Gå til innhold

Anbefalte innlegg

5 minutter siden skrev Slum:

Klar assist på Walstad.

Du så det med egne øyne på stadion eller via tv-bildene? Kan ikke se det på OBOS-reprisene fra kampen på TV2 play. Ser kun at ballen treffer en Mjøndalen spiller og at ballen går forbi Walstad, selvom den like gjerne kunne truffet han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer siden skrev BlaaSpanjol:

Hadde vært en drøm om vi hadde 2 av han ja!

😅 sånn går det når du blander eufori med øl

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 12.6.2024 den 21.17 skrev FranckTheBank:

Spiten eller Walstad som fikk assisten på 3-1? Var Walstad borti? 

Du ser det klart her: Spiller nr 11 Walstad er nær ballen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev h1912:

Du ser det klart her: Spiller nr 11 Walstad er nær ballen

Synes ikke det gir noe tydelig bilde. 

Ble nå enda mer usikker på om 2-0 målet er offside og om Mjøndalen ble snytt for 2-2. Obos repriser suger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev FranckTheBank:

Synes ikke det gir noe tydelig bilde. 

Ble nå enda mer usikker på om 2-0 målet er offside og om Mjøndalen ble snytt for 2-2. Obos repriser suger

Dra ned hastigheten til 0.25 så ser du det tydelig. Jeg var og usikker først på om det var Mjøndalenspillern eller Walstad som stod for retningsforandingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev s-simen:

Dra ned hastigheten til 0.25 så ser du det tydelig. Jeg var og usikker først på om det var Mjøndalenspillern eller Walstad som stod for retningsforandingen.

Jeg er sikker på at MIF spilleren toucher ballen. Noen som kan tekste Walstad å spørre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47 minutter siden skrev FranckTheBank:

Jeg er sikker på at MIF spilleren toucher ballen. Noen som kan tekste Walstad å spørre?

Både MIF-spilleren og Walstad er borti den. Moralsk er det Spiten Nysæter sin målgivende, men rent teknisk sett er det Walstad som skal få den. Personlig mener jeg det er noe grunnleggende feil med hvordan målgivende pasninger defineres når den der går til Walstad og ikke Spiten Nysæter, men det er nå en gang sånn det praktiseres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

57 minutter siden skrev FranckTheBank:

Det har da ikke noe å si? Du gir målet til Olderheim selv om keeper mer enn bare toucher?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev FranckTheBank:

@Slum har «hotline» med Walstad. Sikkert spurt ham allerede….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk-Mjøndalen 12. Juni 19:00
  • Opprett ny...