BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Dette er bare direkte flaut nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Bytt ut Roberts! Ser helt uinteressert ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Få inn Hammy og Wendt!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Dommern er svak, vi er betydelig svakere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Postnord nivå spiller vi nå, er tragisk å se på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 277 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Vi må gjerne bytte, men er ikke mer duellkraft på benken heller.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 354 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Pinlig av gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Det gjør vondt langt ned i ryggmargen å se at vi skal sende stoppere ut på kantene på kontringer i mot. Vi klarer ikke fylle det tomrommet de må forlate. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Ser hvor viktig Diabate er for oss nå, med duellstyrke og press foran. Men nå kom byttene alle skriker etter! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Hammy, Wendt og Ekorness inn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Husker jeg rett i at alle målene vi slapp inn mot Moss var dødballmål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 1 minutt siden skrev JonasM: Husker jeg rett i at alle målene vi slapp inn mot Moss var dødballmål? Eyolfson vendte opp i feltet på det ene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 185 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Eneste lyspunkt i dag er Stabæk Support som synger låten «…jeg er en klysete pappagutt…» Gleder meg til «Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blaatt!» Takk! 💙 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Trener gutta på cornere og innlegg i det hele tatt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 100 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Alt det vi ber om, er gi oss tre mål. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Når gutter som er blitt for selvgode møter et hardtarbeidende lag hender dette. Ranheim har også endel unge 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Flaks at jeg har noe maling som jeg kan se på tørke. Da har jeg noe å se frem til etter kampen. Snakkes 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa4alltid 38 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Det gjør fysisk vondt å se på Stabæk spille eller ikke spille fotball idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Slutt å lag frispark! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Jogget laget til kampen? Eller er halve laget bare slitne etter russetida? Og er det assistenttreneren til Ranheim som kommenterer? Bryr meg normalt ikke om partiske kommentatorer, men om du skal være partisk og ekstremt døll blir det litt mye. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Dette her har vært en lidelse på Billy McKinlay-nivå. Helt sjanseløst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Sitter med en guffen følelse at vi har hatt jævlig stang inn så langt i sesongen og at nå kommer virkeligheten og tar oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 063 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Akkurat nå skrev Path: Sitter med en guffen følelse at vi har hatt jævlig stang inn så langt i sesongen og at nå kommer virkeligheten og tar oss... Den følelsen er ikke ubegrunnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Oppskriften for å ta Stabæk i år er hardt press, knallharde dueller og kjapp omstilling. Her må vi finne på flere trekk. Bradley visste hva han gjorde i vinter da han hentet Diabate og ga han utrolig mye tillit og tålmodighet. Uten ham er vi altfor veike. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 1 minutt siden skrev Path: Sitter med en guffen følelse at vi har hatt jævlig stang inn så langt i sesongen og at nå kommer virkeligheten og tar oss... Var det ikke slik med Bohinen også da... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 100 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 4 minutter siden skrev enda en jævla islending: Eller er halve laget bare slitne etter russetida? De er vel ikke russ før om noen år? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 443 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 3 minutter siden skrev Path: Sitter med en guffen følelse at vi har hatt jævlig stang inn så langt i sesongen og at nå kommer virkeligheten og tar oss... Mangler også Diabate noe helt sykt, er helt sikker på at vi hadde slått Lyn med han. Og muligens gjort det litt bedre i dag. Blir ikke opprykk uten Gift og Stokkelien, så jo raskere han er tilbake jo bedre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 366 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 27 minutter siden skrev stbS: Mangler også Diabate noe helt sykt, er helt sikker på at vi hadde slått Lyn med han. Og muligens gjort det litt bedre i dag. Blir ikke opprykk uten Gift og Stokkelien, så jo raskere han er tilbake jo bedre. Uten ham mister vi en dimensjon, når vi mangler oppspillspunkt. Da blir vi forutsigbare og mye lettere å stoppe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 279 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Det mest overraskende i dag er at vi nesten ikke produserer sjanser. Så får Ranheim to veldig billige straffespark. Bakover er vi ufattelig svake, dårlig i markeringene og frisparket vi gir bort som fører til skåring er totalt unødvendig. Vi har et ungt mannskap, men vi har ikke råd til å gjøre juniorfeil gang på gang hvis vi skal rykke rett opp. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 14 minutter siden skrev Latmann: Uten ham mister vi en dimensjon, når vi mangler oppspillspunkt. Da blir vi forutsigbare og mye lettere å stoppe Pluss at det blir mye lettere for motstander å ta ut olderheim og Spiten, når Diabate ikke er der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå