Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden skrev arni:

Samtidig har han ekstremt bra fysikk og er en atletisk og hurtig spiller, fortsetter Finstad.

Er fra en framtredende friidrettsfamilie

Lenke til innlegg
Del på andre sider

57 minutter siden skrev Blaakækse:

Hvorfor i alle dager har han 100k følgere på insta?

Og enda flere før:

image.png.b1a7444ece9d8b5f79f1bc3452374171.png

Basert på antall likes og brukernavnene til de som gir likes, kan det virke som Kasper Høgh vil være litt misunnelig likes:

image.png.82ebc7ec83081a78347d2c6fe67bc8e2.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 hours ago, odd said:

Og enda flere før:

image.png.b1a7444ece9d8b5f79f1bc3452374171.png

Basert på antall likes og brukernavnene til de som gir likes, kan det virke som Kasper Høgh vil være litt misunnelig likes:

image.png.82ebc7ec83081a78347d2c6fe67bc8e2.png

Hvordan i helvete går man fra 300 000 til 100 000 følgere hva er det han har gjort 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rydda vekk fake accounts???

Velkommen - ser han beskriver seg selv som mer en klassisk høyreback enn vingback - spent på rollen hos oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min kilde i Saftkokaradn støtter opp om Finstads beskrivelse. "Hel ved og et allsidig arbeidsjern". Velkommen skal du være, håper du gjør oss stolte! :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

1 time siden skrev Gladlaksen:

Samt å spille mot gamle lagkamerater som kjenner hans styrker og svakheter, rett etter en overgang, er sjeldent det enkleste.

At det å kjenne styrker og svakheter går bare en vei, det hadde jeg ikke tenkt på. Sorry😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev gegras:

At det å kjenne styrker og svakheter går bare en vei, det hadde jeg ikke tenkt på. Sorry😅

Diabate briljerte jo i treningskampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

31 minutter siden skrev joogs:

Jeg savner at man må spille seg inn på laget. Kjøper man obos-spillere, så blir man et obos-lag

Tromsø som har dette som sin strategi vil ikke si det samme

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig - men likte man ikke Krogstad så kommer man sannsynligvis aldri til å like Hoven.

Slik er det ofte her på forumet, antatte krydderspillere, uavhengig av kvalitet heies frem, slitere rakkes ned.

Appropos, når jeg ser Metcalfe spille for FFK, minnes jeg på hvor dårlige vi er på spillerlogistikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev @ringo:

Enig - men likte man ikke Krogstad så kommer man sannsynligvis aldri til å like Hoven.

Slik er det ofte her på forumet, antatte krydderspillere, uavhengig av kvalitet heies frem, slitere rakkes ned.

Appropos, når jeg ser Metcalfe spille for FFK, minnes jeg på hvor dårlige vi er på spillerlogistikk.

Harrisson var god for Moss igår også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Andreas Hoven
  • Opprett ny...