palau 0 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 I oppkjøringen mot både 1. og 3.div blir det superinteressant å se hvilke spillere som brukes, hvordan de gjør det og hvilke 11´ere som utkrystalliserer seg. Fra de som overværer treningsmatchene for både elitelaget og Stabæk2: kan vi ikke få navn på startoppstillingen og innbyttere?? Hadde vært kjekt... (JADA, en del av treningskampene skal jeg få sett selv, men ikke alle da vet du...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 Navn har jeg sparsomt med, var og så på men det var virkelig et "2" lag. Ingen spillere som spilt i TL ifjor, verken Branimir, Samir.... Hadde håpet å få et glimt av Jan også men han var ikke der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 Det blir desverre ikke delt ut noen startopstilling på værken Stabæk2 eller Hauger på en slik treningskamp. Det er svært få av oss supportere som kjenner alle gutta på 2. laget inkludert junior spillere ned til årsklasse 88, så hvis du tenker deg litt godt om nå så er det du ber om egentlig ganske urimelig krav og stille til enkelt supportere som stiller på en treningskamp i øsende regnvær i januar. Beklager!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 053 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 I hvertfall startet Alex Kristensen og Lasse Brandal.. Hauger spilte med en spiss som het Floran ettelerannet, han ble byttet ut og inn igjen.. Spesielle regler i treningskamp?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 963 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 I hvertfall startet Alex Kristensen og Lasse Brandal.. Hauger spilte med en spiss som het Floran ettelerannet, han ble byttet ut og inn igjen.. Spesielle regler i treningskamp?? 22212[/snapback] Tror ikke de har SÅ nøye med regler i treningskamp...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 Kanskje det hadde vært mulig å få en avtale med lagene/lagledelsen, slik at de kunne bidra med slike lister før/etter kamp ? Er jo en fin måte å holde supporterne informert på, og kanskje endatil øke interessen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Kanskje det hadde vært mulig å få en avtale med lagene/lagledelsen, slik at de kunne bidra med slike lister før/etter kamp ?Er jo en fin måte å holde supporterne informert på, og kanskje endatil øke interessen ? 22214[/snapback] Ja, Stabæk kan ansette @ringo til å informere om lagene før hver kamp. Vi trenger å styrke administrasjonen.....!!! Ærlig talt, så føler jeg at ledelsen har viktigere ting å ta seg av enn å informere oss om hvem som spiller treningskamp for Stabæks 2. lag. F.eks kan de bruke tiden til å skaffe oss noen nye spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Klart det, hvis du mener f.eks oppmannen/matrik'en for 2-laget er rette person til det. Og det er vel ikke akkurat snakk om et årsverk for å få det til ? Regner vel med at de ikke akkurat behøver å sette ned en komite eller drive forskning for å formidle den listen de allerede har, eller ev. kopi av dommerkortet ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Kanskje det hadde vært mulig å få en avtale med lagene/lagledelsen, slik at de kunne bidra med slike lister før/etter kamp ?Er jo en fin måte å holde supporterne informert på, og kanskje endatil øke interessen ? 22214[/snapback] Dersom jeg er på en treningskamp for elite- eller 2.laget, tror jeg hadde våget å spørre jeg gitt... en som var ved benken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Det blir desverre ikke delt ut noen startopstilling på værken Stabæk2 eller Hauger på en slik treningskamp. Det er svært få av oss supportere som kjenner alle gutta på 2. laget inkludert junior spillere ned til årsklasse 88, så hvis du tenker deg litt godt om nå så er det du ber om egentlig ganske urimelig krav og stille til enkelt supportere som stiller på en treningskamp i øsende regnvær i januar. Beklager!!! 22211[/snapback] jeg ser poenget Tonje... det var bare en stor lyst til å se litt nærmere etter akkurat DENNE våren, fordi jeg tror det er ekstra mye bra på gang fra egne rekker i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå