Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns dette laget så langt denne sesongen virker helt avhengig av at de unge akademispillerne våre skal ha dagen og varte opp med noen enkeltmannsprestasjoner som redder dagen. Noe de rett nok er i stand til også, men når de ikke har en sånn dag så er ikke kvaliteten på de mer etablerte og nyervervelsene god nok, og det er definitivt ikke det kollektive spillet, heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Mike:

Hvorfor brukte ikke Bob han? Var han skadet hele perioden fra Bob kom til de siste 20 (?) mot Bærum? Han var heller ikke vår beste i perioden du nevner. Noen straffemål i OBOS er ikke godt nok, særlig ikke i (eventuell) ES neste år. 

Bob klarte ikke å hindre nedrykk han heller…. Kanskje han burde brukt andre spillere??? Geeluyden hadde vel nest flest målpoeng etter Gift i 22. Så jo han var god da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Blaa_Ottz:

Har vi leid inn Kjønø som konsulent til denne kampen?

Etter Åsane borte hadde jeg et blaff av ståltro på Kjønø, så det hadde kanskje vært en god idé. Var vel kanskje den beste kampen under Kjønø?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger sårt fart i midtbanen, ingen der kan løpe. Burde vurdere Bawa inn fra benk i noen matcher.

Ellers så har Walstad hatt en ekstremt fallende kurve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Sogniuer:

Jævlig uenig med BB sine disposisjoner i dag. Olderheim skal selvsagt bli på banen, med mindre han vil ut selv. Spiren Nysæther skal inn mye tidligere.

Forstod ikke hvorfor Wendt ble tatt av heller…var andre som var svakere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pedersen skal ha for målet, men det skulle faen meg bare mangle etter den horrible innsatsen før 2-1. Der hadde en middels stopper i 6.divisjon klart å rydde opp.

Pasningsspillet vårt var meget svakt, og vi virket ekstremt usikre på egen banehalvdel utover i første omgang. Som flere har nevnt, så virker byttene merkelige og styrker oss ikke nevneverdig. Tipper Bradley og resten av teamet er like skuffet som oss, over det som ble vist frem i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi spiller i overkant naivt og kan vi spille på oss problemer mot Åsane så kan vi få problemer med mange i denne ligaen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startet bra i dag, men ble klart dårligere utover i kampen. I annen omgang klarer vi ikke å bryte gjennom når Åsane parkerer bussen. Det positive å ta med seg fra denne kampen, foruten poenget, er at vi står på helt til slutt og kriger inn en utligning mot et lag som stort sett bare var interessert i å drøye tid i annen omgang. Fortsatt ubeseiret og med seier i hengekampen er vi med helt der oppe. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bekrefte at det var Diabate som var nest sistemann på ballen før Pedersen scoringen? Og kan krediteres for en i det minste en fantasy-assist? Jeg kan umulig å se om han er borti på de grusomme tv-bildende fra OBOS, men siden vg live har gitt han assisten har jeg gitt den under tvil. 

Ellers. Hvorfor er ikke Kostadinov med idag? Greit at Hegardt kommer inn, men Olderheim burde ikke vært tatt av. Han er altfor god til det. Geelmuyden kunne også vært satt inn. Kudos likevel til at vi trykker godt til og aldri gir opp. Prestasjonen er ok fremover, og vi skaper nok til å vinne, men kunne like gjerne tapt fordi forsvaret er alt annet enn solid. Skuffende med så profilerte spillere der bak. Og en trener som burde hatt god til  å være forberedt for å tette igjen mot et OBOS-bunnlag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev FranckTheBank:

Kan noen bekrefte at det var Diabate som var nest sistemann på ballen før Pedersen scoringen? Og kan krediteres for en i det minste en fantasy-assist? Jeg kan umulig å se om han er borti på de grusomme tv-bildende fra OBOS, men siden vg live har gitt han assisten har jeg gitt den under tvil. 

Ellers. Hvorfor er ikke Kostadinov med idag? Greit at Hegardt kommer inn, men Olderheim burde ikke vært tatt av. Han er altfor god til det. Geelmuyden kunne også vært satt inn. Kudos likevel til at vi trykker godt til og aldri gir opp. Prestasjonen er ok fremover, og vi skaper nok til å vinne, men kunne like gjerne tapt fordi forsvaret er alt annet enn solid. Skuffende med så profilerte spillere der bak. Og en trener som burde hatt god til  å være forberedt for å tette igjen mot et OBOS-bunnlag. 

Det ser ut som ballen går direkte fra Hegardt til Pedersen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Åsane -Stabæk - Kamptråd 5. runde OBOS
  • Opprett ny...