@ringo 22 148 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 5 minutter siden skrev yiddo: Jeg vet vi er i konkrete samtaler med en rutinert midtstopper og det er vel noe vi behøver. Men den sentrale midtbanen bør vel også vurderes. Abu Bawa var det mye prat om før sesongen, er han skadet? De hjelper lite med enkeltspillere dessverre når det er strukturen som er feil. Vi har alt for mye avstand i back 3’eren. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Savner en spiss som kan heade i en slik kamp som dette. Har 12 skudd på mål i første men Start setter 11 spillere foran alle skudd for å blokkere fordi vi kan kun score langs bakken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 3 minutter siden skrev @ringo: Se litt EM ball og hvor tett back 3’erene til de beste lagene står jfr oss. Start er veldig bevisst svakhetene i den defensive strukturen vår og søker å trekke oss ut på venstre før de spiller på tvers. På det siste målet gjør ikke Vinge det han bør defensivt heller. Han slipper målscoreren deres og stopper opp Ja, det krever et skikkelig gjennomtenkt system med riktige spillertyper for å få 3ern til å fungere sammen med resten av laget. Hos oss ser det ut til at Bob har bestemt seg for en treer midt i sesongen uten å ta spesielt hensyn til hvilke spillertyper vi har eller at det krever solid trening for å få det til å fungere. Synes ikke vi har spillertypene heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Piggy med brasse der ja 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Det er av sine egne man skal få det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 8 minutter siden skrev @ringo: De hjelper lite med enkeltspillere dessverre når det er strukturen som er feil. Vi har alt for mye avstand i back 3’eren. Neida, men det hjelper jo litt om Christensen følger med litt og ikke snur ryggen til skuddet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Nok en baklengs med tragisk posisjonering og markering. Dette er bare komisk. Vi er en lærebok i hvordan man ikke skal spille forsvar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Jeg holder fortsatt ved det jeg sa om at vi trenger å score 4 for 3 poeng! men det at Næss lar Pignatel brasse inn mål der er en duellsvak stopper+ feltsvak keeper. Ikke strukturfeil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Det som er bra at spillerne på forhånd vet at vi må score 3-4 mål for å få poeng. Så helt i rute her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Er så elendig! Fy fader vi trenger sentrale spillere i vinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Toppnivået vårt et bra. Bunnivået vårt er begredelig. Arrogant svakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Vi har ikke kvalitet i bakre tre’er til å spille dette systemet. Særdeles merkelig at BB og MB ikke ser det. Nå er vi i ferd med å bli spilt ut taktisk av Azar. Et aldri så lite tankekors for trenerteamet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Av det jeg har sett av Piggy de første 55 min er det ingenting som tilsier at han ikke skulle vært god nok for 11’eren vår. Har vært den beste midtstopperen på banen. Næss har vært svak og det er ikke første kampen i år jeg tenker det. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Fy f vi blir rundspilt av Start. Krise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Dette er bare flaut å se på.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Er så lei av at vi er de hjelpesløse hjelpere. Start ser ut som en mill hvor vi ser ut som ett bunnlag i obos. Bytt den jævla formasjonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni God natt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Natta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Jeg har etterlyst ydmykhet fra BB og nå bør han stå frem i et intervju og ta selvkritikk på hvordan vi organiserer det defensive. Er det noen i klubben som tørr å si fra til han. Det blir ALDRI opprykk hvis vi slipper inn 3-4 mål i omtrent hver kamp. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Da kan vi vel gratulere med OBOS 2025 og Glimt med Spiten og Olderheim på billigsalg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Denne sesongen begynner å bli en fiasko. Kan i beste fall håpe på kvalik, men tviler sterkt vi slår et eliteserielag hvis vi skulle komme så langt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Christensen har IKKE vært den midtbane generalen jeg så for meg før sesongen, og forsvaret med 3 bak er like dårlig som det alltid har vært... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Tragisk og flaut. Dette laget kommer seg aldri til Eliteserien 2025. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Dette blir en busy sommer Finstad!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Akkurat nå skrev stbS: Dette blir en busy sommer Finstad!! Hvis han og IAO skal handle på samme klasse i sommerviduet som før seriestart kan de kanskje like godt la være. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Kanskje la Kay få prøve seg?? Trenger en med driv sentralt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 6 minutter siden skrev Nr14: Jeg har etterlys ydmykhet fra BB og nå bør at stå frem i et intervju og ta selvkritikk på hvordan vi organiserer det defensive. Er det noen i klubben som tørr å si fra til han. Det blir ALDRI opprykk hvis vi slipper inn 3-4 mål i omtrent hver kamp. Jeg tror dessverre at du peker på baksiden ved å ansette en så "autoritær" trener som BB. Hvem skal ta praten? Mistenker at alle kikker ned, sparker i grusen og nikker når han prater. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Næss har vært en gigantisk skuffelse denne sesongen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Wendt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Der Wendt! Endelig litt passion og baller ut på der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå