Sogniuer 50 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Vi blir ikke rundspilt på noen som helst måte. Vi forsvarer oss bare helt elendig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Alltid gøy med unggutta! Oppi det rævva forsvarsspillet Bob får organisert er det lyspunktet selvtilliten han gir de gutta. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Jeg hadde hatt troa på 4-4 hvis det ikke var for at vi er lekk som en sil. Ny stopper asap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 1 minutt siden skrev Sogniuer: Vi blir ikke rundspilt på noen som helst måte. Vi forsvarer oss bare helt elendig. Hva er forskjellen rent praktisk? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Flytte opp en stopper som spiss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni At Christensen fortsatt får lov til å spille er jo helt sykt. Slappe småpasninger, alle andre pasninger er upresise. Mottak av ball er nesten alltid klønete. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 4 minutter siden skrev Celebi2: Flytte opp en stopper som spiss? Er det ikke nok at de ødelegger i en ende av banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Victorio! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Victorio! Snakk om å krige og gi alt for å få den! Deilig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Nå er det bare å kjøre på!!! Vi har byttet oss sterkere for en gangs skyld! Bra Bradley! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sogniuer 50 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 7 minutter siden skrev Path: Hva er forskjellen rent praktisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Få litt tempo og fart på kula nå!!!!!!!! Vi kan komme tilbake her💪💪💪 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sogniuer 50 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Begynner å se det nå. At Start ikke kjører kampen, det gjør vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Typisk uredd goalgetter scoring av Victorio synd med skaden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Selvfølgelig må det avsluttes med at drommeren har fått drypp 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Hvorfor fikk ikke Startkeeperen rødt kort for nedsablingen av Victorio!!!!???? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Dommern holder samme standard som Bobs defensive system. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Håpløs dommer - men underholdning er jo full fart framåt, ingen kontroll bakåt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Bob må på jobb. Dette var for dårlig. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Dette holder ikke. Bob for faen meg snart ta ansvar for hvordan dette ser ut. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Fy faen, tenk å tape mot det laget her. Vi har så mye mer kvalitet i laget, men hjelper ikke når vi ikke er i stand til å avverge noe som helst. Dagens opptur er at alle andre resultater går med oss. Er det ingen lag som vil rykke opp fra denne ligaen? Kongsvinger med 0-5 hjemme mot Åsane! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Fotballens svar på diare (lekk bak). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Victorio scorer eneste høydepunkt i dag. Resten ræva. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Victorio bør starte neste kamp. En som vet hvor målet står. Så fremt han er skadefri da. Vi slipper inn ca 3 mål i snitt hver kamp. Da blir det aldri opprykk. Vi er et synkende skip. Og spørs vel om vi ikke blir et nytt Start, Sogndal, Kongsvinger, Aalesund osv om vi ikke rykker opp i år. Vanskelig å komme seg opp igjen da. Utrolig komisk at Piggy setter et brassespark i mål mot oss, mot en Næss som har glemt hva forsvarspill er. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 47 minutter siden skrev yiddo: Av det jeg har sett av Piggy de første 55 min er det ingenting som tilsier at han ikke skulle vært god nok for 11’eren vår. Har vært den beste midtstopperen på banen. Næss har vært svak og det er ikke første kampen i år jeg tenker det. Sto han egentlig frem på noen andre måter enn at han scoret på en måte han aldri har gjort før og aldri vil gjøre igjen? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Sykt at han på midten på start ikke får rødt på taklingen av Hammy, han har knottemerker ned hele leggen 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Akkurat nå skrev sacrebleu: Sykt at han på midten på start ikke får rødt på taklingen av Hammy, han har knottemerker ned hele leggen ble ikke frispark en gang😄 Det stokket seg litt for dommern utpå der. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Akkurat nå skrev sacrebleu: Sykt at han på midten på start ikke får rødt på taklingen av Hammy, han har knottemerker ned hele leggen Norske dommere, dessverre er et absolutt lavmål. Har sagt det så mange ganger så jeg orker ikke gjenta meg selv mer. Om NFF vil at Norsk fotball skal være et attraktivt produkt, start med å sette gode rammer. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Christensen og Næss. Årets store skuffelser. Jeg har alltid forsvart Næss som stopper, fordi vi har nytte av pasningsfoten hans og han gjør en OK jobb med det defensive. Denne sesongen har det defensive vært preget av slurv. Samtidig har vi en Christensen foran han, uten noen som helst kvaliteter utover å være litt storvokst. Så jeg kryper til korset og henger meg på i ropet om Næss opp på midtbanen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Akk ove 79 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Lett å skylde på dommer hver gang det går dårlig. Nei, her må det jobbes hardt, uavhengig av dommer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå