@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hepp, Når vi nå har fått ristet av oss fjorårets begredelige prestasjon, solgt unna de to største spillerprofilene og ansatt ny trenere, er det på tide å titte fremover. For meg er det ganske klart at det laget som rykket ned fra Eliteserien i fjor ikke er godt nok til å ta steget rett opp igjen. Aalbu har også uttalt at man skal ha en bedre stall før sesongstart i 2005 enn den man hadde før sesongstart i 2004. Det er et fint utgangspunkt, men å finne og hente riktige spillere til Stabæk, ser ikke ut til å være en enkel oppgave. For det første har vi allerede en fin grunnstamme i laget. Ikke minst har vi et flott knippe med unge lovende spillere som allerede snuser på eller er etablert i A-laget. Vi har også mange lovende juniorer, det spirer og gror godt i de Blaa rekkene så når vi jakter spillere bør vi derfor ikke lete etter talenter som vil komme til å konkurrere med vårt eget arvesølv. Jeg mener derfor vi må se etter spillere som befinner seg i andre halvdel av karriæren og som kan gå rett inn på laget nå. Videre må vi lete etter spillertyper som kan supplere de kvalitetene vi har i laget både i forhold til dybde og bredde. Med det mener jeg at de bør inneha spisskompetanse på våre nøkkelferdigheter; teknikk, pasninger og hurtighet, samtidig som de tilfører laget styrke, vinnervilje og stabilitet. Vi bør derfor lete etter spillere med riktig innstilling som leverer varene uke etter uke uavhengig av om motstanderne heter Rosenborg eller Follo. Når vi dessuten ligger litt i limbo mellom to divisjoner så gjør det oss til en litt vanskelig klubb å gå til. Spillere som har muligheten til å gå til en klubb i en toppserie vil velge det fremfor førstedivisjon med oss. Derfor kan vi ikke plukke på øverste hylle, med mindre vi har utrolig flaks/dyktighet jfr. Ham-Kam som rekrutterte Peter Sörensen til klubben mens de lå i første div. Vi må derfor lete etter spillere på nest øverste hylle. Problemet med disse spillerne er at de sjelden tilfører oss den kvaliteten vi trenger, samtidig som de ofte vil søke til klubber der de er sikrere på å få førstelagspill enn de vil få hos oss. Jfr. Paal Chr. Alsaker som valgte å gå til Notodden fremfor Stabæk. (Hvis vi skal tro ryktene.) Når vi på toppen av dette legger til at vi har begrenset økonomisk handlefrihet så blir det vanskelig å finne de rette spillerne som skal til for å forsterke Stabæk i 2005. Nå vet ikke jeg i skrivende stund, hvordan klubben tenker eller hvor nær de er eventuelle spillerforsterkninger. Men vi kan jo titte litt på de få ryktene vi har snappet opp i det siste for å se om det kan kaste lys på situasjonen. Det kan synes som om man først og fremst ser etter en midtbanespiller og en ving/angriper. Først ute var ryktet om at vi skulle ha lagt inn bud på to LSK spillere, angivelig en midtbanespiller og en angriper. Tilbudet ble blankt avvist, uten at det i realiteten betyr noe som helst. Hvilke spillere det gjelder er uvisst. Men en interessant spiller kunne vært Espen Søgård. Søgård er en spiller med en fantastisk innsats og arbeidskapasitet, men med manglende tekniske kvaliteter. Det er mange som tror at Søgård vil få begrenset spilletid nå som Erlandsen har forsvunnet fra Åråsen. Rössler har signalisert at han ønsker å spille med 433 og at Koren og Wehrman er førstevalgene på midtbanen samtidig som de leter etter en ny midtbanespiller. De tester i disse dager Dominik Bresjnak fra Slovenia. I tilegg har de Rambekk, Winsnes og det islandske stortalentet Vidarsson som alle kan spille på midtbanen. Veien frem til førstelagspill kan synes lang for Søgård. Han kan være moden for et klubbskifte, og selv om han mangler teknikk så tror han kunne supplert midtbanen vår på en fin måte med sin innstilling, løpskapasitet og duellkraft. Men Søgård er fra Fetsund og er en skikkelig local lad så det spørs om han vil skifte beite. Den tidligere nevnte Alsaker er en teknisk god midtbanespiller med en bra pasningsfot. Men han er lett i kroppen og ligner mye på de spillerne vi allerede har i stallen. Han har da også takket nei til en et angivelig kontraktsforslag fra oss og valgt Notodden. Sist ut av ryktene er den franske nomadespissen Michael Antoine-Currier. Ikke forstår jeg hva vi skal med en 22-23 år gammel spiss som alt har vært innom et titalls klubber. Vi trenger spillere vi vet kan prestere, ikke nok en talentfull spiller som kan komme til å slå til! Det samme gjelder for så vidt å fly over til USA for å se etter spillere på College nivå. De vil komme inn og konkurrere med våre egne unge spillere, samtidig som at både LSK, Odd og VIF vil kunne tilby de aktuelle kandidatene eliteseriespill. Jeg tror derfor at de som jobber med å skaffe oss nye spillere har en veldig tøff utfordring. Det kan jo hende at JJ har noe ess opp ermet, så vil tiden vise om vi finner de rette spillerne (Tidsnok!!!) for å styrke Stabæk tilstrekkelig til å sikre opprykket. I mellomtiden, driller vi forsvar og forbereder oss til første dyst mot Ham-Kam 22/01-05. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Mye bra, men dette står for meg som uforståelig For meg er det ganske klart at det laget som rykket ned fra Eliteserien i fjor ikke er godt nok til å ta steget rett opp igjen. 22226[/snapback] Hadde vi hatt det laget som rykket ned i fjor (dvs at vi hadde beholdt Martin og Stian), så hadde jeg veddet mye på at vi hadde gått rett opp igjen. Det samme tror jeg fortsatt, sålenge vi ikke mister flere. Hvorfor? Jeg ser rett og slett ikke hvilke to lag som kommer foran oss på tabellen. En, kanskje, men ikke to! Kvaliteten på 1. divisjon virker dårligere enn i fjor. Start og AaFK var jo et hav av poeng foran de som kjempet om oppryket, og de slipper vi ikke å møte. Så derfor; pr. dags dato er jeg overbevist om at vi rykker rett opp. Espen som godtar å få pepper i november dersom vi har bæsja på leggen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Meget bra oppsumering @ringo. Og når det gjelder den USA turen så har vel jeg også tenkt mitt. Jeg velger igjen og mase om han Bryne spissen vi ikke fikk leie sist sesong. (Ja ja vet han har skrevet ny kontrakt) Men for og se litt fremover så satser på at JJ har noen gode ess i ermet som han trekker opp. Gjerne ala Chippen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Så derfor; pr. dags dato er jeg overbevist om at vi rykker rett opp. Hepp, Det finnes dessverre ingen garantier i fotball. Vi kan finne 3-4 nye klassespillere til laget og likevel ikke klare å ta steget opp. Vi skal huske på at motstanderne sannsynligvis kommer til å gå veldig defensivt ut mot oss. Samtidig har vi tidligere vist at vi sliter med å holde tempoet oppe mot dårligere motstandere. Forskjellen på teknikk, fysikk og spilleforståelse er ikke så stor som vi liker å tro mellom elitespillere og spillere 1. div. Klarer motstanderne og drepe tempoet i kampene er jeg redd vi er ille ute og kjører! Vi må derfor forsterke stallen med spillere som kan bryte opp motstanderens defensive formasjon og som makter å holde tempoet oppe uansett motstander. Sandefjord, Bryne, KIL og Sognadal har alle lag som kan klare å komme forran oss på tabellen, selv om vi spiller godt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Sandefjord, Bryne, KIL og Sognadal har alle lag som kan klare å komme forran oss på tabellen, selv om vi spiller godt! 22229[/snapback] Jeg tror Bryne blir den absolutt sterkeste konkurenten i kampen om direkte opprykk (heldigvis så er det to lag som rykker direkte opp). Mener også at Tønsberg er det vestfold laget i sterkest medgang og som ruster seg sterkest frem mot årests sesong. Sandefjord tror jeg er på hell etter "nesten-å-ha-rykket-opp" de tre siste sesongene uten å ha fått det helt til. Sogndal har vel solgt seg litt ut av toppkampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Å ta noe for gitt og sulle seg inn i en forestilling om at vi er garantert opprykk er farlig! Vi kunne vel aldri rykke ned, heller, kunne vi vel...?? Dagens stall kan være god nok for å rykke opp, hvis de riktige grepene gjøres på treningene. Men jeg er enig i at noen forsterkninger absolutt er nødvendig, om ikke annet for å skjerpe konkurransen om plassene på laget. Noen rutinerte folk inn vil være veldig godt for hele troppen. Det er idag 3 mnd til seriestart, og det hadde vært godt å få noen nye navn på plass snart. Jeg håper JJ kan komme opp med noen interessante spillere fra Sverige. Men uansett når (og hvor mange) nye navn er på plass, så må man ikke ta seieren på forskudd, da er jeg redd vi kan gå på en lite hyggelig overraskelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hepp, Ja jeg er enig i at Tønsberg kan få en tilsvarende sesong som den KIL hadde i fjor. De gjorde det ganske skarpt i fjor, og har en meget god trener i Reine Almquist. De har garantert et godt kollektiv på gang i Tønsberg. Men jeg mener de mangler et par spillere på å blande seg helt oppe i toppen. Når det gjelder sandefjord, synes jeg de har kommet brukbart fra det på spillermarkedet, men jeg tror som du Tonje at luften kan ha gått litt ut av ballongen og så tror jeg de har trukket svarteper når de gjelder trenervalget! Sogndal har fremdeles spillere som Skjeldestad, Røde Raoul, Øren, Bolseth, Stadheim og Gamle Flo. De blir garantert med helt i toppen! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Jeg tror Bryne blir den absolutt sterkeste konkurenten i kampen om direkte opprykk (heldigvis så er det to lag som rykker direkte opp). Mener også at Tønsberg er det vestfold laget i sterkest medgang og som ruster seg sterkest frem mot årests sesong. Sandefjord tror jeg er på hell etter "nesten-å-ha-rykket-opp" de tre siste sesongene uten å ha fått det helt til. Sogndal har vel solgt seg litt ut av toppkampen? 22230[/snapback] Det er ingenting som tilsier pr dd at vi sikkert rykker opp. Det tyder til å bli en jevn serie. Nedrykkslagene rykker sjelden opp igjen med gos margin. Jeg tror KIL blir veldig farlige, med ringreven Skogheim bak roret, og litt mer erfaring har de fra 1div og er en veldig optimistisk gjeng. Og Sogndal kan dette 1div gamet - de vil oppat igjen. Felles for alle lagene i 1div iår er at de vil elske å knuse pappaguttene fra Bærum og vise de at Stabæk kun er en fjert på det norske foppalkartet. Vi trenger absolutt noen voksne karer som har vært i krigen før og som gjerne drar dit igjen, noen eldgamle 30åringer med god erfaring fra 1div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2005 (endret) Vi trenger absolutt noen voksne karer som har vært i krigen før og som gjerne drar dit igjen, noen eldgamle 30åringer med god erfaring fra 1div. 22233[/snapback] Jeg kjenner etterhvert litt til en kar ved navn Per Egil Swift. Om han ikke har spilt i 1. div, så har han iallefall vært en kriger, og han er +30. I tillegg er han bosatt i Asker, og har lekt med tanken om at "det hadde vært deilig å kjøre gjennom byen hver dag"... Endret 10. Januar 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Men Søgård er fra Fetsund og er en skikkelig local lad så det spørs om han vil skifte beite. Da kan han få sitte på med meg til hver eneste hjemmekamp (og hjem igjen) og de nærmeste bortekampene. Mulig det kan få ham til å skifte mening! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hepp, Hva med disse to....??? Espen Haug Draktnummer: 20 Posisjon: Midtbane Klubbside: www.raufossfotball.no Født: 16.07.1975 Høyde: 175 cm Vekt: 74 kg Tidligere klubber: Lillestrøm SK, Raufoss IL Espen er tilbake i moderklubben etter to sesonger i Lillestrøm. To påfølgende beinbrudd ødela 2001-sesongen og gjorde at Espen tilslutt ble kjøpt tilbake til Raufoss, her vi vet hvilke kvaliteter publikumsyndlingen innehar. Blendende teknikk, overblikk, kreativitet, pasningsfot og frispark i "Maradona-klassen", gjør at Espen helt klart er en sterk kandidat til første-elleveren. Med sitt vinnende vesen og innsatsfyllte spillestil, har Espen bidratt til å øke publikumstallet. Spiller sjelden eller aldri en dårlig kamp og viser en vinnervilje som er uvurderlig på et fotball-lag. Espen er tiltenkt en rolle på midtbanen, men kan også spille back. Espen har spilt 337 kamper og scoret 47 mål pr. 23.11.04 Skal på prøvespill til IFK, er han god nok for å vurderes der er han god nok for oss! KIL var også ute etter spilleren tidligere i år! Alternativt lagkammeraten: Harald Lødemel Draktnummer: 10 Posisjon: Midtbane Født: 01.12.1974 Høyde: 181 cm Vekt: 76 kg Tidligere klubber: IK Start, Sogndal IL, Hornindal U-21-kamper: 8 Mål: 0 Debut: 28.11.1992 mot Malaysia Med eliteserie-erfaring fra Sogndal og Start. Harald ble regnet som et av norges største talenter, men slet med å få spilletid i Start. Han følte at han stagnerte og valgte dermed Raufoss for å få fart på karrieren igjen. Harald er en terrier med utrolig løpskapasitet som har glidd fint inn i troppen og fått vist endel av sitt store potensiale. Ble tildelt OA-kruset som Raufoss` beste spiller i 2002. Er tilbake for fullt etter en lei strekkskade i fjor høst. Harald står bokført med 123 kamper og 22 mål pr. 23.11.04 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hepp, Hva med disse to....??? Espen Haug Draktnummer: 20 Posisjon: Midtbane Klubbside: www.raufossfotball.no Født: 16.07.1975 Høyde: 175 cm Vekt: 74 kg Tidligere klubber: Lillestrøm SK, Raufoss IL Espen er tilbake i moderklubben etter to sesonger i Lillestrøm. To påfølgende beinbrudd ødela 2001-sesongen og gjorde at Espen tilslutt ble kjøpt tilbake til Raufoss, her vi vet hvilke kvaliteter publikumsyndlingen innehar. Blendende teknikk, overblikk, kreativitet, pasningsfot og frispark i "Maradona-klassen", gjør at Espen helt klart er en sterk kandidat til første-elleveren. Med sitt vinnende vesen og innsatsfyllte spillestil, har Espen bidratt til å øke publikumstallet. Spiller sjelden eller aldri en dårlig kamp og viser en vinnervilje som er uvurderlig på et fotball-lag. Espen er tiltenkt en rolle på midtbanen, men kan også spille back. Espen har spilt 337 kamper og scoret 47 mål pr. 23.11.04 Skal på prøvespill til IFK, er han god nok for å vurderes der er han god nok for oss! KIL var også ute etter spilleren tidligere i år! Jeez, denne mannen burde da spille for Barca hvis han er så god som beskrivelsen sier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2005 (endret) Hepp, Noen klubber er vel optimistiske på egne spilleres vegne! Mens andre ikke har en eneste beskrivelse av spillerne sine (Knapt nok faktadata). Personlig liker jeg klubber som skryter av spillerne sine på hjemmesiden sin! @ringo Endret 10. Januar 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 12. Januar 2005 Del Skrevet 12. Januar 2005 Noen ganger, @ringo, minner du meg om (med all respekt å melde) Pondus på side 7 i "Flat Firer" hvor han begrunner utfyllingen av tippekupongen for Jokke. Kanskje i overkant detaljert?? Men Herregud - Pondus er konge. Keep up the good work! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Det blir i hvert fall ingen amerikaner. Ingen ny Occean Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Det blir i hvert fall ingen amerikaner. Ingen ny Occean 22354[/snapback] Får ihvertfall håpe på at de har hatt en fin tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Det synes jeg er like greit. Som det er sagt flere ganger tidligere så må vi kjøpe spillere som vi vet prestererer på et høyt nivå dersom vi virkelig har ambisjoner om å rykke opp. Yngre spillere vil normalt sett variere mer i prestasjonene. Dette innebærer økt risiko. Er vi virkelig villig til en slik risiko som eventuelt kan medføre at vi ikke rykker opp? Jeg håper svaret er nei. Jeg ser av VG artikkelen at vi skal se nærmere på Costa Ricas U-21 landslag. Stod i kø sammen med den gjengen på grensen mellom Costa Rica og Panama i november og det var en svær, sterk Carew lignende type som så god ut. Men det hjelper ikke å se god ut dersom du ikke er det. Nei, hent inn noen erfarne spillere i stedet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 De skal fortsatt se på noen U-21 spillere fra Trinidad og Tobago og Panama bl.a. så her kommer det nok noen klassespillere, tenker jeg... Det var vel akkurat det vi har etterlyst.....eller...kanskje ikke...?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Fra VG-nett: skal også ta en titt på U21-landslagene til USA, Costa Rica, Trinidad og Tobago og Panama før de forlater USA. Denne turen kunne jeg godt tenkt meg også. Skjønner godt at Belsvik kom tilbake til Stabæk når det er sånne jobber han skal gjøre. Hvem kunne ikke tenke seg en reise blandt Caribiens øer nå i en rufsete januar maned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Januar 2005 Del Skrevet 14. Januar 2005 Fra VG-nett:skal også ta en titt på U21-landslagene til USA, Costa Rica, Trinidad og Tobago og Panama før de forlater USA. Denne turen kunne jeg godt tenkt meg også. Skjønner godt at Belsvik kom tilbake til Stabæk når det er sånne jobber han skal gjøre. Hvem kunne ikke tenke seg en reise blandt Caribiens øer nå i en rufsete januar maned. 22363[/snapback] Rent bortsett fra at nevnte lag er på treningsleir i USA og det er der de skal beskues Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 14. Januar 2005 Del Skrevet 14. Januar 2005 jeg syns alltid belsvik ser litt bakfull ut.. kanskje ikke mannen jeg ville sendt avgårde på ferie for å hente hjem fotballspillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Januar 2005 Del Skrevet 15. Januar 2005 Ser at Tryggvi er på vei, men finner det faktisk mer spennende at Stabæk skal ha to nigerianere på prøvespill neste uke... I tillegg er Tom hemmelighetsfull når det gjelder en svenske... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Januar 2005 Del Skrevet 15. Januar 2005 jeg syns alltid belsvik ser litt bakfull ut.. kanskje ikke mannen jeg ville sendt avgårde på ferie for å hente hjem fotballspillere 22506[/snapback] Nei det er det jeg sier (i tidligere innlegg) neste gang vil jeg være med på spillerjakt til varme, eksotiske steder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. Januar 2005 Del Skrevet 15. Januar 2005 forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forumet er dødt...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 15. Januar 2005 Del Skrevet 15. Januar 2005 forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forum forumet er dødt...... 22517[/snapback] Skal si du fikk fart på det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 15. Januar 2005 Del Skrevet 15. Januar 2005 Den gamle er her han, Pedro. Uten noe å melde - bortsett fra at han venter på kompet til ny Stabæk-låt fra StabækLars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. Januar 2005 Del Skrevet 16. Januar 2005 Ser at Tryggvi er på vei, men finner det faktisk mer spennende at Stabæk skal ha to nigerianere på prøvespill neste uke... I tillegg er Tom hemmelighetsfull når det gjelder en svenske... 22511[/snapback] Jaja, ut i fra tidligere erfaring med nigerianske stortalenter håper jeg ikke altfor mye. Verdensmester for U17 var han godeste Richard, det hjalp lite. Men det er lov å håpe. Svensken er jeg mer spent på, og det hadde vært bra om det ordnet seg med Tryggvi. Er ikke bare en målscorer, men også en kontinuitetsbærer; han kjenner klubben godt selv om han har vært borte et år, og itillegg har han mye erfaring. Fint det. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 16. Januar 2005 Del Skrevet 16. Januar 2005 Jaja, ut i fra tidligere erfaring med nigerianske stortalenter håper jeg ikke altfor mye. Verdensmester for U17 var han godeste Richard, det hjalp lite. Men det er lov å håpe. Nå var vel Richard fra Ghana men samme det. Mads J bør ikke brukes på venstrekanten i og med at han er høyrebent og således trekker for mye inn mot midten fra den posisjonen. Bruk han heller som offensiv midtbanespiller/hengende spiss. Tom går på venstrekant. Ingen klar høyrekantspiller etter min mening men det kan kanskje tenkes at en av nigerianerne kan gå inn her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. Januar 2005 Del Skrevet 16. Januar 2005 Ingen relevant tråd til dette nå. Mener ikke å tvære ut dette her, men etter å ha hørt Espen Olafsen stå frem på nyhetene i dag - og dermed synliggjort sin sjebne - synes jeg det hadde vært passende og menneskelig at Stabæk Support hadde gitt tilkjenne sin støtte til Lyn og Bastionen i en eller annen form. Gjerne privat som et medlem av fotballfamilien og ikke offentlig. Nå skal jeg ikke mase mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. Januar 2005 Del Skrevet 17. Januar 2005 Ingen relevant tråd til dette nå. Mener ikke å tvære ut dette her, men etter å ha hørt Espen Olafsen stå frem på nyhetene i dag - og dermed synliggjort sin sjebne - synes jeg det hadde vært passende og menneskelig at Stabæk Support hadde gitt tilkjenne sin støtte til Lyn og Bastionen i en eller annen form. Gjerne privat som et medlem av fotballfamilien og ikke offentlig.Nå skal jeg ikke mase mer. 22539[/snapback] Det har vi gjordt (for lenge siden) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå