FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni 5 minutter siden skrev Slum: Klar assist på Walstad. Du så det med egne øyne på stadion eller via tv-bildene? Kan ikke se det på OBOS-reprisene fra kampen på TV2 play. Ser kun at ballen treffer en Mjøndalen spiller og at ballen går forbi Walstad, selvom den like gjerne kunne truffet han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni Oscar og Spiten! For noen spillere! Det er bare å grue seg Azar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni 10 minutter siden skrev Øistein: Oscar og Spiten! Hadde vært en drøm om vi hadde 2 av han ja! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni 6 timer siden skrev BlaaSpanjol: Hadde vært en drøm om vi hadde 2 av han ja! 😅 sånn går det når du blander eufori med øl 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni 10 timer siden skrev Øistein: 😅 sånn går det når du blander eufori med øl Ølfori! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni På 12.6.2024 den 21.17 skrev FranckTheBank: Spiten eller Walstad som fikk assisten på 3-1? Var Walstad borti? Du ser det klart her: Spiller nr 11 Walstad er nær ballen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 5 timer siden skrev h1912: Du ser det klart her: Spiller nr 11 Walstad er nær ballen Synes ikke det gir noe tydelig bilde. Ble nå enda mer usikker på om 2-0 målet er offside og om Mjøndalen ble snytt for 2-2. Obos repriser suger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juni 1 time siden skrev FranckTheBank: Synes ikke det gir noe tydelig bilde. Ble nå enda mer usikker på om 2-0 målet er offside og om Mjøndalen ble snytt for 2-2. Obos repriser suger Ballen stopper jo delvis opp etter å ha blitt touchet av Walstad, så den er åpenbar. Like åpenbart er det at Olderheim ikke var i offside på 2-0. Bakerste MIF-spiller har foten på 16-meteren, som Olderheim ikke har kommet til. Og til slutt, selv med dårlige Obos repriser ser da MIF spilleren ut til å være minst en halvmeter offside da pasningen går før han scorer på returen som kunne blitt 2-2. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 2 timer siden skrev FranckTheBank: Synes ikke det gir noe tydelig bilde. Ble nå enda mer usikker på om 2-0 målet er offside og om Mjøndalen ble snytt for 2-2. Obos repriser suger Dra ned hastigheten til 0.25 så ser du det tydelig. Jeg var og usikker først på om det var Mjøndalenspillern eller Walstad som stod for retningsforandingen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 2 timer siden skrev s-simen: Dra ned hastigheten til 0.25 så ser du det tydelig. Jeg var og usikker først på om det var Mjøndalenspillern eller Walstad som stod for retningsforandingen. Jeg er sikker på at MIF spilleren toucher ballen. Noen som kan tekste Walstad å spørre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 525 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 47 minutter siden skrev FranckTheBank: Jeg er sikker på at MIF spilleren toucher ballen. Noen som kan tekste Walstad å spørre? Både MIF-spilleren og Walstad er borti den. Moralsk er det Spiten Nysæter sin målgivende, men rent teknisk sett er det Walstad som skal få den. Personlig mener jeg det er noe grunnleggende feil med hvordan målgivende pasninger defineres når den der går til Walstad og ikke Spiten Nysæter, men det er nå en gang sånn det praktiseres. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 57 minutter siden skrev FranckTheBank: Jeg er sikker på at MIF spilleren toucher ballen. Noen som kan tekste Walstad å spørre? Det har da ikke noe å si? Du gir målet til Olderheim selv om keeper mer enn bare toucher? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 1 time siden skrev FranckTheBank: Jeg er sikker på at MIF spilleren toucher ballen. Noen som kan tekste Walstad å spørre? @Slum har «hotline» med Walstad. Sikkert spurt ham allerede…. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå