Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spilte uavgjort mot dem før seriestart. Forsvaret må strammes til etter de to siste matchene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de har gjort hjemmeleksa si - så slår de i rommet bak backene våre. De har gode kantspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 minutter siden skrev blaasoldat:

Er en av de Best på trening, så hvorfor får han ikke spille?

Er åpenbart at Bob ikke er en fan.. Tror dessverre vi ser Hammy gå til sommeren. Det er et salg jeg tror vi kommer til å angre på også. 

Han var ikke klar for Eliteserien, men Obos ligaen er et nivå han har vist han holder i massevis! La oss håpe han får noen muligheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev @ringo:

Om de har gjort hjemmeleksa si - så slår de i rommet bak backene våre. De har gode kantspillere.

La oss håpe de ikke leser dette forumet da. 😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden skrev SAU:

Toppkamp på Nadderud.

Vi har hatt ett godt tak på Kongsvinger de siste årene

Siste tap kom 1996. Siden har det vært 11 seiere og 4 uavgjort. Sist vi møtte dem var i 2022, da endte begge kampene 1-0 til oss.

Det ser ut til at det blir 3 bytter fra forrige seriekamp (iflg dagens trening), Andresen, Riise og Spiten inn 

Pubteltet er åpent fra kl. 14 og det er meldt over 20°C

Her kan du se kampen mellom Stabæk og Kongsvinger:
https://play.tv2.no/sport/fotball/obos-ligaen/obos-ligaen-2024-runde-6-stabaek-kongsvinger-1938962.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer siden skrev Elliott Ottesen:

Er Veum fortsatt ute?

Veum så jeg ikke på fredagens trening

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Rossbach er klar på i Stikka:

«– Vi møter et topplag og skal være et topplag selv. Det sier noe om viktigheten av kampen. Skal vi være med i toppen er dette en veldig viktig kamp å vinne, sier Sondre Rossbach.»

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 timer siden skrev Stuart:

La oss håpe de ikke leser dette forumet da. 😄

Ja, å utnytte rom bak vårt forsvar er nok ikke noe de ville tenkt på selv… 😀

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 hours ago, stbS said:

Er åpenbart at Bob ikke er en fan.. Tror dessverre vi ser Hammy gå til sommeren. Det er et salg jeg tror vi kommer til å angre på også. 

Han var ikke klar for Eliteserien, men Obos ligaen er et nivå han har vist han holder i massevis! La oss håpe han får noen muligheter.

Jeg mener han holder ES nivå. Tror at vi har blitt så avhengige av spiller salg at helt unge prioriteres på bekostning av spillere med lengre erfaring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Advarsel: Dersom KIL er fornøyd med stillingen etter ca 75 min er det i flg en ihuga supporter fra de dype skoger bare å vente på at

- keeperen deres blir 'skadet'

- ligger nede og klager

- får medisinsk hjelp

- reiser seg og fullfører uten problemer.

Visstnok fast rutine. De får en pause, får samlet laget sitt samtidig med at de irriterer/ frustrerer oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutes ago, Wilmar said:

Advarsel: Dersom KIL er fornøyd med stillingen etter ca 75 min er det i flg en ihuga supporter fra de dype skoger bare å vente på at

- ligger nede og klager

- får medisinsk hjelp

Visstnok fast rutine. De får en pause, får samlet laget sitt samtidig med at de irriterer/ frustrerer oss. 

Sånt skuespill er et resultat av at det legges til for lite ved slike stopp i spillet. Ofte går det tid før dommeren blåser og det regnes ikke inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev Wilmar:

- ligger nede og klager

- får medisinsk hjelp

Det gjør alle, oss inkludert

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk

Andresen inn som indreløper i en diamant på midten, eller en form for 3-5-2 med Walstad som stopper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
KAMPTRÅD Stabæk - Kongsvinger 4. mai
  • Opprett ny...