odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni Så langt står han med 1 mål på 11 minutter. Det tilsier ca 8 mål per fulle kamp, og dermed i rute til 240 mål i sesongen. Kjipt han ikke har fått mer spilletid 🙂 Fra spøk til (dessverre) alvor: Kom det noen indikasjoner på skaden etter kamp i går? Det så ut som det var kneet, og det så ut som han var veldig nedbrutt på vei ut av banen? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 17. Juni Del Skrevet 17. Juni Spilte i hvert fall ikke B-kampen i dag. Gratulerer med første mål!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 281 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni På 17.6.2024 den 14.46 skrev odd: Så langt står han med 1 mål på 11 minutter. Det tilsier ca 8 mål per fulle kamp, og dermed i rute til 240 mål i sesongen. Kjipt han ikke har fått mer spilletid 🙂 Fra spøk til (dessverre) alvor: Kom det noen indikasjoner på skaden etter kamp i går? Det så ut som det var kneet, og det så ut som han var veldig nedbrutt på vei ut av banen? Han var tilskuer på andrelagskampen, med krykker. Så jeg frykter det kan ta en stund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni Korsbånd tror jeg at det var.. 😕 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni Utifra tv bilder og tester fysio gjorde så så det ut som en skade på indre leddbånd (MCL)! Graden sier noe mtp tid tilbake, men tipper fort ut sesongen! Av og til ser en også korsbåndsskade ved disse skadene! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 958 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni 39 minutter siden skrev ErikErik: Korsbånd tror jeg at det var.. 😕 Jeg fikk prata med han før han tok bilder og da sa han det ikke var korsbånd, men leddbånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli Victorio slipper operasjon! Fra Budstikka; – Fysioterapeuten i Stabæk ringte og sa at jeg slapp operasjon og at jeg bare var ute i tre måneder. Etter å først ha fått den andre beskjeden, var dette veldige gode nyheter for meg, sier spissen. – Så jeg har begynt å trene litt styrke i låret og det gjør ikke vondt. Neste uke kan jeg kanskje jogge rett frem, så blir det retningsforandringer etter hvert, sier Victorio og koster på seg et glis 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå