joffen 954 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Kamp i morgen, men ingen kamptråd. Vi er nummer syv med 19 poeng, og Levanger ligger på 9. med 15. Vår form er som vi vet variende, siste fem er TSSTT, Levanger har SUTUU. Vi er 3-1-1 med 16-9 i målforskjell hjemme, mot Levangers 1-3-2 med 9-12 i målforskjell borte. Hva skjer i 11eren? Nysveen inn på høyre back for Veum, ellers likt som mot Start? Yr.no melder om 21 grader og strålende vær. Jeg håper på mye folk på siste kamp før pausen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Blir spennende å se hvordan forsvaret våres skal håndtere toppscoreren i Obos 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Anders Lubeck fortsetter med konspirasjonsteoriene😄 sine i Dagbladet: «Vanskelig å sette en markering i denne, skal jeg velge går jeg for uavgjort til 3,85 mellom to lag som begge scoret fire mål sist og viser solide takter inn mot ferien.» 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni 57 minutter siden skrev Stian1359: Blir spennende å se hvordan forsvaret våres skal håndtere toppscoreren i Obos Mest sannsynlig får han hattrick Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Litt leit å grue seg til en kamp mot Levanger, men slik har det altså blitt. Det er uansett artig med spenning også i OBOS. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Mer publikum enn mot MIF idag? Da kom det 2158 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Hvem er Buki? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Olderheim helt ute av troppen. Wendt inn fra start sammen med Nysveen. *) troppen som er ute på fotball.no ser litt tynn ut, så mulig det er noen flere innbyttere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Innbyttere: 23 Marius Amundsen Ulla 8 Christopher Robert Hegardt 10 Herman Hammy Geelmuyden 24 Kaloyan Kalinov Kostadinov 28 Brage Tobiassen 29 Karsten Arman Ekorness 33 Szabolcs Buki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni 16 minutter siden skrev Mike: Hvem er Buki? 2008-modell med en del U-landskamper. God i så å si hver eneste kamp på midtbanen for andrelaget. Han er jo ikke mer enn 16 år om en måneds tid så det er vanskelig å si hvordan han eventuelt tar nivåforskjellen fra andrelaget opp til OBOS allerede nå, men personlig har jeg uansett veldig tro på at han kommer til å få mange A-kamper for oss, om ikke på et enda høyere nivå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Olderheim ute med skade? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni 31 minutter siden skrev Mike: Hvem er Buki? Szabolcs Buki Akademispiller, vært i Stabæk siden 2021. Kom fra fjellhamar. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni På 22.6.2024 den 15.52 skrev joffen: Vår form er som vi vet variende, siste fem er TSSTT, Levanger har SUTUU. Forhåpentlig vil dagens kamp endre Levangers situasjon til STFU! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Nå kan Wendt vise alle pessimistene her inne at det kan fortsatt gå bra selv om Olderheim blir solgt etter sesongen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Dette er ikke bra. vi er farlige defensivt og ufarlige offensivt. forstår virkelig ikke hva som er planen i spillet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Savner kreativitet, flyt og trøkk fremover. Synes vi er flinke på å stå etter når vi mister ball så Levanger ikke får overganger. Geelmuyden inn? Trenger en pasningsspiller 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Tror fortsatt nøkkelen er en ordentlig spiss å spille på. Er så vanskelig å skape alt av angrep på kantene når man sliter med å slå langt og sliter med å jobbe ballen tilbake til midten når vi nærmer oss mål. Er jævlig glad for at dette er siste kamp før vi får Bassekou tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Nysveen kommer til å bli god med tid og stunder, men i dag ble han litt for mye junior. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Nå trodde jeg et lite øyeblikk at Bob brukte muligheten til å gå over til en firer bak, når Hammy kom inn for Nysveen, men neida. Formasjonen røres ikke. 😫 vær så snill Mjøen, pirk mer i Bradley, han virker helt låst 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni 4 minutter siden skrev kuk: Nå trodde jeg et lite øyeblikk at Bob brukte muligheten til å gå over til en firer bak, når Hammy kom inn for Nysveen, men neida. Formasjonen røres ikke. 😫 vær så snill Mjøen, pirk mer i Bradley, han virker helt låst Viktig å spille safe, tross alt selveste Levanger vi møter… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Toppers 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Vi spiller som det er vi som er mann mindre. Spillet skal på deres halvdel og som skal jage ball 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Prøve å holde ballen litt i laget nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Er vi sikre på at det var en Levanger-spiller som gikk av 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Hallo? vi har friske bein på benken! Vi mister kampen med utslitte bein her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Tror det er riktig av dommer men vi bailes ut fullstendig her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni Herre min dag så veik Roberts er 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juni Vi spiller uten spisser, vi mangler playmakeren vår, en av våre beste forsvarsspillere er ute med skade. Vi vinner og holder nullen. Jeg er fornøyd jeg! 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 23. Juni Del Skrevet 23. Juni 2 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Vi spiller uten spisser, vi mangler playmakeren vår, en av våre beste forsvarsspillere er ute med skade. Vi vinner og holder nullen. Jeg er fornøyd jeg! Ja i dag spiller det ingen rolle hvordan vi vant. 3 grise viktige poeng! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå