Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alltid gøy med unggutta! Oppi det rævva forsvarsspillet Bob får organisert er det lyspunktet selvtilliten han gir de gutta. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Sogniuer:

Vi blir ikke rundspilt på noen som helst måte. Vi forsvarer oss bare helt elendig. 

Hva er forskjellen rent praktisk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Christensen fortsatt får lov til å spille er jo helt sykt. Slappe småpasninger, alle andre pasninger er upresise. Mottak av ball er nesten alltid klønete. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen, tenk å tape mot det laget her. Vi har så mye mer kvalitet i laget, men hjelper ikke når vi ikke er i stand til å avverge noe som helst.

Dagens opptur er at alle andre resultater går med oss. Er det ingen lag som vil rykke opp fra denne ligaen? Kongsvinger med 0-5 hjemme mot Åsane!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Victorio bør starte neste kamp. En som vet hvor målet står. Så fremt han er skadefri da. 

Vi slipper inn ca 3 mål i snitt hver kamp. Da blir det aldri opprykk. 

Vi er et synkende skip. Og spørs vel om vi ikke blir et nytt Start, Sogndal, Kongsvinger, Aalesund osv om vi ikke rykker opp i år. Vanskelig å komme seg opp igjen da. 

Utrolig komisk at Piggy setter et brassespark i mål mot oss, mot en Næss som har glemt hva forsvarspill er. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47 minutter siden skrev yiddo:

Av det jeg har sett av Piggy de første 55 min er det ingenting som tilsier at han ikke skulle vært god nok for 11’eren vår. Har vært den beste midtstopperen på banen. Næss har vært svak og det er ikke første kampen i år jeg tenker det.

Sto han egentlig frem på noen andre måter enn at han scoret på en måte han aldri har gjort før og aldri vil gjøre igjen? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev sacrebleu:

Sykt at han på midten på start ikke får rødt på taklingen av Hammy, han har knottemerker ned hele leggen

ble ikke frispark en gang😄

Det stokket seg litt for dommern utpå der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev sacrebleu:

Sykt at han på midten på start ikke får rødt på taklingen av Hammy, han har knottemerker ned hele leggen

Norske dommere, dessverre er et absolutt lavmål. Har sagt det så mange ganger så jeg orker ikke gjenta meg selv mer. Om NFF vil at Norsk fotball skal være et attraktivt produkt, start med å sette gode rammer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christensen og Næss. Årets store skuffelser. Jeg har alltid forsvart Næss som stopper, fordi vi har nytte av pasningsfoten hans og han gjør en OK jobb med det defensive. Denne sesongen har det defensive vært preget av slurv. Samtidig har vi en Christensen foran han, uten noen som helst kvaliteter utover å være litt storvokst. Så jeg kryper til korset og henger meg på i ropet om Næss opp på midtbanen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Start - Stabæk 16. Juni 15:00
  • Opprett ny...