odd 19 079 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2024 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2024 Så langt står han med 1 mål på 11 minutter. Det tilsier ca 8 mål per fulle kamp, og dermed i rute til 240 mål i sesongen. Kjipt han ikke har fått mer spilletid 🙂 Fra spøk til (dessverre) alvor: Kom det noen indikasjoner på skaden etter kamp i går? Det så ut som det var kneet, og det så ut som han var veldig nedbrutt på vei ut av banen? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 529 Del Skrevet 17. Juni 2024 Del Skrevet 17. Juni 2024 Spilte i hvert fall ikke B-kampen i dag. Gratulerer med første mål!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 724 Del Skrevet 21. Juni 2024 Del Skrevet 21. Juni 2024 På 17.6.2024 den 14.46 skrev odd: Så langt står han med 1 mål på 11 minutter. Det tilsier ca 8 mål per fulle kamp, og dermed i rute til 240 mål i sesongen. Kjipt han ikke har fått mer spilletid 🙂 Fra spøk til (dessverre) alvor: Kom det noen indikasjoner på skaden etter kamp i går? Det så ut som det var kneet, og det så ut som han var veldig nedbrutt på vei ut av banen? Han var tilskuer på andrelagskampen, med krykker. Så jeg frykter det kan ta en stund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 722 Del Skrevet 21. Juni 2024 Del Skrevet 21. Juni 2024 Korsbånd tror jeg at det var.. 😕 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 674 Del Skrevet 21. Juni 2024 Del Skrevet 21. Juni 2024 Utifra tv bilder og tester fysio gjorde så så det ut som en skade på indre leddbånd (MCL)! Graden sier noe mtp tid tilbake, men tipper fort ut sesongen! Av og til ser en også korsbåndsskade ved disse skadene! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 2 156 Del Skrevet 21. Juni 2024 Del Skrevet 21. Juni 2024 39 minutter siden skrev ErikErik: Korsbånd tror jeg at det var.. 😕 Jeg fikk prata med han før han tok bilder og da sa han det ikke var korsbånd, men leddbånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 656 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli 2024 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli 2024 Victorio slipper operasjon! Fra Budstikka; – Fysioterapeuten i Stabæk ringte og sa at jeg slapp operasjon og at jeg bare var ute i tre måneder. Etter å først ha fått den andre beskjeden, var dette veldige gode nyheter for meg, sier spissen. – Så jeg har begynt å trene litt styrke i låret og det gjør ikke vondt. Neste uke kan jeg kanskje jogge rett frem, så blir det retningsforandringer etter hvert, sier Victorio og koster på seg et glis 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 010 Del Skrevet 1. Mars Del Skrevet 1. Mars Prøvespiller med Grorud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 735 Del Skrevet 1. Mars Del Skrevet 1. Mars 20 minutter siden skrev Luringen: Prøvespiller med Grorud Håper det kun er snakk om utlån! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 616 Del Skrevet 1. Mars Del Skrevet 1. Mars 32 minutter siden skrev guttensindet: Håper det kun er snakk om utlån! Virker som han er ferdig i klubben? Men ser at Grorud skriver på Instagram at han er på prøvespill fra Stabæk 2. Han har vell ikke kontrakt i klubben, eller står oppført hos klubben? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 656 Del Skrevet 1. Mars Del Skrevet 1. Mars 23 minutter siden skrev rykkinn: Virker som han er ferdig i klubben? Men ser at Grorud skriver på Instagram at han er på prøvespill fra Stabæk 2. Han har vell ikke kontrakt i klubben, eller står oppført hos klubben? Ja, han er ferdig i klubben. Overfylt tropp, så det må prioriteres. Flere unge med kontakter som får muligheten. Cedergren og kanskje Myklebust. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 735 Del Skrevet 1. Mars Del Skrevet 1. Mars Javel, får bare håpe de har prioritert riktig da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 856 Del Skrevet 12. Mars Del Skrevet 12. Mars Synd om han er overprioritert. Har levert sakene sine greit når han har fått sjansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 656 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flem 288 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Har en uggen følelse av at dette er avgjørelse vi vil angre på 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 409 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 2 timer siden skrev Flem: Har en uggen følelse av at dette er avgjørelse vi vil angre på Fort Oscar Aga 2 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 079 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 6 timer siden skrev Blaakækse: Fort Oscar Aga 2 Får håpe for hans del at han klarer å ta neste steg også. Oscar Aga har strengt tatt ikke prestert etter at han scoret mye for Grorud i OBOS. For tallene hans i OBOS er det også verdt å huske på at han tok unormalt mye straffer. 8 av 24 mål i makssesongen var straffer. 6 av 15 i den andre. Per nå tenker jeg at Aga ville vært bak Diabate og Spiten som spissalternativer for oss? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 837 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Tror også han kommer til å bli shitgod. Syns han virket meget lovende av det lille jeg har sett han. Får ønske han lykke til og håpe han kommer tilbake. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 834 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 11 timer siden skrev Flem: Har en uggen følelse av at dette er avgjørelse vi vil angre på Enig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 409 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 6 timer siden skrev odd: Får håpe for hans del at han klarer å ta neste steg også. Oscar Aga har strengt tatt ikke prestert etter at han scoret mye for Grorud i OBOS. For tallene hans i OBOS er det også verdt å huske på at han tok unormalt mye straffer. 8 av 24 mål i makssesongen var straffer. 6 av 15 i den andre. Per nå tenker jeg at Aga ville vært bak Diabate og Spiten som spissalternativer for oss? Helt greit stallfyll i ES er det jeg tror vi mister i Victorio, ja. Det skal man ikke kimse av, å ha to gode spisser er essensielt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 079 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 26 minutter siden skrev Blaakækse: Helt greit stallfyll i ES er det jeg tror vi mister i Victorio, ja. Det skal man ikke kimse av, å ha to gode spisser er essensielt Victorio var god i 3. divisjon før skaden, og gjorde et godt innhopp i Obos. Men han er ikke på "stallfyll i ES" nivå nå. Kan han komme opp det nivået? Absolutt! Kan han blir en god ES-spiss? Kanskje? Proff i England? Hvem vet? Aldri noen gang spille på høyere nivå enn Grorud? Det er også en mulighet. Ville Aga utviklet seg til å bli stallfyll i FFK hvis han hadde blitt i Stabæk er et annet spørsmål. Det var jo ikke sånn at han imponerte da han fikk muligheten, og kanskje var det andre foran han i køen. Ser vi på Victorios situasjon slåss han nå med Diabate, Spiten, Vinge, Dahlby, Ellegaard, Opseth, Geelmuyden og Olderheim (og kanskje Nysveen?) om offensive plasser, og Cedergreen om en "veldidghetsplass" for å la unge spillere få muligheten. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 856 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Synd vi mister Victorio, definitift ikke gjort seg bort når han har fått sjansen. Men som nevnt over av Odd har vi en lang liste med spillere som Victorio skal slåss med så kanskje like greit, dog burde vært lån. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 917 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Victorio er et større talent enn Aga, det er det ingen tvil om. Aga så aldri ut som en som kom til å spille på øverste nivå i Skandinavia, men så hadde han oppholdet i Grorud hvor alt gikk veien og når en spiss gjør så mange mål så er det gjerne nok til at noen tar sjansen. En kjapp øyetest ville avslørt for Elfsborg (og senere Rosenborg) at de kjøpte katta i sekken. Jeg hadde ikke klaget om vi hadde klart å selge Diabaté for mange millioner i vinter og valgte å satse på Dahlby som spiss med Victorio som andrevalg. (Som sagt tidligere i vinter så tror jeg Dahlby har vel så mange målpoeng i seg som Diabaté om han får være førstevalg.) Hvorvidt det scenariet ville vært det beste for oss i lengden får vi aldri vite. Nå blir det et helt annet scenario. Om det gjør at Victorio ender opp som en bedre eller dårligere spiller enn han ville blitt om han hadde blitt satset på her, er umulig å si. Talentet er der i hvert fall. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 935 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Drar fra klubben med tidenes målstatistikk da. Fikk mindre enn 10 minutter for A-laget og har en scoring. Avslutter med snitt på 9 mål per 90 spilte minutter, skal mye til for at noen topper den 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 079 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 1 time siden skrev Nøfyse: Aga så aldri ut som en som kom til å spille på øverste nivå i Skandinavia, Noe må han ha hatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 917 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 17 minutter siden skrev odd: Noe må han ha hatt? På aldersbestemt nivå, ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå