Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Våre landslagsspillere vinner kamper Mot Ukraina, som Norge vant 1-0, kom Markegård inn og avgjorde kampen: "Målet kom på overtid etter et fint forarbeid av Eirik Markegård, som forserte seg frem og la inn til Tomasz Sokolowski, som satte ballen i mål." Med noen ekstra forsterkninger nå, så får vi et topplag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 "Målet kom på overtid etter et fint forarbeid av Eirik Markegård, som forserte seg frem og la inn til Tomasz Sokolowski, som satte ballen i mål." Med noen ekstra forsterkninger nå, så får vi et topplag! Som for eksempel Tomasz i steden for Thomas på topp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Mot Follo, som Stabæk burde vunnet 1-0, kom Markegård inn og avgjorde nesten kampen: "Målet burde kommet på overtid etter et fint forarbeid av Eirik Markegård, som forserte seg frem og la inn til Thomas, som burde satt ballen i mål, hadde han bare stått der innlegget kom." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Mot Follo, som Stabæk burde vunnet 1-0, kom Markegård inn og avgjorde nesten kampen: "Målet burde kommet på overtid etter et fint forarbeid av Eirik Markegård, som forserte seg frem og la inn til Thomas, som burde satt ballen i mål, hadde han bare stått der innlegget kom." 22600[/snapback] Vi hadde med andre ord feil Thomas/Tomazs der altså! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Mot Follo, som Stabæk burde vunnet 1-0, kom Markegård inn og avgjorde nesten kampen: "Målet burde kommet på overtid etter et fint forarbeid av Eirik Markegård, som forserte seg frem og la inn til Thomas, som burde satt ballen i mål, hadde han bare stått der innlegget kom." 22600[/snapback] Vi hadde med andre ord feil Thomas/Tomazs der altså! 22603[/snapback] Er vi heldige slipper vi Thomas på topp, men har i stedet en Tryggvi eller noe annet spennende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 Sist ut av ryktene er den franske nomadespissen Michael Antoine-Currier. Ikke forstår jeg hva vi skal med en 22-23 år gammel spiss som alt har vært innom et titalls klubber. Vi trenger spillere vi vet kan prestere, ikke nok en talentfull spiller som kan komme til å slå til! Det samme gjelder for så vidt å fly over til USA for å se etter spillere på College nivå. De vil komme inn og konkurrere med våre egne unge spillere, samtidig som at både LSK, Odd og VIF vil kunne tilby de aktuelle kandidatene eliteseriespill. 22226[/snapback] Michael trener med Lyn denne uken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 11. Juli 2005 Del Skrevet 11. Juli 2005 Hehe, han og Zane på topp for Lyn lover jo godt for Osloklubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Hepp, Ja jeg er enig i at Tønsberg kan få en tilsvarende sesong som den KIL hadde i fjor. De gjorde det ganske skarpt i fjor, og har en meget god trener i Reine Almquist. De har garantert et godt kollektiv på gang i Tønsberg. Men jeg mener de mangler et par spillere på å blande seg helt oppe i toppen. Når det gjelder sandefjord, synes jeg de har kommet brukbart fra det på spillermarkedet, men jeg tror som du Tonje at luften kan ha gått litt ut av ballongen og så tror jeg de har trukket svarteper når de gjelder trenervalget! Sogndal har fremdeles spillere som Skjeldestad, Røde Raoul, Øren, Bolseth, Stadheim og Gamle Flo. De blir garantert med helt i toppen! @ringo Jeg ser noen har delt ut garantier før sesongen. Jeg vet ikke hva de er verdt, men Sogndal supporterne kan kanskje aller nådigst få lov til å heie på Stabæk i stedet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 @ringo bomma litt ja Men det gjorde vel de fleste denne sesongen.. Som vanlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå