Gå til innhold

Kamptråd: Ranheim-Stabæk 22 mai

Anbefalte innlegg

Det gjør vondt langt ned i ryggmargen å se at vi skal sende stoppere ut på kantene på kontringer i mot. Vi klarer ikke fylle det tomrommet de må forlate.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev JonasM:

Husker jeg rett i at alle målene vi slapp inn mot Moss var dødballmål?

Eyolfson vendte opp i feltet på det ene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste lyspunkt i dag er Stabæk Support som synger låten «…jeg er en klysete pappagutt…»

Gleder meg til «Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blaatt!»  

Takk! 💙

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når gutter som er blitt for selvgode møter et hardtarbeidende lag hender dette. Ranheim har også endel unge

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaks at jeg har noe maling som jeg kan se på tørke. Da har jeg noe å se frem til etter kampen. Snakkes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jogget laget til kampen? Eller er halve laget bare slitne etter russetida? Og er det assistenttreneren til Ranheim som kommenterer? Bryr meg normalt ikke om partiske kommentatorer, men om du skal være partisk og ekstremt døll blir det litt mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med en guffen følelse at vi har hatt jævlig stang inn så langt i sesongen og at nå kommer virkeligheten og tar oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Path:

Sitter med en guffen følelse at vi har hatt jævlig stang inn så langt i sesongen og at nå kommer virkeligheten og tar oss...

Den følelsen er ikke ubegrunnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppskriften for å ta Stabæk i år er hardt press, knallharde dueller og kjapp omstilling. Her må vi finne på flere trekk. Bradley visste hva han gjorde i vinter da han hentet Diabate og ga han utrolig mye tillit og tålmodighet. Uten ham er vi altfor veike. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Path:

Var det ikke slik med Bohinen også da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Eller er halve laget bare slitne etter russetida?

De er vel ikke russ før om noen år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Path:

Mangler også Diabate noe helt sykt, er helt sikker på at vi hadde slått Lyn med han. Og muligens gjort det litt bedre i dag. Blir ikke opprykk uten Gift og Stokkelien, så jo raskere han er tilbake jo bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27 minutter siden skrev stbS:

Mangler også Diabate noe helt sykt, er helt sikker på at vi hadde slått Lyn med han. Og muligens gjort det litt bedre i dag. Blir ikke opprykk uten Gift og Stokkelien, så jo raskere han er tilbake jo bedre.

Uten ham mister vi en dimensjon, når vi mangler oppspillspunkt.  Da blir vi forutsigbare og mye lettere å stoppe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mest overraskende i dag er at vi nesten ikke produserer sjanser. Så får Ranheim to veldig billige straffespark. Bakover er vi ufattelig svake, dårlig i markeringene og frisparket vi gir bort som fører til skåring er totalt unødvendig. Vi har et ungt mannskap, men vi har ikke råd til å gjøre juniorfeil gang på gang hvis vi skal rykke rett opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Latmann:

Uten ham mister vi en dimensjon, når vi mangler oppspillspunkt.  Da blir vi forutsigbare og mye lettere å stoppe

Pluss at det blir mye lettere for motstander å ta ut olderheim og Spiten, når Diabate ikke er der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Ranheim-Stabæk 22 mai
  • Opprett ny...