knyst 552 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 1 minutt siden skrev matty: DET DER ER ALDRI OFFSIDE PÅ VINGE VEL?????????? Ligger jo en KIL-spiller 2-3 meter bak muren. Jeg har også en følelse av at de blåste av på feil stb-spiller. Blir spennende å se den reprisen. Heldigvis ikke kampavgjørende. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 1 minutt siden skrev matty: DET DER ER ALDRI OFFSIDE PÅ VINGE VEL?????????? Ligger jo en KIL-spiller 2-3 meter bak muren. En annen av våre var i offside. Antagelig det som forvirret linjemann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 6 minutter siden skrev knyst: Jeg har også en følelse av at de blåste av på feil stb-spiller. Blir spennende å se den reprisen. Heldigvis ikke kampavgjørende. Posse på saken! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Fette najs! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Riise var kanon i dag. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Vi er gode når motstanderen står høyt. Solid over hele linja i dag. Olderheim er virkelig bra og Diabate er 100% bedre i seriespill vs treningskamper! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Det ligger til rette for "The double" i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Pen maktdemonstrasjon - rakk ikke avspark så måtte se det i opptak. Smart å legge om til 5 bak mot en motstander med gode kantspillere. 1. målet kommer litt ut av ingenting og mot spillets gang - men det er lov å være effektive. Derifra og inn er det plankekjøring. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Årets første kamp uten noen som skiller seg negativt ut! Men jeg må si at jeg nok en gang blir aller mest imponert av akademispillerne våre. Jeg syns nesten Spiten har vært vår beste spiller så langt. I hvert fall hvis "best" betyr den som viser jevnest, høyt nivå i alle involveringer. Klassespiller! Men i dagens kamp har jeg nesten lyst til å utrope Riise til BB. Teknisk solid og spiller som om han har ti års erfaring på A-laget. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Hei kjære speaker, eller andre fra klubben som organiserer kamper: det høres ut som du er i ferd med og sovne og ikke orker uttalet hele navnet til spillerene våre. Går det virkelig ikke an å ha litt mere trykk og engasjement enn dette for våre egne helter? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 6 minutter siden skrev hoffisking: Hei kjære speaker, eller andre fra klubben som organiserer kamper: det høres ut som du er i ferd med og sovne og ikke orker uttalet hele navnet til spillerene våre. Går det virkelig ikke an å ha litt mere trykk og engasjement enn dette for våre egne helter? Greit å lære seg hvilket fornavn spillerne våre bruker og, kan ikke si Charles Roberts. Og selvsagt rett uttale, men det greide han vel for en gangs skyld i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 3 minutter siden skrev Sindre: Greit å lære seg hvilket fornavn spillerne våre bruker og, kan ikke si Charles Roberts. Og selvsagt rett uttale, men det greide han vel for en gangs skyld i dag. Synes både Rich (idag) og Ola er behagelige speakere, i motsetning til de som finnes i Rogaland. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 14 minutter siden skrev Nøfyse: Jeg syns nesten Spiten har vært vår beste spiller så langt. I hvert fall hvis "best" betyr den som viser jevnest, høyt nivå i alle involveringer. Klassespiller! Men i dagens kamp har jeg nesten lyst til å utrope Riise til BB. Vi har altså tre 16-åringer (tar med Olderheim) som kan være helt der oppe som BB. Tobiassen er 17. Wendt har nylig fylt 18, Aleksander Andresen nylig 19. Veum nylig 20. Og Kostadinov? Bare 21. Geelmuyden, Roberts og Hegardt 22. De som ikke går til større klubber før Nye Nadderud kan gjøre de neste sesongene virkelig spennende… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 851 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 1 time siden skrev @ringo: Pen maktdemonstrasjon - rakk ikke avspark så måtte se det i opptak. Smart å legge om til 5 bak mot en motstander med gode kantspillere. 1. målet kommer litt ut av ingenting og mot spillets gang - men det er lov å være effektive. Derifra og inn er det plankekjøring. Ville nok oppgradert fra plankekjøring til maktdemonstrasjon. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Nei dere, dette var artig Riise må bare fortsette på HB, den plassen er hans om han fortsetter slik. Vi vinner serien og cupen i år! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Det var noen minutter av kampen jeg var bak tribunen osv., så spør: Hadde Kongsvinger en eneste målsjanse i denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Slettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Kan ikke huske sist gang jeg ikke fikk sett en kamp live og så er det dette jeg går glipp av! For et herlig løft over hele linja. Dette begynner å se sinnsykt bra ut! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Meget bra kamp! Og det med en haug tenåringer! Vi begynner virkelig å finne tilbake til Stabæk-spillet nå, veldig gøy å se på. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Litt aldersstatistikk fra kampen mot Kongsvinger, eksakte tall på dato: Gjennomsnittsalder Start 11: 23,73 Avsluttende 11: 22,62 Gjennomsnittsalder de 7 fremste i banen, så for meg ut som vi startet i 3-5-2 og fortsatte med det også etter bytter. Start: 20,47 Avsluttende: 20,07 I fjor på samme tid startet vi kampen mot S08 (07.05.23) med en snittalder på drøye 27 år. 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Da Harald Holter ble utvist mot oss i en kamp vi ledet 3-0, så ble han pepet av banen når han gikk forbi SS. Var dette nødvendig? Ikke noe spesielt stygt, en takling som bakerste mann som hjalp oss til en enda større seier. Og så er han sønn av klubblegenden Christian Holter.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Han er ikke sønnen til Christian Holter. Han spilte for Bærum, mot oss for noen uker siden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai 1 time siden skrev FranckTheBank: Da Harald Holter ble utvist mot oss i en kamp vi ledet 3-0, så ble han pepet av banen når han gikk forbi SS. Var dette nødvendig? Ikke noe spesielt stygt, en takling som bakerste mann som hjalp oss til en enda større seier. Og så er han sønn av klubblegenden Christian Holter.... Nei ikke sønn av Christian! Men var Stabæk spiller en gang i tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå