rykkinn 7 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni (endret) Velkommen! https://www.stabak.no/nyheter/velkommen-til-stabaek-andreas-hoven Endret 24. Juni av rykkinn Få på bilde👌🏼 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni Høres bra ut: – Han er en type spiller som alle klubber ønsker seg. Han er veldig trygg og stabil. Samtidig har han ekstremt bra fysikk og er en atletisk og hurtig spiller, fortsetter Finstad. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 387 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni 2 minutter siden skrev arni: Samtidig har han ekstremt bra fysikk og er en atletisk og hurtig spiller, fortsetter Finstad. Er fra en framtredende friidrettsfamilie 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen til STB! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 349 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Hvorfor i alle dager har han 100k følgere på insta? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Flottings! Hvem savner IAO og Bjarmann? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni 57 minutter siden skrev Blaakækse: Hvorfor i alle dager har han 100k følgere på insta? Og enda flere før: Basert på antall likes og brukernavnene til de som gir likes, kan det virke som Kasper Høgh vil være litt misunnelig likes: 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Dette blir bra. Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FBE 84 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 186 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni 4 hours ago, odd said: Og enda flere før: Basert på antall likes og brukernavnene til de som gir likes, kan det virke som Kasper Høgh vil være litt misunnelig likes: Hvordan i helvete går man fra 300 000 til 100 000 følgere hva er det han har gjort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Rydda vekk fake accounts??? Velkommen - ser han beskriver seg selv som mer en klassisk høyreback enn vingback - spent på rollen hos oss! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 24. Juni Del Skrevet 24. Juni Velkommen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 25. Juni Del Skrevet 25. Juni Velkommen til klubben! Har gode stats å vise til på Nadderud fra før! https://www.eurosport.no/fotball/obos-ligaen/2021/hoven-brodrene-om-det-naere-forholdet-idretten-de-valgte-bort-og-ambisjonene_sto8418469/story.shtml "Under Tyrvinglekene i 2009, da Andreas var 11-år, slo han til med stevnerekord på 60 meter hekk (10,15)" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. Juni Del Skrevet 25. Juni Min kilde i Saftkokaradn støtter opp om Finstads beskrivelse. "Hel ved og et allsidig arbeidsjern". Velkommen skal du være, håper du gjør oss stolte! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli - Det ligger i veggene i denne klubben at den hører hjemme på øverste nivå. (Budstikka) Helt riktig mentalitet av vår nye spiller! 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Vil si sånn helt middels debut idag, hadde ventet mer 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juli 16 timer siden skrev gegras: Vil si sånn helt middels debut idag, hadde ventet mer Er vel fort første kampen hans for oss. Nye omgivelser og ny relasjoner. Samt å spille mot gamle lagkamerater som kjenner hans styrker og svakheter, rett etter en overgang, er sjeldent det enkleste. Tror vi skal la ha få litt mer tid til å vise seg frem og ikke skyte han ned før han har fått kommet ut av startblokken engang. Skal ikke se bort ifra at han kan bli en skikkelig bauta. Jeg har troen. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 14. Juli Del Skrevet 14. Juli 1 time siden skrev Gladlaksen: Samt å spille mot gamle lagkamerater som kjenner hans styrker og svakheter, rett etter en overgang, er sjeldent det enkleste. At det å kjenne styrker og svakheter går bare en vei, det hadde jeg ikke tenkt på. Sorry😅 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 14. Juli Del Skrevet 14. Juli 3 timer siden skrev gegras: At det å kjenne styrker og svakheter går bare en vei, det hadde jeg ikke tenkt på. Sorry😅 Diabate briljerte jo i treningskampene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 525 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli Jeg syntes det var en merkelig prioritering da signeringen ble annonsert og nå etter å ha sett ham i noen kamper fremstår det ikke noe mindre merkelig. Svak defensivt og absolutt ingenting å bidra med offensivt. Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke kunne prioritere videre utvikling av Valcin Nysveen og Linberg. Det kan ikke være spillere av dette kaliberet som skal henvise akademispillerne våre til benken. Sånn kan vi bare ikke holde på lenger. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Jeg savner at man må spille seg inn på laget. Kjøper man obos-spillere, så blir man et obos-lag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli 31 minutter siden skrev joogs: Jeg savner at man må spille seg inn på laget. Kjøper man obos-spillere, så blir man et obos-lag Tromsø som har dette som sin strategi vil ikke si det samme 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Forferdelig signering. Holder ikke nivået, og ødelegger for utviklingen til spillere som Nysveen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juli 1 time siden skrev Bjersk: Forferdelig signering. Holder ikke nivået, og ødelegger for utviklingen til spillere som Nysveen. Han var en av våre bedre spillere mot Raufoss. Han leverte en svak kamp i går. Men å kalle det en forferdelig signering allerede er tullete. Han fortjener flere kamper til å vise seg frem. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli Enig - men likte man ikke Krogstad så kommer man sannsynligvis aldri til å like Hoven. Slik er det ofte her på forumet, antatte krydderspillere, uavhengig av kvalitet heies frem, slitere rakkes ned. Appropos, når jeg ser Metcalfe spille for FFK, minnes jeg på hvor dårlige vi er på spillerlogistikk. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli 1 minutt siden skrev @ringo: Enig - men likte man ikke Krogstad så kommer man sannsynligvis aldri til å like Hoven. Slik er det ofte her på forumet, antatte krydderspillere, uavhengig av kvalitet heies frem, slitere rakkes ned. Appropos, når jeg ser Metcalfe spille for FFK, minnes jeg på hvor dårlige vi er på spillerlogistikk. Harrisson var god for Moss igår også 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå