Gå til innhold

Anbefalte innlegg

11 minutter siden skrev PKhelten:

Skal dommer kanskje finne frem et kort snart? Er jo grenser for hva selv norsk dommerstand kan akseptere..

Fant det fram på det mest latterlige tidspunktet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Luringen:

Fant det fram på det mest latterlige tidspunktet

Dessverre åpenbart ganske tidlig at dommer er helt ute å kjøre. Her er det bare å sette to til, vi kommer til å bli motarbeidet hele veien..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olderheim er nydelig å se på! Wendt, ikke så mye dårligere enn han, ekstrem vinnervilje og teknikk på begge to!! Diabate har overrasket meg positivt også! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at slik som Stabæk er satt opp nå, så er vi avhengig av løpskraft fremover i banen, og da føler jeg at Diabate ser ut som en bedre spiss for hvordan vi spiller enn Opseth. Opseth kan være noen vi bytter på når vi trenger mål, eller hvis vi har lyst til å spille med 2 på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt nervøs når vi peiser opp begge backene i angrep, men liker det som skjer veldig godt. Fullt fortjent ledelse. Det Bryne bidrar med i kampen er for det meste Sunday League-taklinger, som utrolig nok har resultert i gult kort kun til Næss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev 지소차:

Jeg synes at slik som Stabæk er satt opp nå, så er vi avhengig av løpskraft fremover i banen, og da føler jeg at Diabate ser ut som en bedre spiss for hvordan vi spiller enn Opseth. Opseth kan være noen vi bytter på når vi trenger mål, eller hvis vi har lyst til å spille med 2 på topp.

jo, men med de innleggene vi har hatt ,så hadde vi fort kunnet ledet mer med KFO på topp. Men det får vi aldri vite.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange frispark tror dere Bryne får lov til å lage uten å få gult? Landu Landu må vel ha satt en verdensrekord snart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Mihawk:

Hvor mange frispark tror dere Bryne får lov til å lage uten å få gult? Landu Landu må vel ha satt en verdensrekord snart?

Endelig kom det gule kortet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Bryne 2.runde Kamptråd
  • Opprett ny...