yiddo 2 413 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Unggutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai SPIIIIITEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Med fare for å gjenta meg selv: Spiten og Olderheim (og Riise) er helt utrolig gode. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai gullkalver Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Er det nå vi må huske å være kyniske og sette inn litt mer defensive krefter for å ri det inn? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Det er sååå rått. Olderheim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Selvfølgelig den ene kampen jeg ikke kan dra, så skal vi spille så drittbra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Helt lekestue denne kampen. For et tempo, og for en haug med sjanser! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Her må det skjerpings til. De brenner jo sjanser i hytt og pine 😎 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 3 minutter siden skrev odd: Er det nå vi må huske å være kyniske og sette inn litt mer defensive krefter for å ri det inn? Bare ett mål til'a..., men ja for all del! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai (endret) Del Skrevet 27. Mai (endret) Her kunne det stått 7-0. De koser seg der ute. Dette er utrolig å se på, 16,17, og 18 åringer leker seg. Spiten er en helt annen enn den han var i cupkampen mot Asker Endret 27. Mai av h1912 tillegg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 723 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Nå håper jeg de som holdt seg hjemme pga regnværet angrer 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 2 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Nå håper jeg de som holdt seg hjemme pga regnværet angrer Holdt meg hjemme pga sykdom men angrer på at jeg er syk 😅 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai (endret) Del Skrevet 27. Mai (endret) 9 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Nå håper jeg de som holdt seg hjemme pga regnværet angrer Langtidssyk, håper du godkjenner det. Endret 27. Mai av h1912 tillegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Sebastian, Filip, Oscar, Karsten og William. Gullet til Stabæk eller ledergruppe innen finans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 3-0 er en farlig ledelse! Få inn 4-0 snart a! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 13 minutter siden skrev Elliott Ottesen: Nå håper jeg de som holdt seg hjemme pga regnværet angrer Når de først får en sjanse, Egersund, så¨kommer den selvsagt etter et innlegg. Om man absolutt MÅ finne noe å sutre over etter denne omgangen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 1 minutt siden skrev SuperDungeonMaster: Når de først får en sjanse, Egersund, så¨kommer den selvsagt etter et innlegg. Om man absolutt MÅ finne noe å sutre over etter denne omgangen... Etter 43 minutter kom den første sjansen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Sondre på jobb i dag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Vil gjerne dra frem Walstad og Roberts også, med en meget god omgang! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai i hver kamp er vi veldig svake i luftkamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 155 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Næss med overraskende mye slurv både med og uten ball. Disse poengene er ikke i boks enda. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 1 minutt siden skrev kantmiss: Vil gjerne dra frem Walstad og Roberts også, med en meget god omgang! Walstad bedre som back enn stopper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 58 minutter siden skrev FranckTheBank: Kun 3 spillere av offensivet kaliber. Da blir det vanskelig å vinne fotballkamper. Ok. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 1 minutt siden skrev Ace: Ok. Nuvel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Deilig at det sitter for Vinge, også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Eggen - Vinge SÅ fortjent 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Den er viktig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Der sto dommeren litt i veien 😂 Deilig for Eggen Vinge! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Håper Egersund resignerer litt nå. Hvis ikke er jeg redd de kommer til å brekke beina på noen av barna våre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå