h1912 1 394 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 48 minutter siden skrev gsk: Hvorfor står $$ på langsiden, og ikke på ståfeltet på kortenden? Skygge der.. vet ikke mer enn deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni På 28.5.2024 den 9.22 skrev Torres: Sjeleglad jeg ikke kan Sjeleglad jeg kunne 💙💙💙 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 294 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 55 minutter siden skrev h1912: Skygge der.. vet ikke mer enn deg Var noe oppussing på borteståfeltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Akkurat nå skrev elaang: Sjeleglad jeg kunne 💙💙💙 Hehe, gøy med tre poeng. Men helt friskmeldt er vi vel ikke, blir til tider pissa på av Sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 16 minutter siden skrev Styrmann: Var noe oppussing på borteståfeltet. Jepp. De skal starte på mandag, og tribunen bak mål i dag er stengt pga sikkerhet etc! Deilige 3 poeng på langsiden idag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
davids1 25 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni Fått skryt av flere lokale her oppe hvor hyggelig det var og ha besøk av $$ på kampen. Lagde god stemning og bra atmosfære! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå