Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det blir en turbuss og partybuss.

De som ønsker å være med på partybuss steller seg ved partybussen på Bekkestua! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får si som Bjørn Eidsvåg synger "Kan det snu nå?" 

16 timer siden skrev Torres:

Men fortjener de den? Igår kunne de like gjerne tatt av seg draktene og pisset på dem.. vi er altfor greie, og stiller jo faen ingen krav. Hovis klappet laget av banen igår, eier man ikke skam?

De scoret tross alt 4 mål, før det raknet. Mener du helt alvorlig at de unge spillerne har skyld i dette? Trenerbenken burde stått i rett foran Support, og tatt støyten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sagt at de unge spillerne er skyldige alene i det. Men ja, når alt kommer til alt, så er det spillerne som spiller. Hverken Bob, Michael eller Loberto. 

At trenerne får ta sin del av skylden, det sier seg selv. Men når målene renner inn, skulle kapteinsteamet/de rutinerte gutta samlet hele laget, og funnet ut av ting. Om en kampplan ikke fungerer, så må spillerne faktisk gjøre justeringer sjæl òg. Blir for lett å skylde på trenerne bestandig..

Når det gjelder kommentaren min om å pisse på drakta, så mener jeg de gjør det når man tillater å ramle fullstendig sammen for fjerde kampen på rad.. null lærdom i hva som har skjedd i tidligere kamper, og er man ikke interessert i å lære av sine feil, da kan man pakke sammen og finne seg en annen klubb å pisse på.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt sett er jeg enig med deg, men da ville man også sett forbedringer i kampene etterpå, hos oss blir det verre.

Jada, jeg så kampen og er enig i at vi har en time med allright fotball. Men med tre-fire katastrofale avslutninger på rad, så skulle man tro at det faktisk gikk inn på dem. Jeg synes ikke det virker sånn hos oss, det ser ikke ut som vi tar noe lærdom av kollapsene i det hele tatt. 

Jeg savner at gutta er forbanna, og sier ifra til hverandre. Vi er blitt en koseklubb, inkludert på tribunen, ser jo ikke ut som det stilles krav med hovis som klapper spillerne ut etter en historisk ræva kamp. Og et forum hvor det trekkes frem at vi scorer 4. Fatter ikke hvorfor vi skal lete etter positivitet når vi ser på et lag som fremstår som et juniorlag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det var spillere som ikke løp da de skulle løpe, ikke presset da de skulle presse, tror jeg du kan puste med magen og visualisere de spillerne stå skolerett foran Herr Bradley. For da er vi jo tilbake på at vi her på forumet kritiserer uansett. Hva tenker du om de som kritiserer Bradley for å ha sine favoritter og å sette folk i kulden hvis de ikke har holdninger han liker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen hadde vært nødt til å stå skolerett, så kan jeg virkelig ikke fatte hvordan dette kan skje i fire kamper på rad, mot ganske ræva motstand.. 

Jeg vet Bob tar ut de han mener er best, i best form eller passer gameplan best. Om han benker noen som ikke har holdninger han liker, så tenker jeg det er helt fair. For en av de det snakkes mest om her inne, er den jeg så med minst innsats da han kom inn også.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev Torres:

Dette skriver jeg jo ovenfor også, om du gidder å lese. Vi har 45-60 minutter med allright fotball, mot en motstander som er nyopprykket. De har greit med poeng, men hvis mam ser litt mer enn bare tabellen så er det ikke mot noen av de bedre lagene de har tatt 3 poeng. Er de egentlig så forbanna gode som alle skal ha det til? 

Enkelte av spillerne som kommer inn på mandag, på et tidspunkt hvor vi bør jage for å enten øke eller utligne, de løper ikke, de presser ikke. Enkelte av de ser faktisk fullstendig uinteressert ut. 

Når jeg sier at man må stille krav, så tenker jeg på at spillerne forstår hva det betyr når de ikler seg drakten, og hva som forventes.. for å snuble noe så innihelvete som vi har gjort de siste kampene er ikke Stabæk verdig. 

Jeg vet ikke hva som er blitt gjort og sagt disse dagene etter tapet på mandag, men jeg kan si at det ikke er blitt gjort nok etter de tre-fire kampene før dét. For hadde man gjor noe riktig etter Moss, så hadde ikke kollapsen mot Lyn eller fadesen i Trondheim vært et tema. Hadde man tatt tak etter Alta, så hadde kanskje ikke Moss blitt som det ble heller.. 

Folk må gjerne lete seg ihjel for å finne positive ting å ta med seg videre, men det er faktisk ikke det som snur det pisset vi driver med nå. Det eneste som hjelper er å finne hva som gjøres feil, og gjøre noe med det. Hvis ikke noen tar i et tak og gjør noe, så tror jeg det er større sjanse for at kjemper for å holde oss enn å rykke opp. 

Gode poenger. Mot Moss manglet det også løp for å dekke. Noen i Blått med krampe mot Egersund? Skulle tro de som kom inn løp som bikkjer for å sikre denførste seieren på lenge🥲

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Torres:

Om noen hadde vært nødt til å stå skolerett, så kan jeg virkelig ikke fatte hvordan dette kan skje i fire kamper på rad, mot ganske ræva motstand.. 

Jeg vet Bob tar ut de han mener er best, i best form eller passer gameplan best. Om han benker noen som ikke har holdninger han liker, så tenker jeg det er helt fair. For en av de det snakkes mest om her inne, er den jeg så med minst innsats da han kom inn også.. 

Så skal vi snakke om Hammy? Er det han som er årsaken til problemene? Pr nå virker han å være 6. valget på topp (i konkurranse med Ferrington). Hvis det svake punktet på laget vårt er 6. spissen har vi et luksusproblem. Han kan neppe lastes for kollapsene mot Moss og Lyn, der han ikke var på banen. Mot Ranheim, eneste kampen med mer enn 15 minutter spilletid, kommer han inn når vi ligger under 0-3.

Men for all del. Jeg er enig i at det var rart å prioritere han fremfor Wendt og/eller Hegardt mot Egersund da det så ut som vi trengte mer løpskraft. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg svarte bare på spørsmålet om ditt om spillere som blir benket pga. holdninger, jeg. Sa aldri han var årsaken til problemene, men heller at jeg syntes det var fair om spillere benkes, dersom Bob mener holdningene til enkeltspillere er problematiske. Brukte Hammy som et eksempel her, fordi med det han viste falt ned i den kategorien på mandag. Fint om du ikke ilegger meg meninger jeg aldri har uttalt eller står for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fair enough. Jeg oppfattet det som at du mente han var blant dem som burde ha fått nok kjeft etter de forrige kampene.

At han er nede og slåss med Ferrington om å være sjettevalg bekrefter vel akkurat det at spillere uten nok arbeidskapasitet sliter med spilletid nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skriver, om det han leverte på mandag er en pekepinn på det han gidder/orker, så er det vel ikke så rart? Jeg aner ikke om det ligger noe bak at hammy har spilt så lite, men om bob mener han ikke har gjort nok for å holde seg matchfit f.eks, så forstår jeg at han har spilt lite og. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev Torres:

Normalt sett er jeg enig med deg, men da ville man også sett forbedringer i kampene etterpå, hos oss blir det verre.

Jada, jeg så kampen og er enig i at vi har en time med allright fotball. Men med tre-fire katastrofale avslutninger på rad, så skulle man tro at det faktisk gikk inn på dem. Jeg synes ikke det virker sånn hos oss, det ser ikke ut som vi tar noe lærdom av kollapsene i det hele tatt. 

Jeg savner at gutta er forbanna, og sier ifra til hverandre. Vi er blitt en koseklubb, inkludert på tribunen, ser jo ikke ut som det stilles krav med hovis som klapper spillerne ut etter en historisk ræva kamp. Og et forum hvor det trekkes frem at vi scorer 4. Fatter ikke hvorfor vi skal lete etter positivitet når vi ser på et lag som fremstår som et juniorlag. 

Det er jo nærmest et juniorlag. Jeg skjønner frustrasjonen din, men det å ta det så kraftig ut etter å ha tapt 2 kamper, det forstår jeg ikke. Vi mangler noen  gode spillere som er løpssterke, gjennom hele kampen, noe eldre enn tenåringer.  Enig i at Næss burde ha samlet gjengen og tatt det i en "ledig stund".  Vi er forskjellige her på forumet. DET er jeg glad for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på motstanderne i disse fire siste kampene, fem med cupkampen mot Alta. To av fire seriekamper hvor vi taper poeng er mot lag som akkurat har rykket opp fra 2.div. Dette er lag vi SKAL ha kontroll mot, legg til Alta hvot vi også svikter fullstendig, så er vi oppe i tre kamper mot andredivisjonslag. Ranheim og Moss er også lag vi bør ha relativt grei kontroll. At folk ikke skjønner alvorligheten i det å avgi poeng på den måten vi gjør synes jeg faktisk er skremmende.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Torres:

Se på motstanderne i disse fire siste kampene, fem med cupkampen mot Alta. To av fire seriekamper hvor vi taper poeng er mot lag som akkurat har rykket opp fra 2.div. Dette er lag vi SKAL ha kontroll mot, legg til Alta hvot vi også svikter fullstendig, så er vi oppe i tre kamper mot andredivisjonslag. Ranheim og Moss er også lag vi bør ha relativt grei kontroll. At folk ikke skjønner alvorligheten i det å avgi poeng på den måten vi gjør synes jeg faktisk er skremmende.. 

La det være skremmende for deg. Jeg tror vi kan SNU det. Inn med de riktige folka i kommende vindu, trene opp forsvar og midtbane. La ungdommen score måla... for å si det litt enkelt. PS. Jeg hører hva du sier, og har sagt jeg ikke er uenig, men skremmende.. Nei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
TURTRÅD | SOGNDAL - STABÆK | 1. JUNI 2024, KL. 16:00
  • Opprett ny...