Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På onsdag er det klart for den utsatte runden mot Mjøndalen. Endelig er vi tilbake på vinnersporet, men fortsatt mange deler av spillet som ikke sitter. 11eren blir nok veldig lik som forrige kamp. Mjøndalen er et lag vi skal klare å slå med flere mål og det bør vi gjøre siden både Kongsvinger og Enga rykker ifra. Vi har gode muligheter til å ha en god rekke med kamper nå!

Jeg håper på litt mer bestemt angrepsspill med tydelige pasninger inn i rom. Spiten har vært god i enkeltsituasjoner, og hentet oss en seier forrige kamp pga det. Vi kan ikke være avhengige av det, så spillet bør sette seg mer. Rasmus sin selvtillit er et stort spørsmål… Bakover regner jeg med at Ekorness fortsetter? Er Pedersen tilbake? Om ikke må Øya ta plassen hans. Diabate og KFO er nok dessverre ikke å se. Håper gutta får to gode treningsøkter før kampen og finner tilbake til første omgang mot Egersund. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 9.6.2024 den 20.53 skrev Stian1359:

Bakover regner jeg med at Ekorness fortsetter? 

Er Andresen klar så bør han starte. Ekorness inn en gang i 2 omg. 

Deilig at gutta har fått litt hvile, og Mjøndalen med kun 3 dager. Her tror jeg vi slår kraftig tilbake fra Egersund kampen. 

4-1 til STB!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 9.6.2024 den 22.53 skrev Stian1359:

Jeg håper på litt mer bestemt angrepsspill med tydelige pasninger inn i rom. 

Vel, jeg håper heller på mye mer bestemt forsvarsspill, med tydelig rollefordeling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er varslet til dels store nedbørsmengder i morgen. På en naturgress-bane ville det suge mye krefter ut av våre unge gutter, men på en kunstgressbane spiller det kanskje mindre rolle? Som alltid er jeg nervøs før kamper. Vinner vi ikke i morgen, er jeg redd vi sakte men sikkert kan bli hektet av i kampen om direkte opprykk, selv om sesongen er lang. Samtidig tror og håper jeg at våre unge og tekniske spillere blir mer og mer samspilt. Stalltips: 3-2.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders Lubeck i Dagbladets oddstips med konspirasjonsteori i siste hjemmekamp på Nadderud😅

«Etter to fæle tap på rad med 0-3 borte mot Ranheim og det famøse 4-5 tapet mot Raufoss etter kollaps på hjemmebane, var de mørkeblå tilbake sist med seier.

Borte mot Sogndal karret de til seg 3-2, i en svært underholdende og fartsfylt kamp. Offensivt ser det ikke ut til å være noe problem uten spissene, den store svarte skoen trygger på den defensive delen av spillet.

Skal Stabæk ha sjans til å henge med i toppen over sommeren bør de vinne de to hengekampene som kommer, men det unge mannskapet vil trolig fortsette å variere veldig i prestasjoner og resultater.»

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egersund og Sogndal var tross alt begge ligaledere da vi møtte dem, om jeg ikke husker feil. Vi skal nå møte 3 av de 5 nederste lagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev 1369:

Egersund og Sogndal var tross alt begge ligaledere da vi møtte dem, om jeg ikke husker feil. Vi skal nå møte 3 av de 5 nederste lagene.

Ja. Og det er akkurat det som er så skummelt! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden skrev 1369:

Sogndal var vel ikke serieleder før møte med dem??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev L 57:

Ja. Og det er akkurat det som er så skummelt! 

Jeg har en god følelse i kveld. Alltid godt tak på Mjøndalen hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Abel:

Hva forventes av publikumstall ikveld?

To færre uansett. John og jeg er i Istanbul. ☹️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Hvor er Riise? Godt å ha Veum og Kai tilbake

Riise har operert og er ute i en lengre tid

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev Blaakækse:

er dette veum på høyre vingback eller Andresen i offensiv rolle?

Vil jo tipppe:

Andresen-walstad-Næss-øya-veum

Selvom jeg helst skulle sett Andresen opp på kanten, eventuelt på midten..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 394
Skrevet (endret)

Det hadde vært fantastisk om vi hadde scoret en 4-5 mål uten baklengs ikveld.
Alltid. Uansett

Endret av h1912
scora til scoret
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøndalen har vært og spionert på treningene våre! Dessverre for dem var det dårlig kommunikasjon og de kopierte forsvaret vårt, ikke angrepet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk-Mjøndalen 12. Juni 19:00
  • Opprett ny...