kuk 5 384 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 2 minutter siden skrev Pompel: Vi driver kun med ballwatcing defensivt...helt utrolig!! Er ballwatching noe vi trener mye på? vi blir jo bare bedre og bedre på å stå å se på for hver eneste kamp som går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Akkurat nå skrev kuk: Er ballwatching noe vi trener mye på? vi blir jo bare bedre og bedre på dette for hver kamp som går. Om det ikke er at vi fokuserer alt for mye på ball på trening....ikke vet jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Sjukt nær, Riise har ikke kontroll Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Flaut å ligge under så tidlig etter Egersund matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni pr nå er det kortere vei til direkte nedrykk enn kvalikk...just sayin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 2 minutter siden skrev hoffisking: Når mener du vi skal bytte? 2 bytter kom på 4-1, det er vel rimelig riktig spør du meg. Kalle det for søppelminutter er jo bare rett og slett sinnsykt. Virker som det er feil tidspunkt uansett for deg Jeg har ikke skrevet et eneste innlegg hvor jeg uttrykker noen som helst mening om når det skal byttes så det er jo rimelig godt gjort av deg å si at det for meg blir feil tidspunkt uansett. Det jeg kommenterte var idéen om at en spiller som har hatt et lite positivt innhopp da hele laget raknet totalt mot slutten av en kamp liksom skal utelukkes fra å kunne starte en senere kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Spiiiten 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Herregud!!!! Hva skulle vi ha gjort uten Spiten! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni SPITFIRE!!!!!!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Shpeller 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Godt å se en spiss som har to føtter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Deilig med scoringer selv om det går til helvete til slutt😬😬😬 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Spørs om det ikke må bli brus- heller enn ølkasse i år. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Akkurat nå skrev Nøfyse: Spørs om det ikke må bli brus- heller enn ølkasse i år. Krysser alt for at han enda er her ved sesongslutt si 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Vi er så RÆV til å forsvare oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Skuddstopper Rossbach er i hvert fall på jobb! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Dette er helt krise! hva er det vi trener på defensivt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 1 minutt siden skrev PKhelten: Vi er så RÆV til å forsvare oss Men vi har heldigvis Spiten fremover! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Jeeeez, det der er det berømmelige håret… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 19 minutter siden skrev Pompel: Herregud!!!! Hva skulle vi ha gjort uten Spiten! !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Ha....ha!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni SPITFIRE X 2 !!! 🔥🔥🔥🔥 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Bruskasse til Spiten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Akkurat nå skrev kantmiss: Men vi har heldigvis Spiten fremover! Hele laget hviler på ryggen til to ungdommer. Vi MÅ ta grep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Nesten flaut hvor mye bedre Spiten-Nysæter er enn resten av laget 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Jeg tar heller 9-8 seier enn 2-1 seier jeg, altså 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Herregud, Spiten-fire er et angrep helt alene, og så har vi så j.... flaks i andre enden. Om vi vinner dette er det et ran, foreløpig 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Spiten er ikke bare rå offensivt, men jobber som faen defensivt ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 2 minutter siden skrev Marandinho: SPITFIRE X 2 !!! 🔥🔥🔥🔥 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Sitter nok noen oppe i nord å ser kampen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå