan godt være du har rett tall, uansett mye pæng 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 1 minutt siden skrev arni: Kan godt være du har rett tall, uansett mye pæng Jup, mye spenn uansett for å være oss… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 7 timer siden skrev M-A-N: Har vi også kjøpt kjeks fra Mali, kjeks fra Sogndal og hentet opp kjeks fra Akademiet? Meg bekjent har han fått en skade, men hva tilsier at han er en «kjeks»? Ok, så «kjeks» er en som går i stykker ofte. Men hva kaller man de man kjøper som allerede er i stykker når han ankommer, eller ila første uka? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 1 time siden skrev boie: Ok, så «kjeks» er en som går i stykker ofte. Men hva kaller man de man kjøper som allerede er i stykker når han ankommer, eller ila første uka? Uheldig? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 19. Mai Del Skrevet 19. Mai 1 time siden skrev boie: Ok, så «kjeks» er en som går i stykker ofte. Men hva kaller man de man kjøper som allerede er i stykker når han ankommer, eller ila første uka? Rusike Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Er han klar til etter pausen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August Her er han igang på gress! 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 778 Del Skrevet 14. September Del Skrevet 14. September Mest sannsynlig ute resten av sesongen. Liten sannsynlig med noen kamper i år, men han gjør det han kan for være best mulig klar for neste sesong! Synd for Ellegaard med denne sesongen. Må bare satse på han kommer seg tilbake og er klar igjen når han er spilleklar igjen. Så får det være evt november eller nese sesong. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 14. September Del Skrevet 14. September Herrregud - uflaks eller en kombinasjon med litt desperat og enkel scouting? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 14. September Del Skrevet 14. September Sannsynligvis ser vi han aldri i Stabæk-drakt igjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 393 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September 22 timer siden skrev FranckTheBank: Sannsynligvis ser vi han aldri i Stabæk-drakt igjen. Håper du for en gangs skyld har rett! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 393 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September 16 minutter siden skrev h1912: Håper du for en gangs skyld har rett! Hvorfor 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September 15 minutter siden skrev Luringen: Hvorfor Han mente sikkert: Håper du for en gangs skyld tar feil 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 393 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September 47 minutter siden skrev Luringen: Hvorfor Nå har han vært skadet hele denne sesongen. Blir neste sesong bedre, med den skadehistorikken? Personlig tror jeg ikke det. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 393 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September 1 time siden skrev h1912: Nå har han vært skadet hele denne sesongen. Blir neste sesong bedre, med den skadehistorikken? Personlig tror jeg ikke det. Da har vi brukt tre millioner på 60 minutters spill. Jeg håper virkelig han er med neste år. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September 10 timer siden skrev h1912: Nå har han vært skadet hele denne sesongen. Blir neste sesong bedre, med den skadehistorikken? Personlig tror jeg ikke det. Hva er motivasjonen for å håpe at spillerne våre skal være skadet? Selv håper jeg han spiller masse og blir en kjempesuksess neste år og kan ikke fatte at noen skal håpe at han ikke kan spille i det hele tatt. Og hvilken skadehistorikk er det du snakker om? 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 393 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 6 timer siden skrev Ace: Hva er motivasjonen for å håpe at spillerne våre skal være skadet? Selv håper jeg han spiller masse og blir en kjempesuksess neste år og kan ikke fatte at noen skal håpe at han ikke kan spille i det hele tatt. Og hvilken skadehistorikk er det du snakker om? Ordla meg kanskje litt feil. Jeg ønsker selvfølgelig at han skal bli frisk og komme tilbake, men det jeg mente med skadehistorikken er kun at han har vært, som det skrives tidligere her, på banen i 63 minutter i løpet av en sesong.. Da er vel det en slags skadehistorie eller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 154 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Han har vel skadehistorikk fra tidligere også - så om noe skal kritiseres så er det vel signeringen av en spiller med skadehistorikk... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Det skrives hele tiden om skadehistorikken hans. Hva er denne? Eneste jeg har funnet er at han var ute et par måneder i 20/21-sesongen, så regner med at det er noe mer det vises til her. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 393 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September På 14.9.2024 den 16.42 skrev rykkinn: Mest sannsynlig ute resten av sesongen. Liten sannsynlig med noen kamper i år, men han gjør det han kan for være best mulig klar for neste sesong! Synd for Ellegaard med denne sesongen. Må bare satse på han kommer seg tilbake og er klar igjen når han er spilleklar igjen. Så får det være evt november eller nese sesong. Budstikka i dag: Frederik Ellegaard: – Han var utpå feltet sammen med fysioterapeuten denne helgen. Han trente ikke med laget, men vi vil se litt hvordan han reagerte på de øvelsene. Hvis det går bra, håper vi at vi kan benytte han helt på tampen av sesongen eventuelt. Han jobber knallhardt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå